[HUN] Lánctalpas gyalogsági harcjárművek beszerzése

Tömören, amire a RM cég megrendelésein belül, adott termék gyártását ide hozza a cégvezetés. Bővebben: Bármit tud a zalai gyár gyártani, úgy lett kialakítva. A darupályák, 50 tonnát is bírnak mozgatni gyáron belül.

Én fődarab-LEGOzásról tudok az immár 100+ milliárdos "gyárban"!!!
A Vetítés mögötti valóság szerint NEM gyár: összeszerelő üzem, mint a többi negyed-/ötöd-német munkabéres egység!
Ennyi! Az se rossz(csak kicsit)! De Ennyi a Valóság!!!
Legalább magunknak ne hazudjunk már!!!


Semmi komolyabb hozzáadott értéket magyar beszállítótól/helyi gyártásból nem mert nyilatkozni SENKI!!!

Szívesen várom a tájékoztatást!!!
.. sőt: örülnék neki!!!

.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Én azt nem látom, hogy a mi járműveinken kívül mit fognak még itt gyártani.
Mindent, amire odahaza nem marad kapacitás! Különben szerinted annak ellenére Ausztráliában fognak Lance 2-es tornyot gyártani, hogy ilyen csúnyán beintettek nekik? Nem mellesleg az Ausztrálok éppen folyamatosan égetnek fel minden kapcsolatot a német/európai gyártókkal.
Dobták, vagy dobni fogják:
a Tiger programot,
az NH-90-et,
a Lynxet,
a francia tengeralattjárókat
Mindenre is amerikai megoldást akarnak!
Olyan mennyiségű pénzt pumpálnak az amerikai hadiiparba, hogy minden jó érzésű embernek szekunder szégyenérzete van miattuk.
Ennyire egyoldalúan elköteleződni még a lengyelek sem képesek.
 
Én fődarab-LEGOzásról tudok az immár 100+ milliárdos "gyárban"!!!
A Vetítés mögötti valóság szerint NEM gyár: összeszerelő üzem, mint a többi negyed-/ötöd-német munkabéres egység!
Ennyi! Az se rossz(csak kicsit)! De Ennyi a Valóság!!!
Legalább magunknak ne hazudjunk már!!!


Semmi komolyabb hozzáadott értéket magyar beszállítótól/helyi gyártásból nem mert nyilatkozni SENKI!!!

Szívesen várom a tájékoztatást!!!
.. sőt: örülnék neki!!!

.

Nézd át a hazai autógyártás történetét, 90 óta. Mivel kezdte minden gyártó. Összeszerelés. Nézd meg most őket, hány bázison van már fejlesztés, gyártás is. Mert így működik. Először meg kell tanulni a szakmát. Aztán a többi.
 
Azért jól körbe nyálaztátok egymás cerkáját. :D

A magyar állam vesz egy gyárat az RM-nek, meg kifizeti a fejlesztést neki, akkor mi királyak vagyunk, meg nagyon okosak.
Ezt elég részletesen leírtam, hogy nem így van, Tuti megértetted, de egyszerűbb így,
Aztán nagyon jó az RM szarsild, igaz a németek letesztelték a Leopárdot is vele, meg más rendszerekkel is, és az izraeli Trophy lesz rajta...
Érdekes.... :rolleyes:
KMW VS Rheimmetall mond vmit???
 
  • Tetszik
Reactions: Ratamahata
Tömören, amire a RM cég megrendelésein belül, adott termék gyártását ide hozza a cégvezetés. Bővebben: Bármit tud a zalai gyár gyártani, úgy lett kialakítva. A darupályák, 50 tonnát is bírnak mozgatni gyáron belül.
Azt ugye tudod, hogy a szlovák és a magyar gyártás között szinergia lett volna? Szted az RM épít 2 ugyanolyan gyárat ugyanarra a feladatra?

Bocsi, de mese délután helyet az érdekelne, hogy mi fog készülni a Lynx után? Mire van terv vagy szerződés?
Jah, nem tudjátok. :rolleyes:

A másik meg az, hogy ez egyenlőre egy összeszerelő üzem. Ennek is vannak "mélységei", de ha gyárat akarsz látni, nézd meg a Kurganos videót a BMP-s topikban. Az gyár. Az acél bugától a kész termékig szinte minden ott készül. ;)
Ez egy összeszerelő üzem. Az sem rossz, csak nem gyár.
 
  • Tetszik
Reactions: tong djagbu
Én fődarab-LEGOzásról tudok az immár 100+ milliárdos "gyárban"!!!
A Vetítés mögötti valóság szerint NEM gyár: összeszerelő üzem, mint a többi negyed-/ötöd-német munkabéres egység!
Ennyi! Az se rossz(csak kicsit)! De Ennyi a Valóság!!!
Legalább magunknak ne hazudjunk már!!!


Semmi komolyabb hozzáadott értéket magyar beszállítótól/helyi gyártásból nem mert nyilatkozni SENKI!!!

Szívesen várom a tájékoztatást!!!
.. sőt: örülnék neki!!!

.
Tegnap írta le Kriss, hogy a lemez jön Németországból és itt heggesztik össze...
 
Mindenre is amerikai megoldást akarnak!
Olyan mennyiségű pénzt pumpálnak az amerikai hadiiparba, hogy minden jó érzésű embernek szekunder szégyenérzete van miattuk.
Ennyire egyoldalúan elköteleződni még a lengyelek sem képesek.

Szerencsére mi ránk ez nem igaz. Nem pumpálunk olyan mennyiségű közpénzt a német hadiparba, hogy szekunder szégyenünk legyen. Mi ezt büszkén csináljuk :D
Azért mielőtt más szemében a szálkát keresed, vedd észre a miénkben a gerendát ;)
 
Bocsi, de mese délután helyet az érdekelne, hogy mi fog készülni a Lynx után? Mire van terv vagy szerződés?
Jah, nem tudjátok. :rolleyes:

A másik meg az, hogy ez egyenlőre egy összeszerelő üzem. Ennek is vannak "mélységei", de ha gyárat akarsz látni, nézd meg a Kurganos videót a BMP-s topikban. Az gyár. Az acél bugától a kész termékig szinte minden ott készül. ;)
Ez egy összeszerelő üzem. Az sem rossz, csak nem gyár.
Elkönyjelzőztem. :cool:
XjK.gif
 
  • Imádom
Reactions: Törölt tag
A svédek most tervezik leváltani a Mk.V és dobják a 40mm-es kalibert: "lefelé" upgradlenek!
Ennyit erről nagy kaliber fétisről amin itt sokan pörögnek!
Ha jol tudom,a 35/50 milisre akarnak váltani a 40Bofors kaliberről.
A 35 milis lőszer kisebb,jobban kezelhető,miközben teljesitménye nem sokkal kisebb.50 milisé mint harcjármű löszer,meg még nagyobb is Ha meg végre ezekben a kaliberekben is kijönnek a 3P löszerrel,az minden 35/50es fegyverhasználót érdekelni fog.
És még mindig ott tartunk,hogy az újenn harcjármű nemzedék jelentős része LvL6 páncélzatú.....Ami fő iránybol véd a 30Oerlikon ellen.És meg mindig keleten és nyugaton egyaránt kevésnek találták a 30 milist,a tényleges gyakorlati felhasználásban.Háborúban.
 
Tegnap írta le Kriss, hogy a lemez jön Németországból és itt heggesztik össze...
A lemezekből való összehegesztése a testnek,az az összeszerelési folyamat része.A hegesztés az összeszerelt elemek nem oldható kötése.
De önmagában az,hog Zegen,magában az összeszerelő üzemben "csak" összeszerelés folyik,az egyáltalán nem probléma.Az egy manufaktúrális végszerelde,az a dolga.
A gond az,hogy amit összeszerelnek,abbol marginális a magyar előállitású részegység.99,9% külföldról érkezik a szerelési anyagoknak.No,ezért nem helyi gyártás,nem az összeszerelő üzem miatt.
Valamint minden jog és technológia is az RM kezében marad,csak a végszerelés van nálunk
 
A magyar állam vesz egy gyárat az RM-nek, meg kifizeti a fejlesztést neki, akkor mi királyak vagyunk, meg nagyon okosak.
Hja eddig értetted meg. Erről nem mi tehetünk. A konstrukció része a visszabérlés.
És, hogy miért jó ez a RM-nak? Hát mert nem neki kell likvid tőkét beletenni (és most piszok sok pénzre van szükségük a különbüző gyártások felfutása miatt! kötvényt is bocsátottak ki!), ráadásul a gyár engedélyeztetése és kivitelezése is rohamtempóban készült el, tekintve, hogy a Magyar Állam is résztulaj a RM Hungaryban.

Szerintetek benne vagyunk a nagy germán multi ellátó rendszerébe, de az sem zavar titeket, hogy akik benne vannak a programban, mondják, hogy ezt a mennyiséget összeszereljük és kakukk, vége a gyárnak. Micsoda befektetés :cool:
@dudi nincs benne a programban, ha rá gondolsz. Az meg, hogy a jövőben mi jön még Egerszegre, az attól függ, hogy mi miket rendelünk, meg hogy a BW milyen tempóban csap bele a lecsóba. Mert abban biztos lehetsz, hogy csak az otthoni kapacitásokkal nem fognak tudni
versenyezni a RM-nál.
Aztán nagyon jó az RM szarsild, igaz a németek letesztelték a Leopárdot is vele, meg más rendszerekkel is, és az izraeli Trophy lesz rajta...
Érdekes.... :rolleyes:
Letesztelték? Én ilyenről nem tudok. Hogy volt egy demó erejéig ilyen próbálkozás, az nem jelenti azt, hogy rendes teszt is történt. Tudtommal nem is lehetett még tesztelni. A StrikeShield működéséhez a járműre kell szabni, és a működési zónákat megtervezni.
Aztán jó a 30 mm, hiszen mindenkinek ez van, nem is lesz senkinek sem más XD
Baszki, a CV90-ből több száz db 35 mm-s és 40 mm-s példányt gyártottak.
De az Ajax is 40 mm-s gépágyúval érkezik majd, a VBCI is 40 mm-s gépágyút kap, az amcsik az 50 mm-s gépágyút fejlesztik, a K21 és változatai 40 mm-s gépágyúval bírnak, az oroszok meg a háború után ugranak is az 57 mm-re.
Miért várnak a háború utánig? Nem most lenne értelme tesztelni, és felszerelni az újonnan legyártott gépeket?
Mert ha aláírod az RM-nek, akkor jól fizető állást kapsz miután kirúgtak a HM-től. Itt az RM járt nagyon jól, nem mi.
Nyilván úgy történt, hogy Papperger odasúgta Maróthnak, hogy "Ha aláírod akkor majd felveszünk!".
Nem kellene ilyen mélyre süllyedni!
Pedig jó eséllyel így lesz...
Javasolnék egy avatar cserét! Elég sok varázsgömbös kép kering a neten erre-arra!
Ha nem, akkor meg jövök hozzád, hogy vidd vissza gömböt gariba!
Az viszont tény, hogy a "majd/ + kb." státuszú tíz darabban benne vannak a sok mutogatott (rendszámtábla-csere gyanús) prototípusok is 2-3 darabos mennyiségben!!!
Okos-e vagy!?
Megint volt összejövetel a haverokkal?
 
Nézd át a hazai autógyártás történetét, 90 óta. Mivel kezdte minden gyártó. Összeszerelés. Nézd meg most őket, hány bázison van már fejlesztés, gyártás is. Mert így működik. Először meg kell tanulni a szakmát. Aztán a többi.
Egyrészt valójában nálunk továbbra is csak összeszerelés van az autóipar frontján is.Szó se róla,van fejlődés a háttéripar tekintetében-csak éppen nagyon nem olyan jelentős,mint tálalva van.Autóipari vertikum szintjén marginális mértékű az is.Korea közben 30 év alatt az összeszereléstől eljutott az önálló piaci részesedést adó valódi gyártásig és fejlesztésig.Nálunk meg ami volt autóipari gyártás-fejlesztés,az is megszünt
Másrészt a hadiipari rész egy kicsit más sütemény.
 
Jelenleg igen, de ezt filp olyan kész tények veszi mintha ez örökre így maradna és legyártja ezt a 172 hiúzt utánna zárnak is be a gyárat...
A testem és lelkem egy templom, próbálom kizárni az ártó hatásokat (még ha nem is is sikerül minden esetben), szóval velem szemben nem érv az amit ő mond, mert nem vele beszélgetek.
 
  • Vicces
Reactions: Törölt tag
Tömören, amire a RM cég megrendelésein belül, adott termék gyártását ide hozza a cégvezetés. Bővebben: Bármit tud a zalai gyár gyártani, úgy lett kialakítva. A darupályák, 50 tonnát is bírnak mozgatni gyáron belül.
Tegnap is azt mondta Papi az egerszegi gyárra, hogy "tank factory"...
 
Szerencsére mi ránk ez nem igaz. Nem pumpálunk olyan mennyiségű közpénzt a német hadiparba, hogy szekunder szégyenünk legyen. Mi ezt büszkén csináljuk :D
Azért mielőtt más szemében a szálkát keresed, vedd észre a miénkben a gerendát ;)
Soroljam a Zrínyi beszállítóit?
német, francia, izraeli, amerikai, cseh, osztrák, török, horvát, brazil, svéd, magyar, orosz, meg lehet, hogy lesz egy kis olasz is!
De nyilván igazad van! :rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány and SilvioD
Egyrészt valójában nálunk továbbra is csak összeszerelés van az autóipar frontján is.Szó se róla,van fejlődés a háttéripar tekintetében-csak éppen nagyon nem olyan jelentős,mint tálalva van.Autóipari vertikum szintjén marginális mértékű az is.Korea közben 30 év alatt az összeszereléstől eljutott az önálló piaci részesedést adó valódi gyártásig és fejlesztésig.Nálunk meg ami volt autóipari gyártás-fejlesztés,az is megszünt
Másrészt a hadiipari rész egy kicsit más sütemény.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Vicces
Reactions: SilvioD