Kínai építőkkel, kínából hozott építőanyagból, magyar pénzből. A hülyének is megériAjjaj! Termőföld külön deponálva, alatta a nagyon értékes agyagra épül a gyár.
Kínai építőkkel, kínából hozott építőanyagból, magyar pénzből. A hülyének is megériAjjaj! Termőföld külön deponálva, alatta a nagyon értékes agyagra épül a gyár.
Errol szol Foniek nonstop nyugat-balkani smuzolasa, penzkolcsonzese stb. Le akarja nyulni a kesobb aranyat tojo tyukokat, mielott csatlakoznanak az EU-hoz: telekommunikacio, ingatlan, epitoipar, szallitmanyozas stb.
![]()
Megszűnt a fideszes többség a megyei közgyűlésben, visszakerülhet Gödhöz a Samsung gyár
Okafogyottá vált a különleges gazdasági övezeti minősítés a polgármester szerint.444.hu
Csak éppen ebből az országnak nem lesz semmi haszna
Sorry, most nincs rá időm, mit mond?A Főni szakértelméről meg ennyi:
Miért is nem? Magyar tozsdei cégekről beszélünk.
Sorry, most nincs rá időm, mit mond?
Persze, hogy az. De melyik?Szánalmas, pitiáner bagázs.
Persze, hogy az. De melyik?
"A júniusi önkormányzati választáson megszűnt a kormánypárti többség a megyei közgyűlésben, az ellenzéki képviselők egyik első intézkedése volt, hogy duplájára emelték a Samsung iparűzési adóját."
Miota kommentalunk komolyan negyedeves adatokat? Vagy ez valami bohoc?Kommentálja a zseniális negyedéves GDP adatot.
Azt mondja az állítólag nem is működő CEU profeszora, hogyMiért is nem? Magyar tozsdei cégekről beszélünk.
Sorry, most nincs rá időm, mit mond?
Jövőre annak is örülni fog a gazdaság ha nem ágy át negatívba "jelentős" mértékben.... nem lesz itt semmi szárnyalás nem látszanak az alapjai "az euban is". Több olyan autóipari beszállító cég is van amiknek a 3-6-(9) hónapos "tervezett" beszállítási igény kielégítése a kapacítások 50% a alá esett és a tartalékaikat kezdik felélni il...drasztikus átszervezéssel probálják átvészelni ami azzal jár hogy pár hónapon belük beindul a "csőd" hullám a szektorban....Miota kommentalunk komolyan negyedeves adatokat? Vagy ez valami bohoc?
Eltettem ezt most. Halloween, 2024 - viszlat ugyanekkor jovore.Jövőre annak is örülni fog a gazdaság ha nem ágy át negatívba "jelentős" mértékben.... nem lesz itt semmi szárnyalás nem látszanak az alapjai "az euban is". Több olyan autóipari beszállító cég is van amiknek a 3-6-(9) hónapos "tervezett" beszállítási igény kielégítése a kapacítások 50% a alá esett és a tartalékaikat kezdik felélni il...drasztikus átszervezéssel probálják átvészelni ami azzal jár hogy pár hónapon belük beindul a "csőd" hullám a szektorban....
VW, steralis csoport gatyára fog menni.... Mercedes...mélyvölgy jobb esetben stagnálni fog.... BMW.... stagnálás...
Renault stagnálás... de ott látszik valami fény is ( A dakoval marha mazlik van il az olcsóbb elektromos autok projektjük beindulnak, ami valjuk be jobb megvalósítás lesz mint a többi eu gyártóé. Lehet szidni a franciákat de ők legalább megtanulták miként kell olcsóbb "ha kicsivel is" használható autót gyártani a piacra il nem felejtették el a gyártást)
Nahát, a megfizethető árú/értékű autókat megfizetik a vevők? Ki hitte volna ... na jó, egy csomó gyártó és vezető nem nagyon hitte. Lehet, hogy erre illik, hogy "burokban élnek"?VW, steralis csoport gatyára fog menni.... Mercedes...mélyvölgy jobb esetben stagnálni fog.... BMW.... stagnálás...
Renault stagnálás... de ott látszik valami fény is ( A dakoval marha mazlik van il az olcsóbb elektromos autok projektjük beindulnak, ami valjuk be jobb megvalósítás lesz mint a többi eu gyártóé. Lehet szidni a franciákat de ők legalább megtanulták miként kell olcsóbb "ha kicsivel is" használható autót gyártani a piacra il nem felejtették el a gyártást)
még mindig kínából hozott munkásokkal, kínai alapanyagból, kínából hozza majd a munkaerőt is, az alkatrészeket is, mindezt magyar pénzből. a hülyének is megériMélytorkos
Peking felszólította az autógyárait, hogy állítsák le a nagy beruházásokat azokban az európai országokban, amelyek támogatják az extra vámokat – Magyarország a döntés ellen szavazott, a BYD pedig nem csak épít, központot is áthozhat Hollandiából.
Kína felszólította az autógyárait, hogy állítsák le a nagy beruházásokat azokban az európai országokban, amelyek támogatják a kínai gyártású elektromos járművekre kivetett extra vámokat – írja a Reuters.
A lap megjegyzi, az új, akár 45 százalékos vámok szerdán léptek életbe, és megosztották az Európai Uniót, valamint Peking haragját is kiváltották.
Eközben a BYD gyárat épít Magyarországon, amely a vámok ellen szavazott
– hangsúlyozza a Reuters.
Sőt, a hírportál információi szerint az óriásvállalat már azt is fontolgatja, hogy hollandiai központját áthelyezi Magyarországra.
![]()
Kína megunta és meghozta döntését
www.vadhajtasok.hu
A közszférát recesszióra készítik fel éppen jövő év szempontjàból.Eltettem ezt most. Halloween, 2024 - viszlat ugyanekkor jovore.
És igazából nem is gyár hanem egy cseszett nagy raktár az egész szegedi byd csak a karosszériát gyártják itt, mert az túl nagy ahhoz, hogy hajón hozzá és gondolom azt jobban megéri itt lepréselni....még mindig kínából hozott munkásokkal, kínai alapanyagból, kínából hozza majd a munkaerőt is, az alkatrészeket is, mindezt magyar pénzből. a hülyének is megéri
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..