Az yf-23 (hajtómű ) és su-34 (egymás melletti ülés ) közös gyermeke !
A szárnyvég kis vízszintes vezérsíkként funkcionálhat.
Itt egy kicsit meg lett szakértveA szárnyvég kis vízszintes vezérsíkként funkcionálhat.
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Lehetséges, hogy a harmadik hajtómű igazából egy teljesen más technológiájú meghajtás helye lenne, értem ez alatt a nem hagyományos gázturbinát?Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Valami olyasmit olvastam róla (kétlem, hogy hivatalos adat), hogy nem csak a meghajtás miatt kell a három hajtómű, hanem a rengeteg elektromos kütyü ellátására.Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Itt jól látszik ahogy a wingtip aktív kormány szerv..Itt egy kicsit meg lett szakértve
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Ami érdekes még, hogy mind a két új gép hajtóműveinek kialakításánál a szögletes fűvócsöveket alkalmazták és nekem az a tippem, hogy a J-35-nél is a végleges hajtómű majd ilyen lesz, mint a J-36-nál és a J-50-nél. Akkor pedig az egy F-35-ösbe oltott F-22 lesz, de jóárasítva.
Hát nagyon nem !Ami érdekes még, hogy mind a két új gép hajtóműveinek kialakításánál a szögletes fűvócsöveket alkalmazták
Nézd meg jobban.Hát nagyon nem !
A j-36 hajtóműve yf-23 kialakítás a j-50 pedig az ami a szu-57 is ráraktak
![]()
Nézd meg jobban.
A J-36-os és a J-50-es fúvócsöve is szögletes, mint az YF-22, YF-23, F-22 és a T-50-02-es bal hajtóműve.
Ezek között az eltérés csak annyi, hogy a T-50-esnél 36 fokban ferdén építették be a kitérítés síkját, míg az YF-22-esnél és az F-22-esnél vízszintes a kitérítés forgássíkja (tehát függőleges a kitérítés).
A J-36-oson sanszosan nincs TVC, a J-50-es esetében pedig ez még kérdés.
De ettől még mindegyik szögletes profil, illetve keresztmetszet kivitelű.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..