Hát sztem a Pandur is képben lehet: nem hiszem, hogy 1-2 mrd eurónyi SAFE pénz rájuk eső része ne érdekelné őket...Nem arra utaznak Tatra ügyben, hanem a teherautókra.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát sztem a Pandur is képben lehet: nem hiszem, hogy 1-2 mrd eurónyi SAFE pénz rájuk eső része ne érdekelné őket...Nem arra utaznak Tatra ügyben, hanem a teherautókra.
A háború óta van a qrvadrága meg a drága verzió. A nagyobb volumenű közös rendelések pont az emelt darabszám miatt lehetnek a qrvadráfánál olcsóbbak. Ebben van logika.Felejtsük el, hogy kapunk olcsón jót. A SAFE nem lejjebb fogja vinni az árakat. A háború előtt volt realitása olcsón jót venni.
A reexportra értettem. Az sokkal reálisabb.Hát sztem a Pandur is képben lehet: nem hiszem, hogy 1-2 mrd eurónyi SAFE pénz rájuk eső része ne érdekelné őket...
A tadesasnak ami a TITUS utódja már level 4 a max védettségeAmúgy abból is van cseh: a TITUS néven - bár csak level-2 a védettsége.
![]()
TITUS 6x6 | TATRA DEFENCE VEHICLE a.s.
The TITUS 6×6 armoured vehicle is characterised by its versatility of use, strong armouring and high degree of crew protection.tatradv.cz
Semmi nem lesz olcsóbb a háború végével.A háború óta van a qrvadrága meg a drága verzió. A nagyobb volumenű közös rendelések pont az emelt darabszám miatt lehetnek a qrvadráfánál olcsóbbak. Ebben van logika.
Persze egy fegyverszünet +1-2 év újra leviheti az árakat, de az meg bizonytalan.
Nem azonnal, de fegyverszünet +1-2 nyugis év és tuti.Semmi nem lesz olcsóbb a háború végével.
Olcsóbb semmi nem lesz.Nem azonnal, de fegyverszünet +1-2 nyugis év és tuti.
Ahogy most ráfordultak a fegyverkezésre a kormányok, úgy fognak erről lefordulni, a növekvő eladósodás és a társadalmi feszültségek miatt. Minden fegyverkezésre szánt pénz onnan megy el.
Ott állnak majd a hadiipari cégek felpumpált kapcitással csökkenő megrendeléssel. Tehát lejjebb viszik az árakat.
De ez csak akkor játszik, ha lesz fegyverszünet és nem további háborús eszkaláció. Most még a másik irányba tartunk.
Haditechnikai eszközökről, konkrétan APC-ről van szó.A munkaerő sem?
A cél az hogy ne drágán szart vegyünk.
Szóval a német irányt hagyjuk is.
Nem azonnal, de fegyverszünet +1-2 nyugis év és tuti.
Ahogy most ráfordultak a fegyverkezésre a kormányok, úgy fognak erről lefordulni, a növekvő eladósodás és a társadalmi feszültségek miatt. Minden fegyverkezésre szánt pénz onnan megy el.
Ott állnak majd a hadiipari cégek felpumpált kapcitással csökkenő megrendeléssel. Tehát lejjebb viszik az árakat.
De ez csak akkor játszik, ha lesz fegyverszünet és nem további háborús eszkaláció. Most még a másik irányba tartunk.
Majd a politika megmondja ahogy eddig is...Akkor feltételezhető, hogy a Leopárd 2, Lynx, PZH-2000 beszerzésekkel, a német vonalat ki is merítettük ? Úgy értem, még vehetünk ebből a 3 típusból, de minden más szárazföldi nehézfegyver típus nem német lesz ? Mondjuk gumikerekest válogathatunk, dögivel van a sok különböző gyártó mindenféléje.
Ez úgy szokott működni, hogy lead a HM egy listát többféle opcióval, hogy miből mennyit szeretne jelölve a szakmai preferenciát.Akkor feltételezhető, hogy a Leopárd 2, Lynx, PZH-2000 beszerzésekkel, a német vonalat ki is merítettük ? Úgy értem, még vehetünk ebből a 3 típusból, de minden más szárazföldi nehézfegyver típus nem német lesz ? Mondjuk gumikerekest válogathatunk, dögivel van a sok különböző gyártó mindenféléje.
Ez úgy szokott működni, hogy lead a HM egy listát többféle opcióval, hogy miből mennyit szeretne jelölve a szakmai preferenciát.
Aztán a pénzügyi, (kül)politikai, ipari és mutyi-potenciált figyelembe véve a törzsfőnök eldönti, hogy melyiket akarja illetve abból is mennyit.
Annó nem 14 vadászgépet akart MH hanem 24+4-et és nem Gripent hanem F-16-ost, szóval bármi lehet.
4iG-s kavarás miatt meglepne ha nem a cseh-vonalat választanák Rábánál történő gyártással összeszereléssel. Csak nehogy a mutyi miatt Boxer árába kerüljön nekünk a végén!
A különbség ott van hogy annó csóróság volt meg szartak a Honvédségre.A teherautónál eléggé kilátszik, hogy Tatra lehet a befutó. Na majd kijózanodnak, ha megnézik a Rába H soroztat történetét. Mennyit is lengettek be anno, mikor a Rába elkezdte gyártani azokat ? Több ezer teherautóról volt szó. Na aztán mi lett belőle ? Persze hogy a Rába is egy idő után tett az egészre. Évi pár tíz db legyártása inkább veszteség, a fenntartott kapacitás miatt, mit hogy nyereség lett volna a cégnek. Kíváncsi leszek én arra a teherautógyártásra majd.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..