folyamatosan ahogy a csomag tartalma érkezik be nől a hazai hozzáadott érték.
jelenleg szerkezeti elem gyártása nem folyik magyarországon.
jelenleg ami folyik az a felszerelés. és összeszerelés. azt épitünk be amit akarunk és összetudunk szerelni gépeket fődarabokból képesek vagyunk fődarabokat cserélni. a következő csomaggal már képesek leszünk a gyorsan kopó alkotórészek alkatrészek gyártására fődarabokhoz azzal megszerezzük a fődarab felújítási képességet. ez már egy következő színt. majd a rákövetkező csomagba fő elemek gyártása is jön és fődarabok összeszserelése ez megint egy másik lécsőfok. mire lehívjuk a teljes keretet ami be lett rendelve kvázi kapni gogunk egy meglehetősen nagy % ba magyarországon készükt darabokból álló állunk összeszerelt terméket. mivel meg lessz a jogunk bizonyos db szám felett hogy saját alternatív alaktrészeket tervezzünk a gépekbe és más üzemeltetőknek értékesítsük exportbevétel folyamatosnak tünik. értve ezalatt olyat hogy bizonyos gyári tömítéselk élettartam x üzemóra anyagteknika révén (civil autóipar) ha a sikerül 2x üzemórás terméket előállítani (drágább termék lessz mint a török de más rendszeresítő miután lejár a török gyári támogatás dönthet úgy hogy ezt az tömítést magyarországról rendeli és teszi bele a gyártó megengedi.)
a kocsiszekrényt valószínűleg törökországba fogják lehegeszteni pl erre robotok nemvalószínű hogy be lessznek szerezve. de a lehetőség a dokumentáció valszeg meglessz arra hogy beindítható legyen szükség esetén. azt plm gazdaságilag nem éri meg elhoozni a török hegesztősorok robotokkal meg pik pakk lehegesztik
jelenleg szerkezeti elem gyártása nem folyik magyarországon.
jelenleg ami folyik az a felszerelés. és összeszerelés. azt épitünk be amit akarunk és összetudunk szerelni gépeket fődarabokból képesek vagyunk fődarabokat cserélni. a következő csomaggal már képesek leszünk a gyorsan kopó alkotórészek alkatrészek gyártására fődarabokhoz azzal megszerezzük a fődarab felújítási képességet. ez már egy következő színt. majd a rákövetkező csomagba fő elemek gyártása is jön és fődarabok összeszserelése ez megint egy másik lécsőfok. mire lehívjuk a teljes keretet ami be lett rendelve kvázi kapni gogunk egy meglehetősen nagy % ba magyarországon készükt darabokból álló állunk összeszerelt terméket. mivel meg lessz a jogunk bizonyos db szám felett hogy saját alternatív alaktrészeket tervezzünk a gépekbe és más üzemeltetőknek értékesítsük exportbevétel folyamatosnak tünik. értve ezalatt olyat hogy bizonyos gyári tömítéselk élettartam x üzemóra anyagteknika révén (civil autóipar) ha a sikerül 2x üzemórás terméket előállítani (drágább termék lessz mint a török de más rendszeresítő miután lejár a török gyári támogatás dönthet úgy hogy ezt az tömítést magyarországról rendeli és teszi bele a gyártó megengedi.)
a kocsiszekrényt valószínűleg törökországba fogják lehegeszteni pl erre robotok nemvalószínű hogy be lessznek szerezve. de a lehetőség a dokumentáció valszeg meglessz arra hogy beindítható legyen szükség esetén. azt plm gazdaságilag nem éri meg elhoozni a török hegesztősorok robotokkal meg pik pakk lehegesztik