[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

En csak szokasos balf@sz kommenteket latok, semmi extra.

Hibbantekhoz kuldenek a legujabb high techet- de felnek hogy a magyaroktol jutnanak a tervek a Kremlbe. Bohocok.

Azt már a gyárban meg szerzik ipari kémkedés nemeteknel franciáknál rohadt nagy probléma
Nem a tervektől tartanak, hanem a kész gépektől és tőlünk. :D
 
Mi az hogy hazai gyártású??? @Negan hol vagy??? Ezek azt hiszik hogy gyártanak??? Elmegy az ember esze, ez csak összeszerelés! :p
@Negan éppen száműzetésben számolja a Lynxeket...és gyűjti az adatokat, hány darab csavar jött Kínából...
Szép.
A leghátsó csöve csak optikai csalódás miatt néz ki másnak, ugye?
Nem...elfogyott a cső, oszt odaheftöltek valamit... ;)
Köszi! Próbálkoztam, de először valamiért kiállt hibára. Melyik oldalra töltitek fel a képeket?
Imgur?
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Pedig mind két cikk azt sugalmazza, hogy elsőként került átadásra. A tesztelést én a gyártó magánügyének tartom, mint az autók gyári futópadozása. Szerintem egy rókáról két bőrt húztak le.
 
Pedig mind két cikk azt sugalmazza, hogy elsőként került átadásra.
Mer autisták a cikkírók december végén jött le az első Lynx ami utána egy hosszú tesztsorozaton ment végig mivel ez volt a legelső ezért ezeket sokkal jobban tesztelték, hogy minden működik-e aztán most meg át lettek adva az MH részére...
 
Elképesztően lassan megy a gyártás. Remélem sikerül felpörgetni, bár ez elsősorban nem a ZEG-i gyáron, hanem a külföldi beszállítókon múlik. 16 jelenleg meglévő darab hangzik el a riport elején, ami év végére 30-ra bővül. Ebből az év végéig még beérkező 14-ből 9 lesz hazai gyártású és a (a matek alapján) mindössze 5 német. Ha ilyen tempóval haladunk, mire megjön az utolsó az elsők mehetnek is nagyjavításra.
 
Elképesztően lassan megy a gyártás. Remélem sikerül felpörgetni, bár ez elsősorban nem a ZEG-i gyáron, hanem a külföldi beszállítókon múlik. 16 jelenleg meglévő darab hangzik el a riport elején, ami év végére 30-ra bővül. Ebből az év végéig még beérkező 14-ből 9 lesz hazai gyártású és a (a matek alapján) mindössze 5 német. Ha ilyen tempóval haladunk, mire megjön az utolsó az elsők mehetnek is nagyjavításra.
Az elsők úgy is mennek vissza a gyárba, mert nem az új standard szerint készültek még - csak teszt járművek voltak.