T-90

Nem veszi a kutya se.
o_O
Amíg háború van nem szállítanak.
Viszont export szempontból messze a legsikeresebb HH utáni harckocsi.
Szóval a kijelentésed elég nagy butaság a típussal kapcsolatban!
A másik fele meg az, hogy megrendelés szintjén a T-90MS-re volt 464 db Indiától, 500 db Egyiptomból és 146 db Kuvaitból.
Maradjunk annyiban, hogy a rajmetál lesz*pná magát örömében egy ilyen rendelés állománytól. Csak a háború miatt ez egyelőre nem teljesíthető. Ami meg nem meglepő.
 
o_O
Amíg háború van nem szállítanak.
Viszont export szempontból messze a legsikeresebb HH utáni harckocsi.
Szóval a kijelentésed elég nagy butaság a típussal kapcsolatban!
A másik fele meg az, hogy megrendelés szintjén a T-90MS-re volt 464 db Indiától, 500 db Egyiptomból és 146 db Kuvaitból.
Maradjunk annyiban, hogy a rajmetál lesz*pná magát örömében egy ilyen rendelés állománytól. Csak a háború miatt ez egyelőre nem teljesíthető. Ami meg nem meglepő.
India 2 évvel a háború előtt rendelt. Valami nyüglődes van a dolog mögött
 
India 2 évvel a háború előtt rendelt. Valami nyüglődes van a dolog mögött

Mi hány évet vártunk az A7-re? :rolleyes:
Tudom tudom, mi így kértük... akkor a norvégok mennyit várnak majd? Olaszok?
India licenc gyártással veszi az oroszoktól a T-90M-eket, lévén van T-90 összeszerelő soruk. Ez utóbbi a helyes kifejezés, mert úgy tudom a T-90A esetén is még a harckocsi 40%-a Oroszországból jön.
És akkor az oka is érthető annak, hogy miért akadt meg a dolog... Abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán üzemel-e jelenleg az indiai összeszerelő sor, vagy csak bosszúsan nézegetik egymást a szalag mellet.
 
Mi hány évet vártunk az A7-re? :rolleyes:
Tudom tudom, mi így kértük... akkor a norvégok mennyit várnak majd? Olaszok?
India licenc gyártással veszi az oroszoktól a T-90M-eket, lévén van T-90 összeszerelő soruk. Ez utóbbi a helyes kifejezés, mert úgy tudom a T-90A esetén is még a harckocsi 40%-a Oroszországból jön.
És akkor az oka is érthető annak, hogy miért akadt meg a dolog... Abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán üzemel-e jelenleg az indiai összeszerelő sor, vagy csak bosszúsan nézegetik egymást a szalag mellet.
De a szent és győzhetetlen szovj...izééé orosz hadiipar számolatlanul kéne magából ontani a gépeket neeem így van? ;) :oops:

Szerintem az is benne lehet, hogy az MS reklámozott új rendszerei között azért elég vastagon volt olyan amihez kell import elektronika és az késlelteti a dolgot.
Egyiptom viszont gyanús, hogy ahogy a Szuhojokból megeshet, hogy ebből is kihátrál.
 
De a szent és győzhetetlen szovj...izééé orosz hadiipar számolatlanul kéne magából ontani a gépeket neeem így van? ;) :oops:

Önti. Csak éppen ki a frontra az ukrik nyakára...

Szerintem az is benne lehet, hogy az MS reklámozott új rendszerei között azért elég vastagon volt olyan amihez kell import elektronika és az késlelteti a dolgot.
Egyiptom viszont gyanús, hogy ahogy a Szuhojokból megeshet, hogy ebből is kihátrál.

Bármi lehetséges. Majd kiderül mi a helyzet.
 
Mondjuk gyanús, hogy se egyiptomban sem indiában nem láttunk 4 évvel a szerződéskötés után egy darabot sem.
Ez nem probléma, mivel a vásárló országok illetékesei is kigúvadó szemekkel nézik az ukrán háború fejleményeit és a tapasztalatok alapján az alapjárművel szemben támasztott követelmény lista valószínűleg több ponton módosul majd.

Első nekifutásra:
  • megerősített tető és oldalpáncél a tornyon
  • a motortérnél oldalt grillrács helyett reaktív téglák
  • alapvető követelmény lesz az APS és a drónok zavarására alkalmas elektronika
  • a "hízás" miatt esetleg erősebb dízel vagy helyette a jármű felkészítése egy gázturbinás meghajtás beépítésére (ez utóbbi valószínűleg kevesebb meló, mivel a hozzávalók már kéznél vannak és nem kell az erősebb dízel tervezésével vesződni)
 
Ez nem probléma, mivel a vásárló országok illetékesei is kigúvadó szemekkel nézik az ukrán háború fejleményeit és a tapasztalatok alapján az alapjárművel szemben támasztott követelmény lista valószínűleg több ponton módosul majd.

Első nekifutásra:
  • megerősített tető és oldalpáncél a tornyon
  • a motortérnél oldalt grillrács helyett reaktív téglák
  • alapvető követelmény lesz az APS és a drónok zavarására alkalmas elektronika
  • a "hízás" miatt esetleg erősebb dízel vagy helyette a jármű felkészítése egy gázturbinás meghajtás beépítésére (ez utóbbi valószínűleg kevesebb meló, mivel a hozzávalók már kéznél vannak és nem kell az erősebb dízel tervezésével vesződni)
Nem 2 éve rendelték, hanem 4. Azaz a rendelés és a háború kitörése közti 2 évben sem kaptak egy darabot sem. Azt pedig elég nehezen tudom elképzelni, hogy valami javasasszony (na jó az indiaiakból kininézem nagyon sok pálinkával) szólt nekik, hogy várjatok 2 évet a szállítással, mert jön egy háború aminek a tapasztalatai hasznosak lesznek.
 
Mondjuk gyanús, hogy se egyiptomban sem indiában nem láttunk 4 évvel a szerződéskötés után egy darabot sem.
India 2 évvel a háború előtt rendelt. Valami nyüglődes van a dolog mögött

Indiának nem csak a T-90SzM / MSz-t reklámozták, hanem a T-14-es Armatát, a Leclerc XLR-t, és a K2-es Black Panther-t is. És lett a másik háromból valami ?

Az indiai tenderen miért nem merült fel opciónak az M1A2 Abrams és a Leó 2A7-es ?

Nemhogy az Arjun ?

Az Arjun az indiai beszerzések és hadiipar minden létező problémájának komplett manifesztációja, egyetlen gépben ...



Ellenben Ukrajnában volt már T-90Sz, ami az A exportváltozata, de azért árulkodó.

Az Oryx szerint 7 példány lett a T-90Sz-ből veszteség, ezt nem nevezném darálásnak. Ellenben ha a 70. megsemmisített T-90Sz-nél járnánk, az nyilván felvetne bennem kérdéseket ...

A másik, az exportcuccot is újra kell értelmezni.

Nagyon régen belföldre maradt a minőségi, és külföldre meg a csökkentett harcértékűt adták el. Azonban 1991-től látványos változás következett be, és fordítva kezelik a dolgokat: otthonra jó lesz a selejt is, ellenben külföldre, mert ott van tényleges konkurencia, az olyanok, mint az M1A1 / A2 Abrams, az F-16C/D Block 50/52-es, és sok más, széles skálán terjedve, és hogy nyerjenek ellenük tendert, ténylegesen fejlett, vagy legalább normális minőségű eszközöket terveznek, és kínálnak a pénzes vevőknek, vagy a meglevő Top Tier-t adják el.

Indiának és az Egyesült Arab Emirátusnak még a T-80U/UK-t is felkínálták ennek a szellemében ...

JJscrql.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ellenben Ukrajnában volt már T-90Sz, ami az A exportváltozata, de azért árulkodó.

Egyszer már összegzésbe vettem it a T-90-es változatokat, ismétlésképp újra leírom:

  • T-90 - alapmodell, serpenyőtornyos volt, és otthoni felhasználásra szánták

  • T90Sz - exportmodell, serpenyőtornyos volt, de sorozatgyártás közben átálltak hegesztett szögletesre

  • T-90A - otthoni modell hegesztett szögletes toronnyal

  • T-90M az eredetileg T-90SzM néven futott, dedikáltan exportra tervezték a gazdag araboknak, az ő igényeik szerint, de megtetszett az otthoniaknak is, és T-90M néven vették, és a külföldieknek T-90MSz néven forgalmazzák.

A T-90Sz-ről lekerült a Stora, a helyére további Kontakt-5-ös ment. A T-90SzK-n valami érthetetlen okból ott virít a Stora. És a T-90A-n is erőltetik a Storát.
 
Indiának nem csak a T-90SzM / MSz-t reklámozták, hanem a T-14-es Armatát, a Leclerc XLR-t, és a K2-es Black Panther-t is. És lett a másik háromból valami ?

Az indiai tenderen miért nem merült fel opciónak az M1A2 Abrams és a Leó 2A7-es ?

Nemhogy az Arjun ?

Az Arjun az indiai beszerzések és hadiipar minden létező problémájának komplett manifesztációja, egyetlen gépben ...





Az Oryx szerint 7 példány lett a T-90Sz-ből veszteség, ezt nem nevezném darálásnak. Ellenben ha a 70. megsemmisített T-90Sz-nél járnánk, az nyilván felvetne bennem kérdéseket ...

A másik, az exportcuccot is újra kell értelmezni.

Nagyon régen belföldre maradt a minőségi, és külföldre meg a csökkentett harcértékűt adták el. Azonban 1991-től látványos változás következett be, és fordítva kezelik a dolgokat: otthonra jó lesz a selejt is, ellenben külföldre, mert ott van tényleges konkurencia, az olyanok, mint az M1A1 / A2 Abrams, az F-16C/D Block 50/52-es, és sok más, széles skálán terjedve, és hogy nyerjenek ellenük tendert, ténylegesen fejlett, vagy legalább normális minőségű eszközöket terveznek, és kínálnak a pénzes vevőknek, vagy a meglevő Top Tier-t adják el.

Indiának és az Egyesült Arab Emirátusnak még a T-80U/UK-t is felkínálták ennek a szellemében ...

JJscrql.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.




Egyszer már összegzésbe vettem it a T-90-es változatokat, ismétlésképp újra leírom:

  • T-90 - alapmodell, serpenyőtornyos volt, és otthoni felhasználásra szánták

  • T90Sz - exportmodell, serpenyőtornyos volt, de sorozatgyártás közben átálltak hegesztett szögletesre

  • T-90A - otthoni modell hegesztett szögletes toronnyal

  • T-90M az eredetileg T-90SzM néven futott, dedikáltan exportra tervezték a gazdag araboknak, az ő igényeik szerint, de megtetszett az otthoniaknak is, és T-90M néven vették, és a külföldieknek T-90MSz néven forgalmazzák.

A T-90Sz-ről lekerült a Stora, a helyére további Kontakt-5-ös ment. A T-90SzK-n valami érthetetlen okból ott virít a Stora. És a T-90A-n is erőltetik a Storát.
Milyen darálás? Az Sz az A exportváltozata nem az alapmodellé.
 
Milyen darálás? Az Sz az A exportváltozata nem az alapmodellé.

Előbb volt T-90Sz, mint T-90A.

T-90S – Export version of the T-90,[91] later adopted by the Russian Armed Forces as the T-90A

Foss, Christopher F., ed. (15 August 2005). Jane's Armour & Artillery, 2005-06 (26th ed.). Janes Information Group. ISBN 978-0-7106-2686-8.
 
Indiának nem csak a T-90SzM / MSz-t reklámozták, hanem a T-14-es Armatát, a Leclerc XLR-t, és a K2-es Black Panther-t is. És lett a másik háromból valami ?

Az indiai tenderen miért nem merült fel opciónak az M1A2 Abrams és a Leó 2A7-es ?

Nemhogy az Arjun ?

Az Arjun az indiai beszerzések és hadiipar minden létező problémájának komplett manifesztációja, egyetlen gépben ...
Mostanában leszoktál a mellébeszélésről ne kezd újra.

2019-ben szerződést írtak alá az oroszokkal az MS-re és erről beszélünk, TELJESEN lényegtelen mit reklámoztak még Indiának.
Csak furcsállom, hogy a Bishma miatt ott az aktív kapacitás és Know How ahhoz képest, hogy a háború kirobbanásáig nem lett belőle gép azért furcsa kicsit.
Mert, hogy utána azt megértem. India kicsit jobban fel volt készülve a fogadására ezeknek a gépeknek mint iparilag mind katonailag mint mi az új technikákhoz
 
Dögöljek meg ha látom kirepülni a hüvelytalpat.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
T-90M az eredetileg T-90SzM néven futott, dedikáltan exportra tervezték a gazdag araboknak, az ő igényeik szerint, de megtetszett az otthoniaknak is, és T-90M néven vették, és a külföldieknek T-90MSz néven forgalmazzák.

A mostani M az nem az SZM....
Nem olyan régen beszéltünk róla, hogy teljesen új tornya van, ami más alvázakra is adaptálható.
Az SZM az egy körbe páncélozott A torony volt! Méretben is eltér a mai M-től...
 
Mostanában leszoktál a mellébeszélésről ne kezd újra.

2019-ben szerződést írtak alá az oroszokkal az MS-re és erről beszélünk, TELJESEN lényegtelen mit reklámoztak még Indiának.
Csak furcsállom, hogy a Bishma miatt ott az aktív kapacitás és Know How ahhoz képest, hogy a háború kirobbanásáig nem lett belőle gép azért furcsa kicsit.
Mert, hogy utána azt megértem. India kicsit jobban fel volt készülve a fogadására ezeknek a gépeknek mint iparilag mind katonailag mint mi az új technikákhoz

Nem tudom, hogy miért olyanok, amilyenek az indiai beszerzések, pedig ha van akarat, akkor tényleg tudnak gyártani.

Lehet, hogy a nagyon saját típust favorizálják, még akkor is, ha rossz.

Lehet, hogy a légierővel akarnak kezdeni valamit, és nem a szárazföldi erőkkel.

Lehet, hogy nem a hagyományos fegyvernemek élveznek prioritást, hanem a WMD-k.
 
Nem 2 éve rendelték, hanem 4. Azaz a rendelés és a háború kitörése közti 2 évben sem kaptak egy darabot sem. Azt pedig elég nehezen tudom elképzelni, hogy valami javasasszony (na jó az indiaiakból kininézem nagyon sok pálinkával) szólt nekik, hogy várjatok 2 évet a szállítással, mert jön egy háború aminek a tapasztalatai hasznosak lesznek.

Indiának Kínával és Pakisztánnal van konfliktusa, de azt több ezer méteren vívnák, oda mennyire kell harckocsi ?

Egyébként a T-90-esek nagy része licencgyártás.


Az indiai flotta a következőképp néz ki:
  • 124 + 124 teljesen orosz gyártású,

  • 186 + 223 előre legyártott orosz alkatrészekből, és komplett részegységekből Indiában összeszerelt,

  • és 1421 teljesen indiai gyártású
 
Indiának Kínával és Pakisztánnal van konfliktusa, de azt több ezer méteren vívnák, oda mennyire kell harckocsi ?

Egyébként a T-90-esek nagy része licencgyártás.


Az indiai flotta a következőképp néz ki:
  • 124 + 124 teljesen orosz gyártású,

  • 186 + 223 előre legyártott orosz alkatrészekből, és komplett részegységekből Indiában összeszerelt,

  • és 1421 teljesen indiai gyártású
Te miről beszélsz?