Rheinmetall Lynx

Hálistennek azt a szerződést sikerült viszonylag normálisan leírni és a késések miatt nemnagyon van pofàjuk az árakkal játszani.

Kb egy árban lenne a napokban feljött cv-90-rendeléssel ha mostanában rendelünk.
Nem a költségek miatt lett elhagyva a hídvető változat és lett 218-ból csak 209 Lynx? És a 46 helyett csak kb. a fele a németeknél gyártva?
Az alapanyag és energiaköltségek növekedése nem emeli az előállítás költségét? A gyárvezető mintha ezt mondta volna, hogy ez a legnagyobb problémájuk.
Ha a 2 milliárdot 218 helyett csak 209-cel osztjuk, már az növeli az egy Lynxre jutó átlagos programköltséget majdnem fél millió Euróval.
És még sok kérdés, amire a válasz valószínűleg már titkosított információ.
 
És szerinted még mindig annyiba fognak kerülni vagy azóta már többször módosult az a szerződés, csak nem jelentették be? Esetleg eleve úgy volt megírva a szerződés, hogy a költségek növekedése simán kifizettethető a vevővel. Kb. a tizede van még csak legyártva de már volt egy kb. 50%-os áremelkedés átlagosan a világban... Lehet hogy mégsem hasraütésszerűen írták be később azt a 3 milliárdot az RM prezentációkba? Vagy gondolj a Leopard 2 árának változásásra. Egyébként meg semmit nem tudunk a szerződésről, hogy mi van benne és mi nincs, de azt látjuk hogy a multik csak akkor csinálnak meg valamit ha valaki kifizeti nekik. (A H145M-ből már tanulhattunk, hogy be lett jelentve egy ár és egy képességcsomag, aztán kiderült hogy nem úgy van.)
Pontosan.
A Szerb Rafael szerződés sem csak gépeket tartalmazott, de benne van a Belgrádi reptér teljes rehabilitációja a Vinci által, bányászati koncesszió a líthiumra, hulladékkezelési tech transzfer,stb
Volt vagy 6 alpontja.
Esetleges minden szám amíg nem publikus a szerződés.
 
Nem a költségek miatt lett elhagyva a hídvető változat és lett 218-ból csak 209 Lynx? És a 46 helyett csak kb. a fele a németeknél gyártva?
Az alapanyag és energiaköltségek növekedése nem emeli az előállítás költségét? A gyárvezető mintha ezt mondta volna, hogy ez a legnagyobb problémájuk.
Ha a 2 milliárdot 218 helyett csak 209-cel osztjuk, már az növeli az egy Lynxre jutó átlagos programköltséget majdnem fél millió Euróval.
És még sok kérdés, amire a válasz valószínűleg már titkosított információ.
A fejlesztési költséget viszont többel csökkenti, hogy nem kell egy új hidat szülni ami elbìrja a lynxet. A pénz meg átkerült a logisztikai csomagba. Azért nem toligálják az árat különösebben mert akkor elfogy a maradék jóindulat a késések és a nem teljesült ígéretek miatt és nagyon nem szabad hogy elriasszuk a többi vásàrlót...
 
A fejlesztési költséget viszont többel csökkenti, hogy nem kell egy új hidat szülni ami elbìrja a lynxet. A pénz meg átkerült a logisztikai csomagba. Azért nem toligálják az árat különösebben mert akkor elfogy a maradék jóindulat a késések és a nem teljesült ígéretek miatt és nagyon nem szabad hogy elriasszuk a többi vásàrlót...
Ugyanit elado megbizhato pontos es prezic nemutolso sorban OLCSO eladotol LYNX
Magyar ajanlassal tessenek venni (hitelt is adunk ha kell khm gorogorszag) :rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Nem a költségek miatt lett elhagyva a hídvető változat és lett 218-ból csak 209 Lynx? És a 46 helyett csak kb. a fele a németeknél gyártva?
Az alapanyag és energiaköltségek növekedése nem emeli az előállítás költségét? A gyárvezető mintha ezt mondta volna, hogy ez a legnagyobb problémájuk.
Ha a 2 milliárdot 218 helyett csak 209-cel osztjuk, már az növeli az egy Lynxre jutó átlagos programköltséget majdnem fél millió Euróval.
És még sok kérdés, amire a válasz valószínűleg már titkosított információ.
Szerintem még mindig a leg átláthatóbb és legrelevánsabb példa a szlovák ajánlat volt, kb. 2022-es árszinvonalon 16,36milla volt egy jármű visszaosztott "összköltsége" szimulátorral, kiképzéssel, alkatrész csomaggal - és mint tudjuk ebben az ajánlatban is volt egy zöldmezős összszerelő üzem tesztpályával stb.:

e66daf0a7a42b81a9c4940fb0cd8039c.png

 
A fejlesztési költséget viszont többel csökkenti, hogy nem kell egy új hidat szülni ami elbìrja a lynxet. A pénz meg átkerült a logisztikai csomagba.
Nem egy már létező hídkészletet használtak volna és csak a Lynxen kellett volna faragni hogy tudja vinni és működtetni? (Ha a Boxer elbírja pl. a Leguan hídkészletet is, akkor valószínűleg a Lynx is elbírta volna. HX hordozójárművön pedig az Anaconda-t reklámozzák.) A Leguan hídkészlet Leopard alvázon sem lehet sokkal olcsóbb mint 10 millió Euró, csak akkor így ez a KNDS/KMW-nek lett kifizetve. A Lynx csomag ára meg ezek szerint nem csökkent, csak a darabszám. Az RM prezentációkban láthattuk a jéghegyes ábrát, hogy az értékesítésből származó teljes bevétel 1/3-a az eladási árból, 2/3-a viszont a logisztikai támogatásból származik. A minimális kezdeti support megoldást meg láttuk a Leopardoknál is, ahol a support szerződés később lett megkötve egy másik üzlet keretében.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
C
Csak valaki fizesse is ki. Ezt már nem tette hozzá a kis hamis
Ezzel nem lesz gond: Észak- és Nyugat Európában mindig lesznek lelkes és pénzes támogatói Ukrajnának, meg ott az jegelt orosz vagyon éves hozama, ami szintén több milliárd Euró.
Pappi ebből a tortából szeretne egy szeletet.
 
Armin Papperger, a Rheinmetall vezérigazgatója megerősítette, hogy a Rheinmetall 4 gyárat épít különféle típusú fegyverek gyártására Ukrajnában.

– Az első üzem már működik, ott a berendezések szervizelése és a gyártósor is működik. Az év végére az üzem elkészíti az első adag Lynx IFV-t.

- Épül a 2. és 3. lőpor- és lőszergyártó gyár.

- A jövőbeni tervekben a társaság 4. üzemének megépítése, amely a légvédelmi rendszerek gyártásáért lesz felelős.

A Lynx IFV-k első tételes szállítása Ukrajna számára 10 járműből áll, és a szállítás idén kezdődik.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

-

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.