[BIZTPOL] Magyarország

A kínaiak nem hiteleznek idegeneknek.
Kizárolag kinai gazdasági befektetések kivitelezésére hajlandóak pénzt adni ...
... oh, wait! ... :eek::oops:
Inkabb, mint $5B-ert CV90-et, minden support nelkul, valtozo arfolyamon, ahogy a csehek (rolatok meg ne is beszeljunk, ketszamjegyu mennyisegeket rendelgettek haromszoros aron, majd az is elbukik a korrupcion. :P)
Egy telepulés se maradjon saját kínai akugyár nélkul! :hadonaszos: :D
Ez kulon szorakoztato toled, mikozben a mestersegesen letrehozott, onalloan eletkeptelen torpe mafiaallamotok egyetlen autoosszeszerelo uzemkent funkcional. Egy komoly, elhuzodo autos valsag, es a szlovak torzszulott megy a levesbe. :D
 
Ez kulon szorakoztato toled, mikozben a mestersegesen letrehozott, onalloan eletkeptelen torpe mafiaallamotok egyetlen autoosszeszerelo uzemkent funkcional. Egy komoly, elhuzodo autos valsag, es a szlovak torzszulott megy a levesbe. :D
Ez az "állítások" Magyarországra nagyrészt is igazak... :p
Kisebb arccal kellene más országokról nyílatkozni!
 
U.I.: Az "Isten-uccse" megígért 4-ezres Határvadászokat nem tudják összeszedni MÁSODIK ÉVE!!!
Tehetségtelen belterjes banda!!!
...és Ezek "elég a Magyarnak"!
Ha a magyar társadalom ennél a jelenlegi "Nemzeti-Selejt"-nél nem tud jobbat kitermelni, akkor az egy Szégyen! :mad:

Nagyon sajnálnám Ezt!!! :hadonaszos: :hadonaszos: :hadonaszos:

.
Pedig nem tud. Mert maga a társadalom is pontosan ilyen. Despota, urambátyámozó, kisstílű, tanulatlan, mást hibáztató, bizalmatlan Pató Pál urak hazája ez. Mindig is az volt.
 
Ez kulon szorakoztato toled, mikozben a mestersegesen letrehozott, onalloan eletkeptelen torpe mafiaallamotok egyetlen autoosszeszerelo uzemkent funkcional. Egy komoly, elhuzodo autos valsag, es a szlovak torzszulott megy a levesbe. :D
Magyarország detto. Csak a szlovákok már felismerték, a mi vezetésünk még mindig nem.
 
Magyarország detto. Csak a szlovákok már felismerték, a mi vezetésünk még mindig nem.

Ameddig a mai ember alap személyes közlekedési eszköze a gépkocsi, addig ez az iparág nem fog a levesbe menni. Autó ugyanis mindig kell. Kereslet csökkenhet gazdasági válságokkor, de nullára soha, Ez a legutolsó iparág, ami tönkre menne, ha már a többi tönkrement. Ahol jelentős az autóipar, ott a jövő biztos lábakon is állhat, ha nem szúrják el máshol.
 
mi kisebb részben függünk a Német autóipartól.....jó néhány éve Bogár mondott olyan 70%+-at a szlovákokra...de igaz nekünk is ártana
Magyarország detto. Csak a szlovákok már felismerték, a mi vezetésünk még mindig nem.

De Magyaroszagon nem fektetne ki az orszag mukodeset egy autoipari valsag. A szlovakokat igen, persze mint trianoni torzszulott, az ellenorzo mafia azonnal kapna kolcsont az IMFtol (no nem ingyen, cserebe mondjuk minden megmaradt energiaceg kulfoldi kezbe menne at stb.)
 
Ameddig a mai ember alap személyes közlekedési eszköze a gépkocsi, addig ez az iparág nem fog a levesbe menni. Autó ugyanis mindig kell. Kereslet csökkenhet gazdasági válságokkor, de nullára soha, Ez a legutolsó iparág, ami tönkre menne, ha már a többi tönkrement. Ahol jelentős az autóipar, ott a jövő biztos lábakon is állhat, ha nem szúrják el máshol.
Detroit története megmutatta, milyen zsákutca tud lenni. Az egy lábon állással van a gond, nem magával az autóiparral. Nem kell az autóiparnak bedőlnie, elég, ha azok a gyárak lejtmenetbe kerülnek, amik itt vannak, és az egész országot magukkal ránthatják. Mi van, ha mondjuk Németországban születik egy olyan törvény, vagy előáll egy olyan versenypiaci helyzet, aminek hatására a három német prémium gyártó kimegy az országból, a beszállítóikkal együtt? Ezt egy kiegyensúlyozott gazdaság, ahol más iparágak is erősek, kiheveri. A mi esetünkben a beszállítóikon keresztül nem csak a benne dolgozóknak, hanem az egész országnak gazdasági válságot jelentene. Nem azt mondom, hogy nem kell autóipar, hanem azt, hogy más is kell. A több lábon állás ad kiegyensúlyozottságot. Ez az igazi szabadságharc. Az elektromos autózásban az ázsiai, amerikai gyártók sokkal előrébb tartanak, mint a német gyártók. Egyedül a BMW tudja technológiában felvenni velük a versenyt, ők is csak mostanában. Mi van, ha a "mi németeink" minden profizmusuk és autógyártó hagyományuk ellenére kiszorulnak a piacról? Államcsőd?
 
Kérdéssel kérdésre, ahogy kell ha kínos. Magyar vagy vagy sem?! Ha igen, Stockholm szindrómád van.

Ha nem, akkor meg anyud remélem most csuklik, mert épp emlegetem azért hogy így írtál rólunk, Magyarokról!
Acsi, attol nem lesz kevesbe magyar senki, hogy nem allandoan nyugatra mutogat ahelyett, hogy sajat magunkban keresne a hibat.
Errare humanum est, nem latja az eltero gazdasagi szerkezetet, van ilyen. A magyar gazdasag azert joval diverzifikaltabb a teljesen egybites szlovaknal, no meg sokkal tobb is benne a potencial, mint a nem tul regen mestersegesen krealt torpeallamban.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell