Előbbb vesznek fel ezek kínai gigahitelt.Már pedig kurva nagy gaz lesz itt
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Előbbb vesznek fel ezek kínai gigahitelt.Már pedig kurva nagy gaz lesz itt
Mind a kettőtől szar fel venniElőbbb vesznek fel ezek kínai gigahitelt.
Koreait. Mert azoktol konkretan koreai fegyverekre is kapsz, amelyekkel a lengyelek utan semmi baja nem lehet mar a NATOnak, mig a kinaiakat egyertelmuen nem engednek be.Előbbb vesznek fel ezek kínai gigahitelt.
A kínaiak nem hiteleznek idegeneknek.Előbbb vesznek fel ezek kínai gigahitelt.
Inkabb, mint $5B-ert CV90-et, minden support nelkul, valtozo arfolyamon, ahogy a csehek (rolatok meg ne is beszeljunk, ketszamjegyu mennyisegeket rendelgettek haromszoros aron, majd az is elbukik a korrupcion. )A kínaiak nem hiteleznek idegeneknek.
Kizárolag kinai gazdasági befektetések kivitelezésére hajlandóak pénzt adni ...
... oh, wait! ...
Ez kulon szorakoztato toled, mikozben a mestersegesen letrehozott, onalloan eletkeptelen torpe mafiaallamotok egyetlen autoosszeszerelo uzemkent funkcional. Egy komoly, elhuzodo autos valsag, es a szlovak torzszulott megy a levesbe.Egy telepulés se maradjon saját kínai akugyár nélkul!
Biztos, nem.Szerintem lassan mostani vezetésnek is fel
Kerül a listára ez az opcio
Biden papa meg OV már kezet is ráztak rá....Hát hasznátt amerikánskit simán egyébként.
Ez az "állítások" Magyarországra nagyrészt is igazak...Ez kulon szorakoztato toled, mikozben a mestersegesen letrehozott, onalloan eletkeptelen torpe mafiaallamotok egyetlen autoosszeszerelo uzemkent funkcional. Egy komoly, elhuzodo autos valsag, es a szlovak torzszulott megy a levesbe.
mi kisebb részben függünk a Német autóipartól.....jó néhány éve Bogár mondott olyan 70%+-at a szlovákokra...de igaz nekünk is ártanaEz az "állítások" Magyarországra nagyrészt is igazak...
Kisebb arccal kellene más országokról nyílatkozni!
Pedig nem tud. Mert maga a társadalom is pontosan ilyen. Despota, urambátyámozó, kisstílű, tanulatlan, mást hibáztató, bizalmatlan Pató Pál urak hazája ez. Mindig is az volt.U.I.: Az "Isten-uccse" megígért 4-ezres Határvadászokat nem tudják összeszedni MÁSODIK ÉVE!!!
Tehetségtelen belterjes banda!!!
...és Ezek "elég a Magyarnak"!
Ha a magyar társadalom ennél a jelenlegi "Nemzeti-Selejt"-nél nem tud jobbat kitermelni, akkor az egy Szégyen!
Nagyon sajnálnám Ezt!!!
.
Magyarország detto. Csak a szlovákok már felismerték, a mi vezetésünk még mindig nem.Ez kulon szorakoztato toled, mikozben a mestersegesen letrehozott, onalloan eletkeptelen torpe mafiaallamotok egyetlen autoosszeszerelo uzemkent funkcional. Egy komoly, elhuzodo autos valsag, es a szlovak torzszulott megy a levesbe.
Gondolom mikor így ostorozod, magadat elfelejted hozzàszàmolni ehhez.Pedig nem tud. Mert maga a társadalom is pontosan ilyen. Despota, urambátyámozó, kisstílű, tanulatlan, mást hibáztató, bizalmatlan Pató Pál urak hazája ez. Mindig is az volt.
Magyarország detto. Csak a szlovákok már felismerték, a mi vezetésünk még mindig nem.
Magyaran a gazdasaghoz sem ertesz, ertjuk - hogy valaki mukedvelot parafrazaljak, "kisebb arccal kellene nyilatkozni"...Ez az "állítások" Magyarországra nagyrészt is igazak...
Kisebb arccal kellene más országokról nyílatkozni!
mi kisebb részben függünk a Német autóipartól.....jó néhány éve Bogár mondott olyan 70%+-at a szlovákokra...de igaz nekünk is ártana
Magyarország detto. Csak a szlovákok már felismerték, a mi vezetésünk még mindig nem.
És te hová sorolod magad?Gondolom mikor így ostorozod, magadat elfelejted hozzàszàmolni ehhez.
Detroit története megmutatta, milyen zsákutca tud lenni. Az egy lábon állással van a gond, nem magával az autóiparral. Nem kell az autóiparnak bedőlnie, elég, ha azok a gyárak lejtmenetbe kerülnek, amik itt vannak, és az egész országot magukkal ránthatják. Mi van, ha mondjuk Németországban születik egy olyan törvény, vagy előáll egy olyan versenypiaci helyzet, aminek hatására a három német prémium gyártó kimegy az országból, a beszállítóikkal együtt? Ezt egy kiegyensúlyozott gazdaság, ahol más iparágak is erősek, kiheveri. A mi esetünkben a beszállítóikon keresztül nem csak a benne dolgozóknak, hanem az egész országnak gazdasági válságot jelentene. Nem azt mondom, hogy nem kell autóipar, hanem azt, hogy más is kell. A több lábon állás ad kiegyensúlyozottságot. Ez az igazi szabadságharc. Az elektromos autózásban az ázsiai, amerikai gyártók sokkal előrébb tartanak, mint a német gyártók. Egyedül a BMW tudja technológiában felvenni velük a versenyt, ők is csak mostanában. Mi van, ha a "mi németeink" minden profizmusuk és autógyártó hagyományuk ellenére kiszorulnak a piacról? Államcsőd?Ameddig a mai ember alap személyes közlekedési eszköze a gépkocsi, addig ez az iparág nem fog a levesbe menni. Autó ugyanis mindig kell. Kereslet csökkenhet gazdasági válságokkor, de nullára soha, Ez a legutolsó iparág, ami tönkre menne, ha már a többi tönkrement. Ahol jelentős az autóipar, ott a jövő biztos lábakon is állhat, ha nem szúrják el máshol.
Kérdéssel kérdésre, ahogy kell ha kínos. Magyar vagy vagy sem?! Ha igen, Stockholm szindrómád van.És te hová sorolod magad?
Acsi, attol nem lesz kevesbe magyar senki, hogy nem allandoan nyugatra mutogat ahelyett, hogy sajat magunkban keresne a hibat.Kérdéssel kérdésre, ahogy kell ha kínos. Magyar vagy vagy sem?! Ha igen, Stockholm szindrómád van.
Ha nem, akkor meg anyud remélem most csuklik, mert épp emlegetem azért hogy így írtál rólunk, Magyarokról!