Nem is arról volt szó, hanem hogy máshogy fog nyílni a sofőr búvónyílása.Esetleg egy másik toronnyal , mert azt a nyílást csak úgy nem pakolod arrébb , max. áttervezed!
Tehát pontosan, hogy az áttervezésen dolgoznak.
Szerintem az lesz a megoldás, hogy az üveges szélvédőt és az ajtót szátválasztják. Azaz fel lehet nyitni majd a szélvédő részt. Ha meg teljesen ki akarsz bújni, akkor visszahúzod a szélvédővel együtt a fedelet, majd az alap pozícióban kireteszelve, kicsit megemelve kifordítható lesz a nyílásfedő.
Ez azért nem egy hatalmas mechanikai probléma. Ráadásul valamivel biztonságosabb is, mert a hátrafelnyitott páncélozott fedél még "odafigyelősebb" is, mert ott biztosítani kell, hogy ne csapódjon le a fedél soha. Mert akkor komoly fejsérülések, vagy leszakadt ujjak "röpködhetnének".
A kifordítós módszert szokták alkalmazni a deszanttér tetején lévő búvóknál is.
Vagy ezt, mint a PUMA-nál, hogy üvegestül eltolják:
Szerintem a kinyitott szélvédőtől még elférne a torony. A probléma a teljesen nyitott fedéllel van.