Magyarország ipara

van 1 présüzem 1 festő meg egy összeszerelő a többi épület raktár...
tn4-kepernyokep2024-10-181219431.png
Mi az a "Tároló üzem"? Nem Tároló vagy üzem? Az akkumulátor tároló sem Akkumulátor tároló üzem.
Egyébként, oké, hogy darabszámra úgy van, ahogy írod, de azért nem mindegy a méretek, arányok. Nem?
 
Mi az a "Tároló üzem"?
Én úgy gondolom hogy a gépjárműben elszeparált akkumulátorok tárolására szolgáló tároló gyártását végzik ott. A lítium elég könnyen gyullad, tűzveszélyes s ezért valamilyen külön tárolót készítenek neki. Ha esetleg tűz keletkezne ami már volt is, talán rögtön beindít a tűzérzékelő valami tűzoltó mechanizmust a tárolóban.
 
Mi az a "Tároló üzem"? Nem Tároló vagy üzem? Az akkumulátor tároló sem Akkumulátor tároló üzem.
Szerintem egy ilyen modern megnevezés lehet, mint a raktáros sem raktárosnak hívják már, hanem logisztikai menedzsernek :D

Egyébként, oké, hogy darabszámra úgy van, ahogy írod, de azért nem mindegy a méretek, arányok. Nem?
Igen, de úgy se jobb a helyzet sokkal
 
  • Vicces
Reactions: perceptron
Nem fog sehol magyart alkalmazni. Kína nem ilyen. Neki a gyarmat még annyit sem jelent, mint az európaiaknak jelentett.
Ez így biztosan nem igaz. Egyrészt a kínaiak híresen alkalmazkodóak, ha úgy hozza az üzlet, másrészt Európába csak európai üzemből lesznek képesek szállítani, és ha nem akarnának korrektek lenni, 2.5 percen belül az EU hoz egy szabályt az európainak számító üzemek alkalmazotti hátteréről, Orbánék meg széttárt kézzel sajnálkoznak, hogy hát, mégiscsak muszáj lesz 90% hazai munkaerőt alkalmazni...

De még ha fog is, nem lesz itt semmiféle felemelkedés
Hogyne lehetne. Csak hogy mikorra és hogyan, az nagyon sokban attól függ, ki lesz az amerikai elnök, milyen nemzetközi helyzet lesz jövőre és utána.
 
Mondjuk azzal semmi problema. Ha ez felhuzza a lakossag es a kovetkezo generacio nagy reszet arra az intellektualis szintre, ami mondjuk a 80-as evek vegen, 90-ese evekben egy diplomast avagy egy elitgimnaziumot vegzettet jellemzett, akkor hajra. A jelenlegi szinvonal a banyaszbeka segge alatt van merfoldekkel (es ezert en elsosorban a nemet hatteru ganeteveket hibaztatom, a vegtelen mennyisegu szart, amit odaontottek 1997 ota, no meg a korrupt Horn-fele senkihaziakat, akik nekik adtak a frekiket.)
Érdekes, mióta "nemzeti" hátterűek lettek, nem javult a minőség sehol. Ha lehet méginkább bulváros lett minden, és ami egyéb (pl írott) médiához hozzányúltak, ott is minden alpári bulvárrá vált... (Néha a Duna tv-re kapcsolok, ott még mindig normális a tartalom úgy látom, bár nem feltétlen érdekfeszítő számomra az estek jelentős részében)
 
Csodás.. :mad: :mad:

Tiborcz István nem tud hibázni: 600 helyett 700 milliárdot fizet az állam az irodaházakért​


Hihetetlen mennyire elvesztették a realitásérzéküket az utóbbi években.

Ez amúgy rímel a fentre:

 
Hihetetlen mennyire elvesztették a realitásérzéküket az utóbbi években.

Ez amúgy rímel a fentre:

Legalább 500 db járműszerelvényt kellene rendbeszedni amihez idehaza az ipar rendelkezésre áll. Forgóváz tekintetében is. Továbbá nincsenek benne a disel mozdonyok amikhez ha akarnák kínai motorokat tudnának szerezni csak akarat kérdése az egésze. A többi össze tudnák hozni pl szlovák/román járműjavítókkal (vezérlés...átviteli motorok) Egyébként pl az olcsóbb kerékpánt kiesett a piacról mert eddig az ukránok gyártották...indiai lutri minőség...marad a kínai/pakisztáni kicsit drágábban az utóbbi hektikus minőségben. Nyugati meg arany árban van
Tehát ic kocsikhoz illetve normál vasúti kocsik gyártásához/ipari színtű javításához idehaza az ipar megvan. Pénz és akarat kérdése az egész. Visszont az alapanyagok, vezérlések stb.... drágábbak lettek az európai kereslet miatt is. A háromszoros felár inkább kétszeres lenne így plusz 1-2 x profit. 950 mrd ból ha csak 450-600 mrd szánnának a karbantartásokra ( a többit profit címszó alatt zsebre vágnák) illetve pár tucat új ic+ szerelvényre az is előrelépés lenne.
 
Van pénz lóvéra!
Öntik sorban a tízmilliárdokat a feneketlen kutakba.
 
  • Tetszik
  • Dühítő
Reactions: J.G. and fishbed
Van pénz lóvéra!
Öntik sorban a tízmilliárdokat a feneketlen kutakba.


Előfizetéses cikkek, de máshol is el lehet olvasni egy részét...

Mészáros Lőrinc és Vida József üzleti köre érdeklődhet a Tungsram újpesti fellegvára iránt

Ez az a Hernádi Zsolt érdekeltségében lévő, 187 ezer négyzetméteres gyárterület, ahol megépítheti 25 ezres stadionját a Mol tulajdonába került újpesti futballcsapat. Konkrét döntés még nincs az ügyben, annál is inkább, mert eddig csak egy komoly tervet nyújtott be az önkormányzatnak a terület tulajdonosa, egy ezerlakásos lakóparkét.



2018-ban a Tungsram Operations Kft. 65,2 milliárd forintos bevétele mellett 4,7 milliárd forintos, 2019-ben 73,3 milliárd forintos forgalom mellett 9 milliárd forintos, 2020-ban pedig 72,4 milliárd forint árbevétel mellett további 8 milliárd forintos veszteséget termelt. A cég leginkább exportra dolgozott...

 
5.000 embere van nálunk a cégnek, Szombathelyen kb., 3.500, Debrecen kb., 1500 fő.
Még semmit nem tudunk, december közepén lesz bármi érdemi infó. Bár mindenki bizakodó nálunk, mi vagyunk a cég egyik európai aranytojást tojó tyúkja. Majd meglátjuk persze mi lesz....