T-72

T-72S-ek orosz szolgálatban(90-es évek):
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
ce9cc836a5043f957efc3c36680dc78214ef0a46a_1920_1280_c.jpg
 
T-72, Vojennaja Prijomka tegnapi adása:


A nukleáris téli csatákra készült, és készen áll, hogy beteljesítse a sorsát. A közelmúlt történelmének legmasszívabb és legkeményebb különleges katonai műveleti harckocsija. Hogyan készül a legújabb módosítása, a T-72B3M? Hogyan tud egy 50 éves, különféle háborúk és konfliktusok veteránja átültetni egy új, 1130 lóerős vasszívet, és ki végzi el ezeket a műveleteket? Hogyan érik el a tankdoktorok az egyes részegységek, berendezések új mobilitását? A jól ismert és látszólag tanulmányozott T-72 a generációk közötti együttműködés egyedülálló termékeként gurult be a 21. századba. Ahol a legmodernebb orosz haditechnikák megbízható apai páncélba vannak burkolva. Erről szól a T-72 program.

Megj.: A videón au UVZ-hez(Rostec) tartozó Szentpétervári 61. harckocsijavító üzem látható, ahol az SVO-t megjárt T72-seket javítják =s újítják fel T-72B3M szintre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
T-72, Vojennaja Prijomka tegnapi adása:


A nukleáris téli csatákra készült, és készen áll, hogy beteljesítse a sorsát. A közelmúlt történelmének legmasszívabb és legkeményebb különleges katonai műveleti harckocsija. Hogyan készül a legújabb módosítása, a T-72B3M? Hogyan tud egy 50 éves, különféle háborúk és konfliktusok veteránja átültetni egy új, 1130 lóerős vasszívet, és ki végzi el ezeket a műveleteket? Hogyan érik el a tankdoktorok az egyes részegységek, berendezések új mobilitását? A jól ismert és látszólag tanulmányozott T-72 a generációk közötti együttműködés egyedülálló termékeként gurult be a 21. századba. Ahol a legmodernebb orosz haditechnikák megbízható apai páncélba vannak burkolva. Erről szól a T-72 program.

Megj.: A videón au UVZ-hez(Rostec) tartozó Szentpétervári 61. harckocsijavító üzem látható, ahol az SVO-t megjárt T72-seket javítják =s újítják fel T-72B3M szintre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Boki, hányfajta ilyen hivatalos vagy nem hivatalos upgrade van? Mert én össze-vissza látok mindenféle gyári upgradet.
 
T-72, Vojennaja Prijomka tegnapi adása:


A nukleáris téli csatákra készült, és készen áll, hogy beteljesítse a sorsát. A közelmúlt történelmének legmasszívabb és legkeményebb különleges katonai műveleti harckocsija. Hogyan készül a legújabb módosítása, a T-72B3M? Hogyan tud egy 50 éves, különféle háborúk és konfliktusok veteránja átültetni egy új, 1130 lóerős vasszívet, és ki végzi el ezeket a műveleteket? Hogyan érik el a tankdoktorok az egyes részegységek, berendezések új mobilitását? A jól ismert és látszólag tanulmányozott T-72 a generációk közötti együttműködés egyedülálló termékeként gurult be a 21. századba. Ahol a legmodernebb orosz haditechnikák megbízható apai páncélba vannak burkolva. Erről szól a T-72 program.

Megj.: A videón au UVZ-hez(Rostec) tartozó Szentpétervári 61. harckocsijavító üzem látható, ahol az SVO-t megjárt T72-seket javítják =s újítják fel T-72B3M szintre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Én csak most nézem, pedig tudtam volna a tv-n is, élőben, de elfelejtettem. Most beszélnek a motorokról. Az eredeti motor csak 840 lovas volt, Borisz Csirkov szerint. Azért 290 lóerő plusz az nem jön rosszul a megújult vasba. A motorok javítása a krasznodari terlületen zajlik, nagyon nem ott ahol a tankoké. A motor egyébként úgy van megcsinálva, hogy mindenféle üzemanyaggal is elmegy.
 
Még egy kis érdekesség.13:50-től kezdenek beszélni részletesebben a motorok tisztításáról. Először ugye szétszedik, mossák. 13:41-től pedig Ljudmilla néni nem véletlenül mutogatja a zsákban lévő anyagot. Ugyanis ez az anyag vált be a leges legjobban az alumínium alkatrészek tisztításához. Mint amilyen például a blokk hengerfeji része. A blokk hengerfeji részét beteszik egy kamrába. Ahol nagy sebességgel fújják rá, és áramoltatják körbe rajta kívül-belül ezt a különleges, rendkívül hatékony tisztítóanyagot, hogy a legrejetettebb zugokból is kiszedje a szennyeződéseket. Végül a különleges tisztítóanyag neve se maradjon titokban: szárított, darált narancsdarabkák.
 
Végül a különleges tisztítóanyag neve se maradjon titokban: szárított, darált narancsdarabkák.

Ez annyira azért nem extra, a mostani érzékenyebb autómotorok tisztítására is elterjedt a dióhéjjal való belső tisztítás. A narancs lehet tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés. :)
 
Új motor, új ágyú, új váltó, főreduktor, új torony, komplett, új irányzó és stabilizáló rendszer. Ezeket építik a T-72-esekbe a javítással egybekötött modernizáció során,azért,hogy T-72B3M szintre hozzák őket.
Új torony? Az kizárt, mert nem tudnak toronyot önteni az oroszok, hisz nincs már öntő üzemük hozzá.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
ahogy nézem első lépésben lekönnyítik az alkatrészeket gondolom optimalizálják a vezérlést is. és új kipufogórendszert terveztek. jópár lóerő innét nyerhető.
kompresszor nyomását és annak elemeit biztos cserélték modernebb anyagokból készültre. durva hogy a ruszki mit művel ezzel a motorcsaláddal.