[HUN] KF41 Lynx / Hiúz


Ilyeneket írnak benne:

"A lövészpáncélos jármű jelenleg csapatszállításra is alkalmas, hiszen deszantterében további nyolc gyalogos lövészkatonát tud szállítani, akik a hátsó rámpán keresztül tudnak közlekedni. További fejlesztésekkel a Lynx gyalogsági harcjármű más funkcióval – felderítő, önjáró aknavető, sebesültszállító, tüzérségi tűzmegfigyelő – is felruházható, sőt, akár páncélvadász is létrehozható belőle, ha a jövőben a mérnökök alkalmassá teszik egy 120 mm-es űrméretű harckocsiágyú hordozására."

"Ballisztikai védettsége (STANAG4569 Level 5/6) segítségével ellenáll a harcjárművek és harci helikopterek 30 mm-es fedélzeti fegyvereiből kilőtt APFSDS-T lőszerek lövedékeinek, de ez a tulajdonsága Rheinmetall Strike-Shield aktív védelmi rendszer segítségével, illetve moduláris páncélzattal továbbfejleszthető."
 
Ilyeneket írnak benne:

"A lövészpáncélos jármű jelenleg csapatszállításra is alkalmas, hiszen deszantterében további nyolc gyalogos lövészkatonát tud szállítani, akik a hátsó rámpán keresztül tudnak közlekedni. További fejlesztésekkel a Lynx gyalogsági harcjármű más funkcióval – felderítő, önjáró aknavető, sebesültszállító, tüzérségi tűzmegfigyelő – is felruházható, sőt, akár páncélvadász is létrehozható belőle, ha a jövőben a mérnökök alkalmassá teszik egy 120 mm-es űrméretű harckocsiágyú hordozására."

"Ballisztikai védettsége (STANAG4569 Level 5/6) segítségével ellenáll a harcjárművek és harci helikopterek 30 mm-es fedélzeti fegyvereiből kilőtt APFSDS-T lőszerek lövedékeinek, de ez a tulajdonsága Rheinmetall Strike-Shield aktív védelmi rendszer segítségével, illetve moduláris páncélzattal továbbfejleszthető."
Jaj ne már megint egy tervrajz tank csak ez papír tank lesz :(
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Jaj ne már megint egy tervrajz tank csak ez papír tank lesz :(
Már elvileg van is proto, de ha jól vettem ki, akkor leginkább a tornyukat (koncepció) meg a tornyukat tesztelik vele, mert ez a kategória kb senkinek se kell. Csak az US, de ők meg nem rmt választották, szóval...

Más: csak engem irritál a díszelgő huszár szakasz?
 
L1FhSAJ.png
 
Ez telephelyen probléma (amúgy van rajta mint kiderült). De ha belegondolsz sehol mashol, hisz a gépet soha nem hagyod magára.
A nem hagyod magára azért nem azt jelenti hogy 24 órán keresztül ülsz egy ülésben. A gép közelében vagy, és ha kell akkor pillanatok alatt a helyeden vagy. Erre a legalkamasab a tető nyílás.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
ezt a búvó dolgot jópár éve kitalálták nem kell hozzá sem munkaheger meg semmi extra minek túlbonyolítani egy rugó kell bele ami miután a zárral kinyitod megemeli annyira hogy kézzel megfogva alányúlj és felnyisd. nemtudom hogy a lynxnél így van e de teljesen fölösleges lenne ezt túlbonyolítani. csak azért hogy aztán drágán kelljen cserélni. a rugó a késöbbiekben a nyitás megkönnyítését is segíti kevesebb erőt kell kifejteni mert a rugó rádolgozik hogy a pozíciójábol kimozduljon a páncél. ha meg eltörik a rugó ott a toronykulcs.
 
Kétlem. Láttad, mekkora a SPIKE LR2? Valami 120-130 centi, a HERO meg 140-150, ha jól emlékszem.
A Hero ahogyan írtad is kb 140-150cm hosszú, keresztmetszetét saccolom képről 12-15cm! Nos nem-e lehetne-e a Lynx lánchajtás takaró lemeze fölé beépíteni az indító, kivető csövet? Az egyik oldalra a HERO 120-t a másik oldalra pedig HERO 30-asokat! A Lynx lánc szélessége nem tudom mennyi de szerintem 30cm-nél több! Fölötte elférne, akár egy-két hosszú csőben több is egymás után! S szemben a kivetőcső! Ne a tornyot terheljük ezekkel! Úgy is kilövöd felrepül s rávezeted a célra vagy koordinátát adsz neki! Majd a kivetőt lezárod, előlről töltés s lehet a 30 asokból újratölteni! Ha elhasználtad a 120-ast akkor pedig azt! Igaz a 120-asból nem fér annyi el. Ám még mindig jobb mint a toronynál cserélgetni! Így a spike is a helyén maradhat ha szükséges! Hátul a deszanttérből is lehetne tölteni. Megtervezve nagyon jól tudna működni.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Ilyeneket írnak benne:

"A lövészpáncélos jármű jelenleg csapatszállításra is alkalmas, hiszen deszantterében további nyolc gyalogos lövészkatonát tud szállítani, akik a hátsó rámpán keresztül tudnak közlekedni. További fejlesztésekkel a Lynx gyalogsági harcjármű más funkcióval – felderítő, önjáró aknavető, sebesültszállító, tüzérségi tűzmegfigyelő – is felruházható, sőt, akár páncélvadász is létrehozható belőle, ha a jövőben a mérnökök alkalmassá teszik egy 120 mm-es űrméretű harckocsiágyú hordozására."

"Ballisztikai védettsége (STANAG4569 Level 5/6) segítségével ellenáll a harcjárművek és harci helikopterek 30 mm-es fedélzeti fegyvereiből kilőtt APFSDS-T lőszerek lövedékeinek, de ez a tulajdonsága Rheinmetall Strike-Shield aktív védelmi rendszer segítségével, illetve moduláris páncélzattal továbbfejleszthető."
Panelvadaszata, tüzérségi megfigyelésre manapsag ott vannak a drónok fillérekért.
Van aki még úgy látszik ottragadt 1967-ben.
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_
Persze. De nem ugyanaz az ember folyamatosan. Vagyis rendszeresen ki és be szállnak az emberek. Nem tudom hogy a Lynx-ben mennyi hely van, de a BMP-nél szinte mindig a búvónyílást használták.
Bmp-nèl nehèzkes volt hátúlról előre menni.
A sofőrnek meg a pk helyèn is át kellett vergődnie.
Itt szinte folyosó van a toronyig hátúlról.

A lynx sofőr meg csak ha 1 felè áll a torony talán csak akkor tud beszállni a búvón.

Persze erre a felhasználók tudnának autentikus választ adni.
 
Bmp-nèl nehèzkes volt hátúlról előre menni.
A sofőrnek meg a pk helyèn is át kellett vergődnie.
Itt szinte folyosó van a toronyig hátúlról.

A lynx sofőr meg csak ha 1 felè áll a torony talán csak akkor tud beszállni a búvón.

Persze erre a felhasználók tudnának autentikus választ adni.
12 óránál nem tud csak beszállni a többinél be tud jórészt.