[BIZTPOL] Magyarország


Szerintem meg Petya rákérdezhetne hogy a nyolcvanas évekig létező "Lolita" magazin készítői meddig vannak még dutyiban, illetve kaptak-e segítséget a magazinban szerepeltetett gyerekek? (Irónia )
Meg úgy általában , a sértettek.
Pedofil párt mennyire EU komform?
Ipari méretű szintetikus drog gyártás?
Miért Rotterdam az európai kokainkereskedelem ( egyik) központja?
Gyémántkereskedelmet sikerült már rendbetenni? Vagy még mindig náluk pörögetik a "véres" gyémántokat?
Degenerált, perverz banda.
 

Szerintem meg Petya rákérdezhetne hogy a nyolcvanas évekig létező "Lolita" magazin készítői meddig vannak még dutyiban, illetve kaptak-e segítséget a magazinban szerepeltetett gyerekek? (Irónia )
Meg úgy általában , a sértettek.
Pedofil párt mennyire EU komform?
Ipari méretű szintetikus drog gyártás?
Miért Rotterdam az európai kokainkereskedelem ( egyik) központja?
Gyémántkereskedelmet sikerült már rendbetenni? Vagy még mindig náluk pörögetik a "véres" gyémántokat?
Degenerált, perverz banda.
Érdekes dolgok ezek, amikor az olaszok Albániába helyezik a migriket az nem probléma, amikor mi rugdaljuk vissza őket Szerbiába az sérti a jogaikat.
Eljutottunk oda, ha van rajtunk sapka az is baj, ha nincs az is baj.
Belénk áll az EU mert korrekt gazdasági kapcsolatokat próbálunk fenntartani az oroszokkal, miközben ők is tőlük vásárolnak, csak sunyiba, másokon keresztül.
Az egész EU bürokrácia egy képmutató, megvett, vagy megzsarolt, korrupt, nem európai érdekeket szolgáló bagázs.
 
Érdekes dolgok ezek, amikor az olaszok Albániába helyezik a migriket az nem probléma, amikor mi rugdaljuk vissza őket Szerbiába az sérti a jogaikat.
Eljutottunk oda, ha van rajtunk sapka az is baj, ha nincs az is baj.
Belénk áll az EU mert korrekt gazdasági kapcsolatokat próbálunk fenntartani az oroszokkal, miközben ők is tőlük vásárolnak, csak sunyiba, másokon keresztül.
Az egész EU bürokrácia egy képmutató, megvett, vagy megzsarolt, korrupt, nem európai érdekeket szolgáló bagázs.
Miniszterünk rákérdezhet hogy mizu a "Dxxxr" céggel.
Ruanda meg integet...
 
Mondjuk az eredeti szövegből én nem tudom kihámozni, hogy most pontosan mit is akarnak, avagy tartós vagy ideiglenes (pár hetes-hónapos) kitelepülést
The online notice for the project describes the works as being required to “accommodate North Atlantic Treaty Organization (Nato)-equivalent Tactical Fighter Aircraft (TFA) and Strategic Transport Aircraft”.
The works involve the construction of a parking apron for tactical fighter jets, a parallel taxiway, new lighting and a cargo delivery roadway to the base.
Ha tartós kitelepülésről beszélnénk, akkor viszont valamiféle kiszolgáló épület is kéne (mert fixen nem közösködnek a Griffel), ami viszont hiányzik.
The US Air Force has previously stationed F-15 and F-16 fighter jets at the airfield in Hungary during training exercises, rather than permanent deployments.
Egyedül ez az a mondat, ami esetleg tartós kitelepülésre utal, de ez meg inkább wishful thinking a szerző oldaláról
 
  • Tetszik
Reactions: Bubu bocs and L.O.B
Hatalmas lehetőség lenne mondjuk a MiHazánknak, de a Tiszànak is tüntetés/útzár sorozatot szerveznie a kecskeméti légibázis bezáratásáért, népszavazást kezdeményezni az Új Zéland mintájára atomfegyvermentes Magyarországért (beleértve az atomhordozó fegyverrendszerek belépési tilalmát is) és békepárti tökein ragadni Orbánt jó nagy szeletet harapva a Fidesz békére jól felkészített szavazótáborából!
il_570xN.4172524892_p2tv.jpg
 
régóta kellene egy másik felszállópálya, illetve több éve mennek a civil repülés felé nyitás körei. szóval nem csak a parkoló és guruló utak kellenének ahhoz, hogy több gép lehessen itt.
arról már nem is beszélve, hogy a bázis területének növelése nem kevés akadályba ütközne a lakosság részéről. így is sokaknak van már elegük a reptérből, meg az onnan jövő zajból
 
arról már nem is beszélve, hogy a bázis területének növelése nem kevés akadályba ütközne a lakosság részéről. így is sokaknak van már elegük a reptérből, meg az onnan jövő zajból
Igen, voltam párszor Kecskeméten, azért is írom, amit feljebb, mert szembesültem a komoly zajszennyezéssel. Az amerikai atomreptér egy orbitális bukta lenne az ezt erőltetőknek, komoly helyi támogatottságot lehetne összehozni ellene!
 
régóta kellene egy másik felszállópálya,
Már nem emlékszem, ez elkezdett leágazások majd egy másik gurulóúthoz vagy a második pályaszakaszhoz csatlakoznak majd?
repter.jpg


illetve több éve mennek a civil repülés felé nyitás körei.
"A leendő forgalmat részletezve azt írják, az „áruforgalom tekintetében évi 193 tonna forgalom tervezett, amely nagy része az utasszállító gépek rakodóterében bonyolódik. Az első évben várhatóan a kisgépes forgalom tekintetében (sportrepülés, 5-15 fős business jet forgalom) évi 314 gépmozgás tervezett (1256 fő), amely a 20. évre eléri a 1081 gépmozgást (4322 fő) évente. A középkategóriás forgalom kapcsán az első évben 350 gépmozgás (6950 fő) várható, amely a 20. évre 737 gépmozgássá növekszik (14643 fő). Charter forgalom kapcsán első évben 10 gépmozgás (1520 fő), míg a 20. évben 78 gépmozgás (13687 fő) várható. Diszkont forgalom nem tervezett."
https://atlatszo.hu/2021/04/09/alla...ecskemeti-repuloter-de-nem-talalnak-tervezot/

zóval nem csak a parkoló és guruló utak kellenének ahhoz, hogy több gép lehessen itt.
Ez a "civil nyitás" egy hiba,...nem is kis hiba...

arról már nem is beszélve, hogy a bázis területének növelése nem kevés akadályba ütközne a lakosság részéről. így is sokaknak van már elegük a reptérből, meg az onnan jövő zajból
Nálam ez a lőterekhez hasonlatos műcirkusz. Világ életben katonai objektum volt ott, egy katonai vagy éppen egy civil reptér még kilóméterekkel odébb is egy zajos helynek számit...

Az amerikai atomreptér egy orbitális bukta lenne az ezt erőltetőknek, komoly helyi támogatottságot lehetne összehozni ellene!
Miért érzek ebben egy politikai csapdát... :oops:
 
régóta kellene egy másik felszállópálya, illetve több éve mennek a civil repülés felé nyitás körei. szóval nem csak a parkoló és guruló utak kellenének ahhoz, hogy több gép lehessen itt.
arról már nem is beszélve, hogy a bázis területének növelése nem kevés akadályba ütközne a lakosság részéről. így is sokaknak van már elegük a reptérből, meg az onnan jövő zajból
Nem kéne semmi új felszállópálya, ha valóban van rá civil igény akkor az egész repteret el kéne adni.
És építeni egy újat a nulláról, vagy valamelyik meglévő -pl. Kiskunlacháza - repteret felújítani.
 
Mondjuk az eredeti szövegből én nem tudom kihámozni, hogy most pontosan mit is akarnak, avagy tartós vagy ideiglenes (pár hetes-hónapos) kitelepülést


Ha tartós kitelepülésről beszélnénk, akkor viszont valamiféle kiszolgáló épület is kéne (mert fixen nem közösködnek a Griffel), ami viszont hiányzik.

Egyedül ez az a mondat, ami esetleg tartós kitelepülésre utal, de ez meg inkább wishful thinking a szerző oldaláról
Nincs szó állomásoztatásról hanem fogadásra felkészítésről. Ha kell akkor lenne alkalmazva.

Ezt 2021-ben amikor kijött a kormányhatàrozat már átràgtuk töviről hegyire.
 
Nincs szó állomásoztatásról hanem fogadásra felkészítésről. Ha kell akkor lenne alkalmazva.

Ezt 2021-ben amikor kijött a kormányhatàrozat már átràgtuk töviről hegyire.
Sajnos már állomásoztatásról van szó,de valójában ez már több éves terv. Félek, hogy hosszú távra terveznek. F16-ok lesznek itt.
 
Azt kihagytad talán még, hogy annyi pénz jött be az EU csatlakozás óta, hogy abból fel lehetett volna
építeni egy menő kis helyet itt.
Ha nem lopják el.
Fals.
Mert az a pénz soha nem jött ide.
Saját ismerettségi körömben külföldi befektető ( germán), magyarországon pályázik eu támogatásra, nyer, john deer-ek hangárba be, MTZ dolgozik tovább.
3-4-5 év eltellik, kvázi új gép, irány germánia eladásra.
Papíron meg ki van bélelve magyarhon, ja nem.
Strasbourg -ban is ki lett mondva, az eu támogatások 80%-a a nyugati cégek zsebébe kerül.
Akkor ki is lop?
 
Sajnos már állomásoztatásról van szó,de valójában ez már több éves terv. Félek, hogy hosszú távra terveznek. F16-ok lesznek itt.
Tuti biztos ez az infó?
/Vagy csak valaki túlgondolja, egy közös gyakorlat kapcsán, hogy jönnek F-16-os gépek is./
Jelenleg max. csillag-garázs jutna az idetelepülő gépeknek, az meg hosszútávon nem egészséges.

Én inkább Sármellék NATO reptérré alakítását javasolnám, ha lenne beleszólásom, mintsem a normálisan védett hangárokat nélkülöző Kecskeméti reptér bővítését.
 
Fals.
Mert az a pénz soha nem jött ide.
Saját ismerettségi körömben külföldi befektető ( germán), magyarországon pályázik eu támogatásra, nyer, john deer-ek hangárba be, MTZ dolgozik tovább.
3-4-5 év eltellik, kvázi új gép, irány germánia eladásra.
Papíron meg ki van bélelve magyarhon, ja nem.
Strasbourg -ban is ki lett mondva, az eu támogatások 80%-a a nyugati cégek zsebébe kerül.
Akkor ki is lop?
mindenki
Csak a pofátlanság meg a mérték a nem mindegy
 
Már nem emlékszem, ez elkezdett leágazások majd egy másik gurulóúthoz vagy a második pályaszakaszhoz csatlakoznak majd?



"A leendő forgalmat részletezve azt írják, az „áruforgalom tekintetében évi 193 tonna forgalom tervezett, amely nagy része az utasszállító gépek rakodóterében bonyolódik. Az első évben várhatóan a kisgépes forgalom tekintetében (sportrepülés, 5-15 fős business jet forgalom) évi 314 gépmozgás tervezett (1256 fő), amely a 20. évre eléri a 1081 gépmozgást (4322 fő) évente. A középkategóriás forgalom kapcsán az első évben 350 gépmozgás (6950 fő) várható, amely a 20. évre 737 gépmozgássá növekszik (14643 fő). Charter forgalom kapcsán első évben 10 gépmozgás (1520 fő), míg a 20. évben 78 gépmozgás (13687 fő) várható. Diszkont forgalom nem tervezett."
https://atlatszo.hu/2021/04/09/alla...ecskemeti-repuloter-de-nem-talalnak-tervezot/


Ez a "civil nyitás" egy hiba,...nem is kis hiba...


Nálam ez a lőterekhez hasonlatos műcirkusz. Világ életben katonai objektum volt ott, egy katonai vagy éppen egy civil reptér még kilóméterekkel odébb is egy zajos helynek számit...


Miért érzek ebben egy politikai csapdát... :oops:
csak röviden
a leágazások egy második pályához IS készültek, már akkor is az volt a terv, hogy bővítik. aztán németek kihátráltak mögűle ...
a "civil" nyitás érdekes kérdés, nekem rémlik egy megállapodás, mely szerint már üzemelnie kéne a civil reptér résznek. ez olyan 1990-94 közöttre datálható, és cc 20 évre tervezték .. csak pénz nem volt mögötte soha
a reptér nagy problémája, hogy alapból túl közel tették a városhoz. nyilván azóta a "város" csak közelebb ment volna. persze nem tud, mert azokra a részekre nem adnak ki engedélyt. az is bajos, hogy a fel/leszálló irányokban se nagyon érdemes építkezni. ez meg nagyon korlátozó a városra nézve.
az elmúlt időszakban cipruson, és finneknél is láttam, hogy egyébként a katonai és civil használat jól meg tud férni egymás mellett. csak ott a repterek 10 kilométerre voltak a városoktól. ami nem mindegy.
 
  • Tetszik
Reactions: Loken