Kínai 5. generációs, vagy afölötti harci repülőgépek

GX7PObjWMAAWF0r
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.

Ami érdekes még, hogy mind a két új gép hajtóműveinek kialakításánál a szögletes fűvócsöveket alkalmazták és nekem az a tippem, hogy a J-35-nél is a végleges hajtómű majd ilyen lesz, mint a J-36-nál és a J-50-nél. Akkor pedig az egy F-35-ösbe oltott F-22 lesz, de jóárasítva.
 
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Lehetséges, hogy a harmadik hajtómű igazából egy teljesen más technológiájú meghajtás helye lenne, értem ez alatt a nem hagyományos gázturbinát?
 
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Valami olyasmit olvastam róla (kétlem, hogy hivatalos adat), hogy nem csak a meghajtás miatt kell a három hajtómű, hanem a rengeteg elektromos kütyü ellátására.
???
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Itt egy kicsit meg lett szakértve
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt jól látszik ahogy a wingtip aktív kormány szerv..
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.

Ami érdekes még, hogy mind a két új gép hajtóműveinek kialakításánál a szögletes fűvócsöveket alkalmazták és nekem az a tippem, hogy a J-35-nél is a végleges hajtómű majd ilyen lesz, mint a J-36-nál és a J-50-nél. Akkor pedig az egy F-35-ösbe oltott F-22 lesz, de jóárasítva.

A szárny hátsó éle, az előre majd hátra nyilazás a teljes nyilazást szimulálja, nem? Ami hangsebesség feletti sebességhez jó. Vagyis ez a szárny a hangsebesség feletti repüléshez lenne optimalizálva?

szerk: A speciális szárnyelrendezés persze egyben meg is őriz valamennyit a hangsebesség alatti repüléshez szükséges tulajdonságokból is.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Hát nagyon nem !

A j-36 hajtóműve yf-23 kialakítás a j-50 pedig az ami a szu-57 is ráraktak

su-57-052-al-51f1-izdelie-30_1.jpg
Nézd meg jobban.
A J-36-os és a J-50-es fúvócsöve is szögletes, mint az YF-22, YF-23, F-22 és a T-50-02-es bal hajtóműve.

Ezek között az eltérés csak annyi, hogy a T-50-esnél 36 fokban ferdén építették be a kitérítés síkját, míg az YF-22-esnél és az F-22-esnél vízszintes a kitérítés forgássíkja (tehát függőleges a kitérítés).

A J-36-oson sanszosan nincs TVC, a J-50-es esetében pedig ez még kérdés.
De ettől még mindegyik szögletes profil, illetve keresztmetszet kivitelű.
 
Nézd meg jobban.
A J-36-os és a J-50-es fúvócsöve is szögletes, mint az YF-22, YF-23, F-22 és a T-50-02-es bal hajtóműve.

Ezek között az eltérés csak annyi, hogy a T-50-esnél 36 fokban ferdén építették be a kitérítés síkját, míg az YF-22-esnél és az F-22-esnél vízszintes a kitérítés forgássíkja (tehát függőleges a kitérítés).

A J-36-oson sanszosan nincs TVC, a J-50-es esetében pedig ez még kérdés.
De ettől még mindegyik szögletes profil, illetve keresztmetszet kivitelű.

Lopakodáshoz a szögletes fúvó passzol, nem? F-35 se olyan, de azt szemből optimalizálták.