Kurganec-25 / Kurganets-25 (Oroszország)

Csapj a szádra! Nyugaton nincs korrupció lást F-15 vásárlás...

Sehol nem írtam ilyet. Az arányok a másak.
Az USAF F-15 vásárlás nem épp a legjobb plda. Nem vki lett hude gazdag, nem vkinek a zsebében landolt a pénz, hanem +xévvel életbe tartják a gyártósort, Boeing ezen részét. És ha mondjuk az A10 életben tartásához, Zumwalthoz... hasonlítom akkor meg végképp na bumm.
 
  • Tetszik
Reactions: Catles and Robur
Az arányok a másak.
Igazad van, nyugaton egy jó nagy zsákból lehet nyúlni, ergo több marad, míg szegényebb országokban jóval kisebb ez a zsák. De ne gondoljátok, hogy a nyugati demokráciákban nem szeretik a könnyű pénzt.
Az USAF F-15 vásárlás nem épp a legjobb plda. Nem vki lett hude gazdag, nem vkinek a zsebében landolt a pénz,
Olvasgassad @Allesmor Obranna szuper esszéit a Boeing és a MDD sztorijáról és a farkaséhes, gátlástalan menedzserekről, akiknek persze nincs giga jachtja, sportautója meg luxuskecója.:rolleyes:
 
 
Mindíg is tudtam hogy problémák vannak a kurganec és a boomerang körül, amikor kritizáltam jött a (minek siessenek béke van" válaszok ami nem volt kielégítő.a boomerang is hasonló sorsra jutott csak azt már ciki lett volna elismerni!
 
A Kurganec-25 harci platformot újrakonfigurálják – mondta Roman Khromov, a Kurganmashzavod állami beszerzés és katonai műszaki együttműködési ügyvezető igazgató-helyettese.

A Kurganec-25-nél folyamatban van az alváz fejlesztése annak megbízhatóságának növelése, valamint az üzemeltetés és a karbantartás egyszerűsítése érdekében.

"A fejlesztési munka még nem fejeződött be. A tesztek folynak. Egy időben további állami megrendelői igények merültek fel, a gép át lett konfigurálva. Vagyis azok a minták, amelyeket először 2015-ben mutattak be a felvonuláson, illetve a gép amelyet most tesztelnek. „Ez nem pontosan ugyanaz” – mondta Khromov.
Visszajelzés küldése
Oldalsó panelek
 
t841756.jpg
t136746.jpg
 
A Vojennaja Prijomka vasárnapi adása (nem csak) a Kurganyecet mutataja be

A "Kurganets"elkezd úszni. Első alkalommal egyedülálló felvétel egy ígéretes gyalogsági harcjárműről, amely vízen halad át. Ennek a járműnek a tesztelése több éve zajlik, jelentős része a „titkos” címszó alatt rejtőzik, de a „Vojennaja Prijomka” közönsége számára a tervezők kivételt tettek, bemutatva a Kurganyec jármű néhány korábban nem demonstrált képességét.

Ez a film azonban nem csak a „Kurganets”-ról szól, a program célja, hogy bemutassa a hazai gyalogsági harcjárművek fejlődését a BMP-1-től a „Kurganetsig”. Ennek érdekében a program szerzője és előadója, Alekszej Jegorov felkereste az összes gyárat, ahol gyalogsági harcjárműveket gyártanak vagy javítanak, és meglátta, milyen tempóban dolgoznak ezek a vállalkozások az SVO következtében.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Vojennaja Prijomka vasárnapi adása (nem csak) a Kurganyecet mutataja be

A "Kurganets"elkezd úszni. Első alkalommal egyedülálló felvétel egy ígéretes gyalogsági harcjárműről, amely vízen halad át. Ennek a járműnek a tesztelése több éve zajlik, jelentős része a „titkos” címszó alatt rejtőzik, de a „Vojennaja Prijomka” közönsége számára a tervezők kivételt tettek, bemutatva a Kurganyec jármű néhány korábban nem demonstrált képességét.

Ez a film azonban nem csak a „Kurganets”-ról szól, a program célja, hogy bemutassa a hazai gyalogsági harcjárművek fejlődését a BMP-1-től a „Kurganetsig”. Ennek érdekében a program szerzője és előadója, Alekszej Jegorov felkereste az összes gyárat, ahol gyalogsági harcjárműveket gyártanak vagy javítanak, és meglátta, milyen tempóban dolgoznak ezek a vállalkozások az SVO következtében.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Na az úszás is egy marha hasznos képesség ahogy az ukrán háború is bizonyítja nap mint nap.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
Na az úszás is egy marha hasznos képesség ahogy az ukrán háború is bizonyítja nap mint nap.

Köszönjük Emese. XD
Azért a járművek talajnyomásával részben összefügg. Ugyanis még nem láttam olyan nehéz harcjárművet ami úszóképes lett volna...
A lánctalp szélességét pedig meg lehet úgy választani, hogy kellő terepjáró képességet biztosítson.
Ha pedig kellően könnyű egy jármű, akkor biza úszóképes is. Ha más nem "off dizájn" keretein belül.
Szóval a relatív alacsony tömegnek sok haszna van, akár terepezésről, akár dinamikáról akár logisztikáról van szó!
 
Köszönjük Emese. XD
Azért a járművek talajnyomásával részben összefügg. Ugyanis még nem láttam olyan nehéz harcjárművet ami úszóképes lett volna...
A lánctalp szélességét pedig meg lehet úgy választani, hogy kellő terepjáró képességet biztosítson.
Ha pedig kellően könnyű egy jármű, akkor biza úszóképes is. Ha más nem "off dizájn" keretein belül.
Szóval a relatív alacsony tömegnek sok haszna van, akár terepezésről, akár dinamikáról akár logisztikáról van szó!
Amígy egy 50+ tonnás tanknak lehet kiváló a talajnyomása addig csak erőlködés amiről beszélsz. Nem nagyon akarod felfogni, hogy majd 2 év alatt egyszer sem úsztatott egyik fél sem technikát pedig lehetőség lett volna rá.
 
Amígy egy 50+ tonnás tanknak lehet kiváló a talajnyomása addig csak erőlködés amiről beszélsz. Nem nagyon akarod felfogni, hogy majd 2 év alatt egyszer sem úsztatott egyik fél sem technikát pedig lehetőség lett volna rá.
Úsztattak volna többször is mindkét oldalon, csak rommá lettek lőve közben.