Rossz a fordítód.
Egy komolyabb légierő alá akarunk felépíteni pilotaképzést, ahogy régen, ahogy minden normális légierőnél van, hogy többet repülhessenek az újoncok, mielőtt vadászgépekre ülnek és mondjuk ne külföldön, egy drága kiképző program közben derüljön ki, hogy alkalmatlannak vadászgéppilotának.
Amikor adódott az alkalom, a NER lecsapott a cégre. Ez a 12 gép nem hatalmas tétel a cégnek, hogy ebből legyenek milliárdosok.
Hogy mennyire piackeptelen a cég meg a gép az majd kiderül. A háború felnyomta az árakat, pénzt öntött a haderőfejlesztésekbe. Azaz jó sansszal több pilóta fog kelleni, többet kell képezni, nemcsak itthon, azaz több kiképzőgép is kell.
A cégnek csak az egyik lába a katonai gépek gyártása. Eléggé felpörgött a más projektekbe való alkatrészszállítás, illetve régebbi gépek karbantartása, korszerűsítése.
Legutóbb már szolid profitot is termeltek a cseh cégvezető szerint.
Amióta beszálltunk, volt jelentős létszámbővítés is.
Mi lett volna értelmesebb gép a Skyfox helyett? Melyik gép lenne olcsóbb és alkalmasabb pilotaképzésre??