Magyarország ipara

Ajjaj! Termőföld külön deponálva, alatta a nagyon értékes agyagra épül a gyár.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Kínai építőkkel, kínából hozott építőanyagból, magyar pénzből. A hülyének is megéri
 
Errol szol Foniek nonstop nyugat-balkani smuzolasa, penzkolcsonzese stb. Le akarja nyulni a kesobb aranyat tojo tyukokat, mielott csatlakoznanak az EU-hoz: telekommunikacio, ingatlan, epitoipar, szallitmanyozas stb.

Csak éppen ebből az országnak nem lesz semmi haszna

A Főni szakértelméről meg ennyi:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Miért is nem? Magyar tozsdei cégekről beszélünk.


Sorry, most nincs rá időm, mit mond?
Azt mondja az állítólag nem is működő CEU profeszora, hogy
  • őőőaaaőőő nem lehet megállapítani, olyan, mint 20 fokban vegyünk e kabátot, de hát őőő a kormány nagyon butaaa, mert nem jól jósolta a jövőt.
  • Ez rosszabb, mint amire számított?
  • Őőő, hát ez vita tárgya, mennyivel rosszabb. Őáé én 2%-ot prognosztizáltam.

Jók ezek a tudományos dolgok. A sportokat sokszor lenézik, de valahogy ott világos, hogy vagy gól, vagy nem gól, de a nyerés szempontjából tök mindegy, hogy 4, vagy 8 méterrel rúgja mellé a labdát.

Amúgy mennyire lehet befolyása a GDP adatokra, hogy a harmadik negyedévben a kormány brutálisan visszatartotta a kifizetéseket?
 
A közgazdaságtan sosem volt hard science, ne feledjük. Magyarországon is csak azért volt akkora renomeja, mert ez volt a "szakértő" legenda a mindenkit elnyomó szemét komcsi-impexes-besugo rablobandanak. (Lásd még: szakértői kormány, Horn, Bokros és szadeszes kiárusítása mindennek.)
Ideát köztudomású, hogy összevissza tippelget minden 'iekola' (=irányzat), csak ugye a matematikából általában félművelt-sem bölcsész-jogász-művész-salespeople népességnek bármit el lehet magyarázni, mindent el fognak hinni, mert már a középiskolai függvényeknél elakadtak...
 
Miota kommentalunk komolyan negyedeves adatokat? Vagy ez valami bohoc?
Jövőre annak is örülni fog a gazdaság ha nem ágy át negatívba "jelentős" mértékben.... nem lesz itt semmi szárnyalás nem látszanak az alapjai "az euban is". Több olyan autóipari beszállító cég is van amiknek a 3-6-(9) hónapos "tervezett" beszállítási igény kielégítése a kapacítások 50% a alá esett és a tartalékaikat kezdik felélni il...drasztikus átszervezéssel probálják átvészelni ami azzal jár hogy pár hónapon belük beindul a "csőd" hullám a szektorban....
VW, steralis csoport gatyára fog menni.... Mercedes...mélyvölgy jobb esetben stagnálni fog.... BMW.... stagnálás...
Renault stagnálás... de ott látszik valami fény is ( A dakoval marha mazlik van il az olcsóbb elektromos autok projektjük beindulnak, ami valjuk be jobb megvalósítás lesz mint a többi eu gyártóé. Lehet szidni a franciákat de ők legalább megtanulták miként kell olcsóbb "ha kicsivel is" használható autót gyártani a piacra il nem felejtették el a gyártást)
 
Jövőre annak is örülni fog a gazdaság ha nem ágy át negatívba "jelentős" mértékben.... nem lesz itt semmi szárnyalás nem látszanak az alapjai "az euban is". Több olyan autóipari beszállító cég is van amiknek a 3-6-(9) hónapos "tervezett" beszállítási igény kielégítése a kapacítások 50% a alá esett és a tartalékaikat kezdik felélni il...drasztikus átszervezéssel probálják átvészelni ami azzal jár hogy pár hónapon belük beindul a "csőd" hullám a szektorban....
VW, steralis csoport gatyára fog menni.... Mercedes...mélyvölgy jobb esetben stagnálni fog.... BMW.... stagnálás...
Renault stagnálás... de ott látszik valami fény is ( A dakoval marha mazlik van il az olcsóbb elektromos autok projektjük beindulnak, ami valjuk be jobb megvalósítás lesz mint a többi eu gyártóé. Lehet szidni a franciákat de ők legalább megtanulták miként kell olcsóbb "ha kicsivel is" használható autót gyártani a piacra il nem felejtették el a gyártást)
Eltettem ezt most. Halloween, 2024 - viszlat ugyanekkor jovore.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Nem kell mást összehasonlítani mint az import <-->exportot!
Megkérdezhetem az Urakat hogy mit viszünk ki áruként az országból? Autók nem számítanak az nem a mienk. Mit állítunk elő s adunk el áruként, amiből az országnak haszna van?
S mit hozunk be?
Az országunk mezőgazdasági területéről mit termesztünk? S mit adunk el?
 
Mélytorkos

Peking felszólította az autógyárait, hogy állítsák le a nagy beruházásokat azokban az európai országokban, amelyek támogatják az extra vámokat – Magyarország a döntés ellen szavazott, a BYD pedig nem csak épít, központot is áthozhat Hollandiából.

Kína felszólította az autógyárait, hogy állítsák le a nagy beruházásokat azokban az európai országokban, amelyek támogatják a kínai gyártású elektromos járművekre kivetett extra vámokat – írja a Reuters.

A lap megjegyzi, az új, akár 45 százalékos vámok szerdán léptek életbe, és megosztották az Európai Uniót, valamint Peking haragját is kiváltották.


Eközben a BYD gyárat épít Magyarországon, amely a vámok ellen szavazott
– hangsúlyozza a Reuters.

Sőt, a hírportál információi szerint az óriásvállalat már azt is fontolgatja, hogy hollandiai központját áthelyezi Magyarországra.


 
VW, steralis csoport gatyára fog menni.... Mercedes...mélyvölgy jobb esetben stagnálni fog.... BMW.... stagnálás...
Renault stagnálás... de ott látszik valami fény is ( A dakoval marha mazlik van il az olcsóbb elektromos autok projektjük beindulnak, ami valjuk be jobb megvalósítás lesz mint a többi eu gyártóé. Lehet szidni a franciákat de ők legalább megtanulták miként kell olcsóbb "ha kicsivel is" használható autót gyártani a piacra il nem felejtették el a gyártást)
Nahát, a megfizethető árú/értékű autókat megfizetik a vevők? Ki hitte volna ... na jó, egy csomó gyártó és vezető nem nagyon hitte. Lehet, hogy erre illik, hogy "burokban élnek"?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Mélytorkos

Peking felszólította az autógyárait, hogy állítsák le a nagy beruházásokat azokban az európai országokban, amelyek támogatják az extra vámokat – Magyarország a döntés ellen szavazott, a BYD pedig nem csak épít, központot is áthozhat Hollandiából.

Kína felszólította az autógyárait, hogy állítsák le a nagy beruházásokat azokban az európai országokban, amelyek támogatják a kínai gyártású elektromos járművekre kivetett extra vámokat – írja a Reuters.

A lap megjegyzi, az új, akár 45 százalékos vámok szerdán léptek életbe, és megosztották az Európai Uniót, valamint Peking haragját is kiváltották.


Eközben a BYD gyárat épít Magyarországon, amely a vámok ellen szavazott
– hangsúlyozza a Reuters.

Sőt, a hírportál információi szerint az óriásvállalat már azt is fontolgatja, hogy hollandiai központját áthelyezi Magyarországra.


még mindig kínából hozott munkásokkal, kínai alapanyagból, kínából hozza majd a munkaerőt is, az alkatrészeket is, mindezt magyar pénzből. a hülyének is megéri
 
még mindig kínából hozott munkásokkal, kínai alapanyagból, kínából hozza majd a munkaerőt is, az alkatrészeket is, mindezt magyar pénzből. a hülyének is megéri
És igazából nem is gyár hanem egy cseszett nagy raktár az egész szegedi byd csak a karosszériát gyártják itt, mert az túl nagy ahhoz, hogy hajón hozzá és gondolom azt jobban megéri itt lepréselni....