Szeretném azt hinni, hogy nem ostobák.álomvilág.net
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szeretném azt hinni, hogy nem ostobák.álomvilág.net
Mi az a "Tároló üzem"? Nem Tároló vagy üzem? Az akkumulátor tároló sem Akkumulátor tároló üzem.van 1 présüzem 1 festő meg egy összeszerelő a többi épület raktár...
Én úgy gondolom hogy a gépjárműben elszeparált akkumulátorok tárolására szolgáló tároló gyártását végzik ott. A lítium elég könnyen gyullad, tűzveszélyes s ezért valamilyen külön tárolót készítenek neki. Ha esetleg tűz keletkezne ami már volt is, talán rögtön beindít a tűzérzékelő valami tűzoltó mechanizmust a tárolóban.Mi az a "Tároló üzem"?
Szerintem egy ilyen modern megnevezés lehet, mint a raktáros sem raktárosnak hívják már, hanem logisztikai menedzsernekMi az a "Tároló üzem"? Nem Tároló vagy üzem? Az akkumulátor tároló sem Akkumulátor tároló üzem.
Igen, de úgy se jobb a helyzet sokkalEgyébként, oké, hogy darabszámra úgy van, ahogy írod, de azért nem mindegy a méretek, arányok. Nem?
Hát akkor ez lesz az európai ipar.csak kína nem fog magyar melóst alkalmazni. viszont elpusztítja vele a megmaradt európai ipart.
Ez így biztosan nem igaz. Egyrészt a kínaiak híresen alkalmazkodóak, ha úgy hozza az üzlet, másrészt Európába csak európai üzemből lesznek képesek szállítani, és ha nem akarnának korrektek lenni, 2.5 percen belül az EU hoz egy szabályt az európainak számító üzemek alkalmazotti hátteréről, Orbánék meg széttárt kézzel sajnálkoznak, hogy hát, mégiscsak muszáj lesz 90% hazai munkaerőt alkalmazni...Nem fog sehol magyart alkalmazni. Kína nem ilyen. Neki a gyarmat még annyit sem jelent, mint az európaiaknak jelentett.
Hogyne lehetne. Csak hogy mikorra és hogyan, az nagyon sokban attól függ, ki lesz az amerikai elnök, milyen nemzetközi helyzet lesz jövőre és utána.De még ha fog is, nem lesz itt semmiféle felemelkedés
Érdekes, mióta "nemzeti" hátterűek lettek, nem javult a minőség sehol. Ha lehet méginkább bulváros lett minden, és ami egyéb (pl írott) médiához hozzányúltak, ott is minden alpári bulvárrá vált... (Néha a Duna tv-re kapcsolok, ott még mindig normális a tartalom úgy látom, bár nem feltétlen érdekfeszítő számomra az estek jelentős részében)Mondjuk azzal semmi problema. Ha ez felhuzza a lakossag es a kovetkezo generacio nagy reszet arra az intellektualis szintre, ami mondjuk a 80-as evek vegen, 90-ese evekben egy diplomast avagy egy elitgimnaziumot vegzettet jellemzett, akkor hajra. A jelenlegi szinvonal a banyaszbeka segge alatt van merfoldekkel (es ezert en elsosorban a nemet hatteru ganeteveket hibaztatom, a vegtelen mennyisegu szart, amit odaontottek 1997 ota, no meg a korrupt Horn-fele senkihaziakat, akik nekik adtak a frekiket.)
Sebaj. Van olyan választói opció is, hogy Trumppal majd Magyar Péter lesz jóban.Csodás..
Tiborcz István nem tud hibázni: 600 helyett 700 milliárdot fizet az állam az irodaházakért
600 helyett 700 milliárdot fizet az állam a NER-es építőcég irodaházaiért - Forbes.hu
A Scheer-Garancsi-Tiborcz trió érdekeltségébe irodaházakat a tervezettnél is drágábban veszi meg az állam.forbes.hu
Csodás..
Tiborcz István nem tud hibázni: 600 helyett 700 milliárdot fizet az állam az irodaházakért
600 helyett 700 milliárdot fizet az állam a NER-es építőcég irodaházaiért - Forbes.hu
A Scheer-Garancsi-Tiborcz trió érdekeltségébe irodaházakat a tervezettnél is drágábban veszi meg az állam.forbes.hu
Arra van penz amire akarnak hogy legyen.Csodás..
Tiborcz István nem tud hibázni: 600 helyett 700 milliárdot fizet az állam az irodaházakért
600 helyett 700 milliárdot fizet az állam a NER-es építőcég irodaházaiért - Forbes.hu
A Scheer-Garancsi-Tiborcz trió érdekeltségébe irodaházakat a tervezettnél is drágábban veszi meg az állam.forbes.hu
Legalább 500 db járműszerelvényt kellene rendbeszedni amihez idehaza az ipar rendelkezésre áll. Forgóváz tekintetében is. Továbbá nincsenek benne a disel mozdonyok amikhez ha akarnák kínai motorokat tudnának szerezni csak akarat kérdése az egésze. A többi össze tudnák hozni pl szlovák/román járműjavítókkal (vezérlés...átviteli motorok) Egyébként pl az olcsóbb kerékpánt kiesett a piacról mert eddig az ukránok gyártották...indiai lutri minőség...marad a kínai/pakisztáni kicsit drágábban az utóbbi hektikus minőségben. Nyugati meg arany árban vanHihetetlen mennyire elvesztették a realitásérzéküket az utóbbi években.
Ez amúgy rímel a fentre:
Indokolatlanul drágának tűnik a MÁV vonatainak karbantartására kitalált megoldás | G7 - Gazdasági sztorik érthetően
A NER-közeli magyar vasúti járműgyártás az ablakon mászhat vissza, miután a spanyolok kidobták az ajtón, és az állami MÁV-tól is kaphat meegrendelést.g7.hu
Van pénz lóvéra!
Öntik sorban a tízmilliárdokat a feneketlen kutakba.
Ismerős üzleti köröket gazdagíthatnak a Tungsram több tízmilliárdnyi közpénzt és veszélyes anyagokat elnyelt romjai
A telephelyek környezetszennyezése is belejátszhatott, hogy mindössze egy dollárért szerezhette meg 2018-ban a Tungsram izzógyárat a kormány által támogatott Jörg Bauer, akinek a keze alatt tönkre is ment a vállalat. Az értékes ingatlanokra több érdekcsoport is szemet vetett.m.hvg.hu
Mercedesnél növekvő bevétel mellett ez most - 54% netto profit előző év hasonló időszakához képest.Oké tudom, hogy most mindenki M. P. élő sajtótájékoztatóját várja,addig egy számomra döbbenetes infó:
91 százalékot zuhant az Audi-csoport nyeresége
Az Audi a brüsszeli Audi-gyár átszervezésének hatásaival magyarázta a gyenge számokat.totalcar.hu