Csak a j-20 és az f-35 van behúzhatóErre van behúzható "kis izéje"* az 5.gen. gépeknek.
Csak a j-20 és az f-35 van behúzhatóErre van behúzható "kis izéje"* az 5.gen. gépeknek.
dudi megint félrekalimpálsz, kötekedhetnéked volt, hülyeséget írtál és most próbálod menteni magadat meg terelni.Az a kis szar 6nm-re növeli a reflexióját a Raptornak...
A kutya nem fog bevonattal szórakozni millió munkaórával felvinni a gépre, amikor ott a nyomorult Luneberg lencse ami pont azért van azon a nyomorult gépen, hogy megnövelje a reflexiót. Fogod magad, lecsavarozod, felcsavarsz egy másik kialakításút és kész is van a SZU-57 reflexiójú F-22 mindössze 1 óra munkával töredék árton.dudi megint félrekalimpálsz, kötekedhetnéked volt, hülyeséget írtál és most próbálod menteni magadat meg terelni.
Alapból nem erről volt szó, hanem a bevonatról, az meg ha növeli az RCS-t akkor használhatják arra, hogy teszteljék milyen lenne Szu-57 ellen menni, azokat bemérni földi radarokkal stb. Ha meg kinyomják ezt a kis szart, akkor lesz egy 6m2-es RCS-e és már semmi köze nem lesz egy 5. gen gép RCS-éhez. Érti?! Ha meg alakítnak a Luneburg lencsén, akkor sem fogja imitálni, hogy milyen hullámhosszon milyen szögből milyen jelet kap vissza a radar egy 5. gen gépről.
Ezt a festést még egyszer láttam itt. Végül lehet tudni, hogy mi ez? Új bevonat ami mégjobban rejt / hűt / akármi, vagy teszt bevonat, ami jobban visszaveri a radarhullámokat és egy kevésbé csökkentett észlelhetőségű ellenséges gépet tudnak így szimulálni vele, pl Szu-57, J-20?
Ezt semmivel sem fogod tudni imitálni, mert mindegyik gépnek meglehetősen sajátságos az RCS karakterisztikája - azaz megfelelően "imitálni" csak egy ugyanolyan géppel lehetne. Azokat a gyöszöket azért teszik fel, hogy véletlenül se lehessen a valós karakterisztikát civil környezetben méricskélni, illetve hogy pl nemzetközi hadgyakorlatokon se derüljön fény a pontos LO képességekre, ennyi. Ja, és gondolom számít a légiforgalmi irányítóknak isHa meg alakítnak a Luneburg lencsén, akkor sem fogja imitálni, hogy milyen hullámhosszon milyen szögből milyen jelet kap vissza a radar egy 5. gen gépről.

)Itt volt róla szó először: 2019. augusztus 1.Nem tudom, volt-e már a kép, gondolom nagyjavítás előtt készült:
![]()
Ember amiről beszélsz azt tizen éve használják nyugaton. Amúgy az F-22-höz tudtommal máig nincs display-es sisak.
Ja mert az F-22-es Raptor-t megalapozó programot 1981-ben írták ki, a 80-as években fejlesztették a repcsit, 1990-ben szállt fel először, és a dizájnt a 90-es években finomították a végleges állapothoz, és akkor még hol volt digitális sisakkijelző, nemhogy augmented reality ?
Az F-22-es Raptor tervezésénél és fejlesztésénél nem vették figyelembe ezt.
Sőt még az AESA radart is utólagosan kapta meg.
Nem csak a mérettel volt a baj.Az alapmodellű JHMCS a mérete miatt nem passzol az F-22-es pilótafülke kabintetejéhez.
Érdekes, hogy aktiválták a külső pilonokat is.
Érdekes lenne egy ilyen elephant walk-ot időben megneszelni és drónokkal szétszedni.
Szerencse hogy keleten nem divat a díszszemle...Amúgy soha nem értettem, hogy mi ebben a jó, mert ez csak valami angolszász észjárás szerint lehet demonstratív mutatvány.
A díszszemle és ez a bázison belüli maszturbatív pályán gurulgatás között azért jócskán van különbség.Szerencse hogy keleten nem divat a díszszemle...
Ma is tanultam egy gyönyörűszép új szótA díszszemle és ez a bázison belüli maszturbatív pályán gurulgatás között azért jócskán van különbség.




. Köszönöm XDMost találtam ki. Lehet ennek még lesz jövője ékes anyanyelvünkbenMa is tanultam egy gyönyörűszép új szót. Köszönöm XD

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..