[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

folyamatosan ahogy a csomag tartalma érkezik be nől a hazai hozzáadott érték.
jelenleg szerkezeti elem gyártása nem folyik magyarországon.
jelenleg ami folyik az a felszerelés. és összeszerelés. azt épitünk be amit akarunk és összetudunk szerelni gépeket fődarabokból képesek vagyunk fődarabokat cserélni. a következő csomaggal már képesek leszünk a gyorsan kopó alkotórészek alkatrészek gyártására fődarabokhoz azzal megszerezzük a fődarab felújítási képességet. ez már egy következő színt. majd a rákövetkező csomagba fő elemek gyártása is jön és fődarabok összeszserelése ez megint egy másik lécsőfok. mire lehívjuk a teljes keretet ami be lett rendelve kvázi kapni gogunk egy meglehetősen nagy % ba magyarországon készükt darabokból álló állunk összeszerelt terméket. mivel meg lessz a jogunk bizonyos db szám felett hogy saját alternatív alaktrészeket tervezzünk a gépekbe és más üzemeltetőknek értékesítsük exportbevétel folyamatosnak tünik. értve ezalatt olyat hogy bizonyos gyári tömítéselk élettartam x üzemóra anyagteknika révén (civil autóipar) ha a sikerül 2x üzemórás terméket előállítani (drágább termék lessz mint a török de más rendszeresítő miután lejár a török gyári támogatás dönthet úgy hogy ezt az tömítést magyarországról rendeli és teszi bele a gyártó megengedi.)
a kocsiszekrényt valószínűleg törökországba fogják lehegeszteni pl erre robotok nemvalószínű hogy be lessznek szerezve. de a lehetőség a dokumentáció valszeg meglessz arra hogy beindítható legyen szükség esetén. azt plm gazdaságilag nem éri meg elhoozni a török hegesztősorok robotokkal meg pik pakk lehegesztik
 
A gidránnàl meg a többi 4x4-nél szét vannak húzva a számok. Meg eddig birkóztak a konstrukción ki-mit-hol gyárt, ez most eldőlt. Innentől gyorsulni fog a dolog.

A gidrán nem véletlenül került át cakompakli nurol hungary oldalára a ht divisiontől.
Na végre már csak azért szorítok hogy ezeknek magasabb legyen a bevethetosegi mutatóik nem úgy mint más jarmuveinknek :oops:
 
A gidránnàl meg a többi 4x4-nél szét vannak húzva a számok. Meg eddig birkóztak a konstrukción ki-mit-hol gyárt, ez most eldőlt. Innentől gyorsulni fog a dolog.

A gidrán nem véletlenül került át cakompakli nurol hungary oldalára a ht divisiontől.
Akkor nem véletlenül szerepel ott a Toma is.
Mi a véleményed a gépről?
NMS-ből a régebbi verzió szerepel ott. Nem az újabb "L"-t rendszeresítjük? Korábban arra utaltál, hogy miattunk fejlesztették.
 
a német közreműködés RM java rész egyébként a szserkezeti elem (páncéltest) gyártását célozta volna. eredeti tervek szerint a lynx gyár fémmegmunkáló részlege x év megrendelt db szám felett legyártotta volna ezeket az acélelemeket. de sem az acél fajtája sem a vastagsága nem stimmel a török és német gépen. a németek saját acélbol akarták csinálni a törökök meg aztmondák hogy ők adják az alapanyagot mert nem vállalnak felelőséget más tulajdonságú acélért ők meg a saját ötvözetük receptjét nem adják át ekkora mennyiségért (ekkor probálkozott az rm azzal hogy török acélbol gyártana más terméket vagy más rm piacokra is beszállítana acélszerkezetiterméket.) ez nem jött össze a kocsiszekrény törökből fog jönni annyi hogy bizonyos mennyiség felett új rendelések esetén lessz arra lehetőség hogy manufakturális módszerekkel teknikával hegesztősablonok józska meg béla hegeszt karcsi a darut kezeli meg 6 an besegítenek és valami jelképes mennyiség összereakhatóvá vállik itthon is persze a megfelelő acélból mert máskülönben a nurol semmilyen felelőséget nem vállal és gari soincs.)
 
képpbe volt még valamikor a hitron fantázia névre hallgató 8x8 as is.
ennek a lényege hasoló lett volna a gidránéhoz a lynxgyár lehegeszti a karosszéria elemeket leszállítja az a fődarabokat majd kapsváron összerakják és abeépítenek magyar és török eszközöket. itt kaposvárra kb csak mint összeszserelő üzem támaszkodtak volna. kiszervezték volna a munkafolyamat jelentős részét amire meg lett volna kapacitás a hegesztő fémmegmunkáló részleg a lynxgyárba az ment volna a lynx gyárba. szerencsére ebből semmi nem lett.
 
Mondta bárki, hogy mikorra?

A gidrán sorsa most stabilizálódni látszik egyébkènt.
Az esetleg lehet félig nyilvános infó, hogy a fenti számok továbbra is nagyjából rendben vannak-e? Illetve, hogy ezek továbbra is a Gidránra vonatkoznak, vagy valamifajta diverzifikált csomagban fognak érkezni?
Illetve azt lehet tudni, hogy a 3 típus (Gidrán, NMS, NMS-L) között mekkora az alkatrész egyezés? Mert nekem úgy tűnik, hogy az NMS-L esetén elmentek Gidrán irányba. Úgy is mondhatnám, hogy a Gidrán alvázra felpakoltak egy alacsonyabb felépítményt (gondolom kisebb az aknavédelme), meg talán a futóművet sem építették olyan magasra.
Azért gondolom ezt, mert a képek alapján a Gidrán, és az NMS-L szélessége egyezik. A régebbi NMS nekem valamivel keskenyebbnek tűnik.
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses and J.G.
A gidrán sorsa most stabilizálódni látszik egyébkènt.
A gidránnàl meg a többi 4x4-nél szét vannak húzva a számok. Meg eddig birkóztak a konstrukción ki-mit-hol gyárt, ez most eldőlt. Innentől gyorsulni fog a dolog.

A gidrán nem véletlenül került át cakompakli nurol hungary oldalára a ht divisiontől.
Ahhoz képest hogy kb. két hónapja még olyanokat lehetett hallani hogy egy másik gyártó termékét kezdték el tesztelni és azzal a céggel kezdődtek meg az egyeztetések a hazai gyártásról, ez kicsit váratlan. De lehet hogy ez is csak egy trükk volt a Nurol tárgyalások felgyorsításához, mint pl. egykor állítólag az "új orosz helikopterket veszünk" belebegtetése.