Tu-160 Blackjack (Tupoljev, Szovjetunió)

Részleges utánégetős felszállás, indul a gép a Tu-144 emlékműhöz, de utána egy hajtóművel kevesebb dolgozik, mikor a gép visszaér Zsukovszkij fölé.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ezek elvileg már az új NK-32-02-esek, talán mintha kékesebb lenne a lángjuk még részleges forszázson is (a korábbié ezen a rezsimen inkább lilásabb volt, csak a nagyon ritka maximális utánégetésen "kékült el" teljesen)
Igor Szikorszkij modernizálva volt(M) és megkapta a 02-est. Legalább is azt állították.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Ez a felvétel pozíciójától függ. Nekem pl a Vulcan nem volt annyira hangos a Bournemouth Air Festival 2015-ön, pedig a tenger felszíne felett repült és én közel egy magasságon voltam vele a sziklafalon állva, de valahogy mégse adta ki az akusztika.
A másik legendásan hangos gép, a B-1B, Moszkvában abból a szögből, ahonnan én figyeltem, megintcsak nem volt egy nagy extra.

Igen, a Vulcan egy eszméletlen hangú gép, de a Tu-160-asnál is megvan az a szög, ahonnan hallható a barna hang.
Mint ezen a korai felvételen Zsukovszkijból:

Hangot neki!!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt adja gyönyörűen.
 
1685462802_myskillsconnect-com-p-samolet-tu-160-foto-1.jpg

1685481896_myskillsconnect-com-p-belii-lebed-samolet-tu-190-foto-18.jpg
 
A Tu-160M2 hátrafelé tüzelő képességéről szól.

6:55-től: Már a K-13A is rendelkezett ilyen képességgel a MIG-21 PFM-en (? :eek:)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
  • Tetszik
Reactions: fishbed and endre