Mondjuk gyanús, hogy se egyiptomban sem indiában nem láttunk 4 évvel a szerződéskötés után egy darabot sem.A szerződésbontást még nem jelentették be .
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mondjuk gyanús, hogy se egyiptomban sem indiában nem láttunk 4 évvel a szerződéskötés után egy darabot sem.A szerződésbontást még nem jelentették be .
Ellenben Ukrajnában volt már T-90Sz, ami az A exportváltozata, de azért árulkodó.Mondjuk gyanús, hogy se egyiptomban sem indiában nem láttunk 4 évvel a szerződéskötés után egy darabot sem.
Nekem sikerült...
Elejéről nézzétek. Csak nem tudom kiszedni az időpont rögzítést....
Nem veszi a kutya se.
India 2 évvel a háború előtt rendelt. Valami nyüglődes van a dolog mögött
Amíg háború van nem szállítanak.
Viszont export szempontból messze a legsikeresebb HH utáni harckocsi.
Szóval a kijelentésed elég nagy butaság a típussal kapcsolatban!
A másik fele meg az, hogy megrendelés szintjén a T-90MS-re volt 464 db Indiától, 500 db Egyiptomból és 146 db Kuvaitból.
Maradjunk annyiban, hogy a rajmetál lesz*pná magát örömében egy ilyen rendelés állománytól. Csak a háború miatt ez egyelőre nem teljesíthető. Ami meg nem meglepő.
India 2 évvel a háború előtt rendelt. Valami nyüglődes van a dolog mögött
De a szent és győzhetetlen szovj...izééé orosz hadiipar számolatlanul kéne magából ontani a gépeket neeem így van?Mi hány évet vártunk az A7-re?
Tudom tudom, mi így kértük... akkor a norvégok mennyit várnak majd? Olaszok?
India licenc gyártással veszi az oroszoktól a T-90M-eket, lévén van T-90 összeszerelő soruk. Ez utóbbi a helyes kifejezés, mert úgy tudom a T-90A esetén is még a harckocsi 40%-a Oroszországból jön.
És akkor az oka is érthető annak, hogy miért akadt meg a dolog... Abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán üzemel-e jelenleg az indiai összeszerelő sor, vagy csak bosszúsan nézegetik egymást a szalag mellet.
De a szent és győzhetetlen szovj...izééé orosz hadiipar számolatlanul kéne magából ontani a gépeket neeem így van?
Szerintem az is benne lehet, hogy az MS reklámozott új rendszerei között azért elég vastagon volt olyan amihez kell import elektronika és az késlelteti a dolgot.
Egyiptom viszont gyanús, hogy ahogy a Szuhojokból megeshet, hogy ebből is kihátrál.
Ez nem probléma, mivel a vásárló országok illetékesei is kigúvadó szemekkel nézik az ukrán háború fejleményeit és a tapasztalatok alapján az alapjárművel szemben támasztott követelmény lista valószínűleg több ponton módosul majd.Mondjuk gyanús, hogy se egyiptomban sem indiában nem láttunk 4 évvel a szerződéskötés után egy darabot sem.
Nem 2 éve rendelték, hanem 4. Azaz a rendelés és a háború kitörése közti 2 évben sem kaptak egy darabot sem. Azt pedig elég nehezen tudom elképzelni, hogy valami javasasszony (na jó az indiaiakból kininézem nagyon sok pálinkával) szólt nekik, hogy várjatok 2 évet a szállítással, mert jön egy háború aminek a tapasztalatai hasznosak lesznek.Ez nem probléma, mivel a vásárló országok illetékesei is kigúvadó szemekkel nézik az ukrán háború fejleményeit és a tapasztalatok alapján az alapjárművel szemben támasztott követelmény lista valószínűleg több ponton módosul majd.
Első nekifutásra:
- megerősített tető és oldalpáncél a tornyon
- a motortérnél oldalt grillrács helyett reaktív téglák
- alapvető követelmény lesz az APS és a drónok zavarására alkalmas elektronika
- a "hízás" miatt esetleg erősebb dízel vagy helyette a jármű felkészítése egy gázturbinás meghajtás beépítésére (ez utóbbi valószínűleg kevesebb meló, mivel a hozzávalók már kéznél vannak és nem kell az erősebb dízel tervezésével vesződni)
Mondjuk gyanús, hogy se egyiptomban sem indiában nem láttunk 4 évvel a szerződéskötés után egy darabot sem.
India 2 évvel a háború előtt rendelt. Valami nyüglődes van a dolog mögött
Ellenben Ukrajnában volt már T-90Sz, ami az A exportváltozata, de azért árulkodó.
Ellenben Ukrajnában volt már T-90Sz, ami az A exportváltozata, de azért árulkodó.
Milyen darálás? Az Sz az A exportváltozata nem az alapmodellé.Indiának nem csak a T-90SzM / MSz-t reklámozták, hanem a T-14-es Armatát, a Leclerc XLR-t, és a K2-es Black Panther-t is. És lett a másik háromból valami ?
Az indiai tenderen miért nem merült fel opciónak az M1A2 Abrams és a Leó 2A7-es ?
Nemhogy az Arjun ?
Az Arjun az indiai beszerzések és hadiipar minden létező problémájának komplett manifesztációja, egyetlen gépben ...
Az Oryx szerint 7 példány lett a T-90Sz-ből veszteség, ezt nem nevezném darálásnak. Ellenben ha a 70. megsemmisített T-90Sz-nél járnánk, az nyilván felvetne bennem kérdéseket ...
A másik, az exportcuccot is újra kell értelmezni.
Nagyon régen belföldre maradt a minőségi, és külföldre meg a csökkentett harcértékűt adták el. Azonban 1991-től látványos változás következett be, és fordítva kezelik a dolgokat: otthonra jó lesz a selejt is, ellenben külföldre, mert ott van tényleges konkurencia, az olyanok, mint az M1A1 / A2 Abrams, az F-16C/D Block 50/52-es, és sok más, széles skálán terjedve, és hogy nyerjenek ellenük tendert, ténylegesen fejlett, vagy legalább normális minőségű eszközöket terveznek, és kínálnak a pénzes vevőknek, vagy a meglevő Top Tier-t adják el.
Indiának és az Egyesült Arab Emirátusnak még a T-80U/UK-t is felkínálták ennek a szellemében ...
Egyszer már összegzésbe vettem it a T-90-es változatokat, ismétlésképp újra leírom:
- T-90 - alapmodell, serpenyőtornyos volt, és otthoni felhasználásra szánták
- T90Sz - exportmodell, serpenyőtornyos volt, de sorozatgyártás közben átálltak hegesztett szögletesre
- T-90A - otthoni modell hegesztett szögletes toronnyal
- T-90M az eredetileg T-90SzM néven futott, dedikáltan exportra tervezték a gazdag araboknak, az ő igényeik szerint, de megtetszett az otthoniaknak is, és T-90M néven vették, és a külföldieknek T-90MSz néven forgalmazzák.
A T-90Sz-ről lekerült a Stora, a helyére további Kontakt-5-ös ment. A T-90SzK-n valami érthetetlen okból ott virít a Stora. És a T-90A-n is erőltetik a Storát.
Milyen darálás? Az Sz az A exportváltozata nem az alapmodellé.
Mostanában leszoktál a mellébeszélésről ne kezd újra.Indiának nem csak a T-90SzM / MSz-t reklámozták, hanem a T-14-es Armatát, a Leclerc XLR-t, és a K2-es Black Panther-t is. És lett a másik háromból valami ?
Az indiai tenderen miért nem merült fel opciónak az M1A2 Abrams és a Leó 2A7-es ?
Nemhogy az Arjun ?
Az Arjun az indiai beszerzések és hadiipar minden létező problémájának komplett manifesztációja, egyetlen gépben ...
T-90M az eredetileg T-90SzM néven futott, dedikáltan exportra tervezték a gazdag araboknak, az ő igényeik szerint, de megtetszett az otthoniaknak is, és T-90M néven vették, és a külföldieknek T-90MSz néven forgalmazzák.
Mostanában leszoktál a mellébeszélésről ne kezd újra.
2019-ben szerződést írtak alá az oroszokkal az MS-re és erről beszélünk, TELJESEN lényegtelen mit reklámoztak még Indiának.
Csak furcsállom, hogy a Bishma miatt ott az aktív kapacitás és Know How ahhoz képest, hogy a háború kirobbanásáig nem lett belőle gép azért furcsa kicsit.
Mert, hogy utána azt megértem. India kicsit jobban fel volt készülve a fogadására ezeknek a gépeknek mint iparilag mind katonailag mint mi az új technikákhoz
Nem 2 éve rendelték, hanem 4. Azaz a rendelés és a háború kitörése közti 2 évben sem kaptak egy darabot sem. Azt pedig elég nehezen tudom elképzelni, hogy valami javasasszony (na jó az indiaiakból kininézem nagyon sok pálinkával) szólt nekik, hogy várjatok 2 évet a szállítással, mert jön egy háború aminek a tapasztalatai hasznosak lesznek.
Te miről beszélsz?Indiának Kínával és Pakisztánnal van konfliktusa, de azt több ezer méteren vívnák, oda mennyire kell harckocsi ?
Egyébként a T-90-esek nagy része licencgyártás.
Az indiai flotta a következőképp néz ki:
- 124 + 124 teljesen orosz gyártású,
- 186 + 223 előre legyártott orosz alkatrészekből, és komplett részegységekből Indiában összeszerelt,
- és 1421 teljesen indiai gyártású