Egyreszt igen,az ANC a helyi NER.Direktben nem vettünk tőlük semmit! Az RDX-gyár telepítése van talán direketbe az ottani RM-mel szerződve.
Dél-Afrika egyre inkább egy failed state - nem szabad onnét semmit venni. Én max európait meg izraelit vennék mindenből - ami ennél távolabbi, az kockázatos.
Ugyanakkor mégsem,mert angolszász jogrendszer,nem a magyar bolsevik allams0zervezeti rend.A magangazdasag nagyon is jól működik.
És a Denel is kicselezte a tulajdonlo ANC kormányzatot. Az Edge 51%bán Denel tuljdon,az Edgemeg resztulakdonos a Halconban.Lenyegeben Denel leány általatok.Jogilag UAE termékek,de a tényleges fejlesztéssel Afrikában folyik.( különben megvolt tavasszal a kedvenced a SkyKnight első probaloveszete-Del Afrikában....)
Egyébként konkrét eszköz nem ott készülne.Technologiat,licencet vennénk.Kaylani (Bombi 4] gyartasaban a Honda egyedül a Cummins motort importálni,az USAbol,minden más részegség helyben készül.KPE meg orosz pancelacelbol hegesztő össze az M6ot ....De a görögök is teljes körű technológia átvétellel vették "csatangolo lőszert ",helyi gyartassal.Semmi nem jön hozzá fizikailag Dél Afrikából,csak a gyartastechnologiai leírás.
Ja,a hinduk most bevételek a pasik ellen az al Tariq/Denel Umbani siklobombakat is,sikerrel.Es elkészült a gazturbinas növelt hatotavu verzió is,280km hatotavval.UAE megkezdett a rendszeresített,és integraltak az Rq-9 dronjaikra is.



Mihály egy értelmetlen szupernehez gyakorloheli,a két Airbus még több gondot okoz,mint hasznot.Tenyleg jobban jártunk volna ha Oryx P2 gépeket veszünk,mert akkor legalább az oláh Puma gunshipek szintjét eléjük.......(egyébként az Oryx már nincs gyartasban,nem lehet venni)