A probléma inkább gyárspecifikus, avagy az UVZ, Omszktranszmas és a szentpétervári 61. javítóüzem eddig is a Szoszna-U-t (pontosabban annak orosz gyártású verzióját, aminek mindig elfelejtem a nevét, de lényegében az osztott üvegről lehet felismerni) pakolt a T-72B3M, T-80BVM és T-90M, egyedül Csita volt az, aki Tesco gazdaságos módon egy helyi 1G46 továbbfejlesztést applikált, akárcsak a T-62M-ek esetében. Utóbbiakra használták aztán a T-72B1M kódjelet elkülönítésként és inkább a harckocsitermelés felfuttasára használták őket és főképp szaki/önkéntes egységek kaptak belőle. Szóval a hírnek annyira nagy jelentősége nincs, mivel semmi újat nem mondott, főképp nen a BVM-ek esetében. Ami új az inkább az ezeknek a célzóknak a páncélozása különböző módokon
Korábban az orosz vm is B3 obr. 2016-ként hivatkozott rájuk, de aztán elkezdte a becenévként használt B3M-t hivatalosan is használni. És pl a legújabb B3 variánsra már a T-72B3M obr. 2022-ként hivatkoznak