
Kibicsaklott a sínpár Kelenföld és Budaörs között, késésekre és buszos pótlásokra kell számítani
Több vonat a Déli pályaudvar helyett csak Biatorbágytól közlekedik.
telex.hu
Remek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ma is kifingott az ország legfontosabb vonala, meg tegnap is kifingott.![]()
Kibicsaklott a sínpár Kelenföld és Budaörs között, késésekre és buszos pótlásokra kell számítani
Több vonat a Déli pályaudvar helyett csak Biatorbágytól közlekedik.telex.hu
Remek.
MÁV. Kiében lenne?A győri fővonal kinek a kezelésében van?
MÁV. Kiében lenne?
A Budapest-Győr-Hegyeshalom az 1880-as évek óta a MÁV kezelésében van, 1-es fővonal néven.Nekem úgy tűnik a Gordi által privatizált GYSEV kezelésében is van egy csomó. Aztán ugy egy hete már lehet MÁV-os lett, lázármonnyonle.
Loading…
www.zaol.hu
A saját - belső égésű motoros - autó a mozgás szabadsága/annak lehetősége.Mondjuk az havi 650km, azért a taxi+autóbérlés is megfontolandó esetedben.
És akkor lehet a garázsban konditerem. Hobbi szoba. Pornó DVD gyűjtemény.
A MÁV-Volán egyesülés óta rengeteg főnök jött a volántól a MÁV-hoz. A volánok sokáig kis kóceráj cégek voltak, ezeknek az új vezetőknek fogalmuk sincs hogyan kell ekkora céget irányítani. Mindez súlyosbìtva Lázár Jánossal...https://www.10vallalas.hu/klimagarancia
Faterom Szárligetről ingázik dolgozni hozzánk 71 évesen, most telefonált, hogy holnap nem jön, kifingott a légkondi a vonaton, egyenek kefét, elment szabira, tele a töke hogy minden nap beszopja a vasutat.
Persze, ingyen van, én vagyok a főnőke és nem érdekel mikor jön be, de ez akkor is egy erős hét szegénynek.
És van aki gyárban melózik, ott nem ilyen laza a világ, amit a MÁV művel már ki fog hatni az iparra is, sok ezren késnek el a műszakból.
A lányom meg fel van háborodva. Az anyjával él, Tárnokról ingázott vonattal Budapestre öt évig a gimibe, közölte hogy az utolsó fél év vasútja miatt nem akar az egyetemre is ingázni, béreljünk neki albéreltet, mondtam hogy nem, ha akar költözzön hozzánk, van üres szobánk. Na, most nem beszél velem, Kösz Máv!
Nekem is van autóm, értem amit mondasz, de van az a futás teljesítmény ami alatt nem éri meg fenntartani. Nem tudom mi a határ, ez egy gazdasagi-erzelmi döntés.A saját - belső égésű motoros - autó a mozgás szabadsága/annak lehetősége.
A taxi nem (nem fogsz vele elruccani a Budapest utáni legnagyobb városokba). Az autóbérlés is tud véleményes lenni szerintem.
(Pl. kimehetsz vele külföldre?)
Az elektromos meg végképp nem játszik ilyen szempontból - egyszerűen azért nem, mert egy belső égésű mindig csurig töltöttnek tekinthető az indulás előtt max. két-három perces tankolási idő miatt. De ha útközben fogy ki, mert becsapott az üzemanyag szintmérő az utolsó negyedben, akkor is egy - legrosszabb esetben - stoppal eltudsz menni a legközelebbi benzinkúthoz, veszel kannát, 10 liter benzint, visszamész, beletöltöd: Gyí Rönó!
Elektromos autót nem fogsz mindig csurig töltve tartani. Ha azonnal kell indulni messze vidékre (pl. bajság a rokonságban), akkor először keresel hiper-szuper gyorstöltőt? Vagy vársz 5-10 órát a 230 voltos töltővel?
Aztán meg mész 90-el az autópályán, miközben eszed a kefét az idegtől?
Ha bármi miatt útközben fogy ki a delej (pl. télen órákat állsz baleset miatt az autópályán), akkor viszel powerbankot az elektromos töltőtől?
Szóval szerintem az autó a mozgás szabadsága/lehetősége. S ennek fizeted meg az árát, amikor tulajdonolsz (üzemben tartasz) egy autót.
Még akkor is, ha csak keveset mész, keveset használod. Ki meg végképp nem használod. (Egy ismerősömnek 26 éves tip-top 80 ezer kilométeres Zafirája van és egyedül él. De a lehetőség...)
Kurfürst említette a napi 2X10 kilométert a város széléről.
Na most én pont így használom; Kórház a város szélén.
Egyre kevesebbet megyünk a fővárosba. De lehetőség.
Eléggé összerázott/-törött vagyok már ahhoz, hogy ne pl. egy öreg Picantoval (itt kérek elnézést az öreg Picantót tulajdonlóktól) legyek készenlétben egy ilyen helyzetre.
Ennek fizettem meg, fizetem meg az árát.
De azt is megértem, aki a Körúton belül él, s onnan szinte soha nem dugja ki a fejét (van pár ilyen ismerősöm), semmi vidéki rokon, stb.
Annak tényleg elég a taxi/autóbérlés - akár elektromosan is.
Talán csehországban ahol harmadáron taxiztunk két hete…Mondjuk az havi 650km, azért a taxi+autóbérlés is megfontolandó esetedben.
És akkor lehet a garázsban konditerem. Hobbi szoba. Pornó DVD gyűjtemény.
Nekem is van autóm, értem amit mondasz, de van az a futás teljesítmény ami alatt nem éri meg fenntartani. Nem tudom mi a határ, ez egy gazdasagi-erzelmi döntés.
Volt már egyszer egy MÁVAUT.A MÁV-Volán egyesülés óta rengeteg főnök jött a volántól a MÁV-hoz. A volánok sokáig kis kóceráj cégek voltak, ezeknek az új vezetőknek fogalmuk sincs hogyan kell ekkora céget irányítani. Mindez súlyosbìtva Lázár Jánossal...
"Azért vettem plug-in hybrid dízellel a a GLE SUV-kupét, mert kevesebbe kerül vele autózni, mint a benzinessel."
(8 millióval került így többe, utána néztem).
Nem az összevonás a probléma, hanem ahogy végrehajtották. Az teljesen rendben lenne, hogy hangolják össze a menetrendet, legyen egységes bérlet stb.Volt már egyszer egy MÁVAUT.
Már akkor sem jött be...
A MÁV-Volán egyesülés óta rengeteg főnök jött a volántól a MÁV-hoz. A volánok sokáig kis kóceráj cégek voltak, ezeknek az új vezetőknek fogalmuk sincs hogyan kell ekkora céget irányítani. Mindez súlyosbìtva Lázár Jánossal...
Felkészülni a kommentekre:klassz ez, egy nap sem marad ki. Néha már eszembe jut hogy a MÁV -ban ellenállók lapulnak. Sörös Brüsszel Tito pénzén.![]()
Leszakadt a felsővezeték Abony és Szolnok között, nincs vonatközlekedés a Budapest-Cegléd-Szolnok vonalon
Sokkal hosszabb menetidőre, kimaradó vonatokra és pótlóbuszos közlekedésre kell készülni.444.hu
Nekem is van autóm, értem amit mondasz, de van az a futás teljesítmény ami alatt nem éri meg fenntartani. Nem tudom mi a határ, ez egy gazdasagi-erzelmi döntés.
Ezek 10 évvel ezelőtti számok, de amúgy egyetértek.Az ilyen kiszámolóblogos dolgokat hogy dehaeladnádésállampapírbaraknádapénzedmindenhónapbanehetnélahozambólegybigmacmenüt hagyjuk inkább. Nem bírom ezt az embertípust aki ahelyett hogy élne inkább a pénzét számolgatja, aztán ott ül 80 évesen a nyugdíjasotthonban két tucat belszervi bajjal úgy hogy sosem élt semmit de legalább milyen sok pénze lesz a temetésére.
Használati eszköz, pénzbe kerül, fenntartani kell, pont, ahogyan az életben mindent.
Minimálban évi 100-200 ezer forintból megvan egy kocsi fenntartása, ha csak ott áll az udvaron. KGFB mondjuk 30-50 ezer, "súlyadó" legyen 20 ezer, ilyen-olyan kisszervíz, olajcsere legyen még egyszer ennyi. Ez azért nem nagy pénz annak aki dolgozik. Egyébként meg nem kér enni, csak annyit és akkor amennyit használod. Nyilván van a másik véglet amikor túlvállalja magát anyagilag és valami olyan kocsira költi az összes pénzét amit nem igazán engedhetne meg magának. De ilyen ember van bármilyen téren, ott a die-hard kerékpáros aki szerint nem is volt sok 1,8 millió a kevlárgumis, széntitánkvantumszálvázas Quotrobianchi TourdeFranceEdition-re, hogy azzal körözzön a kisbolt-albi-hippiitató között.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..