T-80

Milyen hajtómü lesz az új(újraindított gyártású) T-80-ban:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



Nagyon kompakt,kis méretű ez a powerpack, a váltóval,véghajtásokkal együtt is alig nagyobb mint a V12-jük,és 1250 lóerő,gondolom árban nincsenek egy ligában,de ez simán elférne a T90 ben is,a gyorsabb hátramenetű,új váltóval együtt.
Kitűnő mérnökök voltak a cccp-ben is.
 
Nagyon kompakt,kis méretű ez a powerpack, a váltóval,véghajtásokkal együtt is alig nagyobb mint a V12-jük,és 1250 lóerő,gondolom árban nincsenek egy ligában,de ez simán elférne a T90 ben is,a gyorsabb hátramenetű,új váltóval együtt.
Kitűnő mérnökök voltak a cccp-ben is.
Kár, hogy maga a gázturbina mint harckocsierőforrás zsákutca...
 
Kár, hogy maga a gázturbina mint harckocsierőforrás zsákutca...



Annak akinek nincs saját repipara,benne gt gyárral,a T80 teljesen jó ahogy van ezzel a gt hajtással,ennek egy combosabb verziója kék a T14- be is,ha már ellopták az X motorra szánt fejlesztési pénzt.
Megjegyzem, ennek a gt-nek is van annyi nyomatéka,mint az X motornak,kb így, ahogy van mehetne bele.
 
  • Tetszik
Reactions: bel and fip7
Annak akinek nincs saját repipara,benne gt gyárral,a T80 teljesen jó ahogy van ezzel a gt hajtással,ennek egy combosabb verziója kék a T14- be is,ha már ellopták az X motorra szánt fejlesztési pénzt.
Megjegyzem, ennek a gt-nek is van annyi nyomatéka,mint az X motornak,kb így, ahogy van mehetne bele.
Mondn új harckocsit gt-vel. Nem tudsz. Van 2 azok is 40-45 éves konstrukciók. Látod az oroszok is inkább szenvednek az X motorral, de a gt eszükbe sem jutott.
 
Ha tudnál oroszul értenéd a videót. Új GTD 1500-ason(1500LE) dolgoznak
Sajna még mindig 2 kezemen meg tudom számolni hányan tudnak úgy oroszul a fórumon hogy gond nélkül értsèk ezeket a videókat.

Az amúgy hogy erősebb lesz a turbina jó dolog csak a turbina mivoltából eredő negatívumok még nem fognak eltűnni.
 
Szovjet,de még az ukránokkal való kenyértörés elötti időkben is megvolt a T80 dizel alternativája-még exportra is került.Gázturbinának azonban nagyon komoly előnyei is vannak.Oo éghajlatán pl az,hogy _40 fokban a gt 5 perc alatt inditható,és gyorsan képes teljes teljesitménye leadására,igencsak számottevő előny.
Abrams esete ugyan ez.Valójában volna hozzá többféle dizelmotor is,de mindenki marad a turbinánál (sőt,volna hozzá új turbina is,az LV100 család Abramshoz tervezett tagja,de inkább a régi turbinát korszerűsitették csak,mert az is elég)
R8X85Du.jpg
 
Szovjet,de még az ukránokkal való kenyértörés elötti időkben is megvolt a T80 dizel alternativája-még exportra is került.Gázturbinának azonban nagyon komoly előnyei is vannak.Oo éghajlatán pl az,hogy _40 fokban a gt 5 perc alatt inditható,és gyorsan képes teljes teljesitménye leadására,igencsak számottevő előny.
Abrams esete ugyan ez.Valójában volna hozzá többféle dizelmotor is,de mindenki marad a turbinánál (sőt,volna hozzá új turbina is,az LV100 család Abramshoz tervezett tagja,de inkább a régi turbinát korszerűsitették csak,mert az is elég)
R8X85Du.jpg
A M1A3 elhagyja a turbinát.
 
A M1A3 elhagyja a turbinát.
Ellendugattyús dizelt kap,ha sikeres lesz a Cummins fejlesztés.Már pedig a Cummins jó motorokat szokott csinálni.
Ellendugattyús motor nyomatékviszonya és teljesitménysűrűsége szintén nagyon jó,akár a turbináké.És egy motorcsalád lesz,ami több járműkategóriát át fog fogni.
Szerintem a mai technológiával már a Cummins ki tudja küszöbölni az ellendugattyús eddigi hátrányait.