MAN teherautók (SX, FX, LX, HX és egyéb variánsok)

A TGS-mil egy 6×6-os összkerékhajtású teherautó 15 vagy 20 tonnás hasznos teherbírással, 26, illetve 33 tonna össztömeggel. Egy 382 kW-os MAN dízelmotor hajtja, amely a követelményektől függően megfelel az Euro II, V és VIe emissziós szabványoknak. A motor F-34-gyel is üzemeltethető. A felszereltségéhez tartozik egy 13 tonnás tengely és egy gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszer.
TGS-mil-Protected-RMMV-k_Gerhard-Heiming.jpg
Szép kis gép. Csak azt nem értem, hogy mit gondoltak, amikor az A és a B tengely közé rakták a kompresszor száritószűrőjét.. Ez az elhelyezés a polgári TGS és TGX-nél is problémás, csak nekem volt 3 problémás kocsim ugyanezzel az elrendezéssel, simán fennakad, és leszakítják.
Még fél gyári megoldás is van rá, itthon helyeztük át, magasabbra-beljebb.
 
Az ausztriai Stotzingban megrendezett Mobilitási Napokon az RMMV, a Rheinmetall és a MAN közös vállalata ma bemutatta egy új, logisztikai feladatokra alkalmas páncélozott teherautó demonstrációs modelljét. Az RMMV egy páncélozott vezetőfülkét integrált egy MAN TGS (Trucknology Generation S) alvázára.

A cél az RMMV védett járművekből álló portfóliójának kiegészítése egy költséghatékony változattal.

A TGS-mil egy 6×6-os összkerékhajtású teherautó 15 vagy 20 tonnás hasznos teherbírással, 26, illetve 33 tonna össztömeggel. Egy 382 kW-os MAN dízelmotor hajtja, amely a követelményektől függően megfelel az Euro II, V és VIe emissziós szabványoknak. A motor F-34-gyel is üzemeltethető. A felszereltségéhez tartozik egy 13 tonnás tengely és egy gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszer.
TGS-mil-Protected-RMMV-k_Gerhard-Heiming.jpg



Rheinmetall MAN Military Vehicles presents new TGS-Mil Protected


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and gatya