Értem, hogy te bele vagy szwrelmesedve a ruszki szarokba, de ne próbáld már rátukmálni a Honvédsegre.
Nekem a klasszikussá vált mondás sejlik fel a lila köd(öd)ben: " Van az pénz, amiért
/ 
Jó Éjszakát!

.
Értem, hogy te bele vagy szwrelmesedve a ruszki szarokba, de ne próbáld már rátukmálni a Honvédsegre.
/ 

Ez már ne is haragudj de egy nagy adag bullshit.Nekem a klasszikussá vált mondás sejlik fel a lila köd(öd)ben: " Van az pénz, amiértvak-leszek-és nem látom-meg-a-lényeget/korpás lesz az Ember haja..."/
Jó Éjszakát!
.
Nehogy má' ne legyen szaros 44 M Eur rá.Így van, a németek sokat szórakoztak az integrációval. A mi A7-eseink úgy vannak gyártva, hogy előkészítették a Trophy integrálására, tehát szándék esetén különösebb hozzányúlás nélkül (érts nem kell elvinni a gyárba, hogy szétvágják a fél tornyot) integráható a rendeszer. Az persze más kérdés, hogy a darabonként majd 1 millás APS-re mikor lesz pénzünk.
Őszintén szólva európa eléggé hülye ebben a kérdésben szerintem és ez gazdasági és politikai okból van igy nem pedig műszaki.Abba meg bele se menjünk, hovy egész Európa hülye hisz a német szart veszi, pedig vehetné pl a koreai vasat is ahogy a lengyelek tették...
A baj ott kezdodik, hogy egesz europa ki jobban ki kevesbe de fugg a nemet ipartol ami az elmult 15 evben mar csak a neveben nemet (minosegileg es precizitas teren ertendo) a franciak mindig is probaltak letaszitani oket ebbol kialakult egy egezseges versenges azonban soha nem tudtak tartosan meg tartani az ipari elonyt a nemetekkel szembe.Őszintén szólva európa eléggé hülye ebben a kérdésben szerintem és ez gazdasági és politikai okból van igy nem pedig műszaki.
Szerintem kb összefoglaltad a Zplánt......Ez egy politikai program,az országvédelmi szempontok sokadlagosak benne.Őszintén szólva európa eléggé hülye ebben a kérdésben szerintem és ez gazdasági és politikai okból van igy nem pedig műszaki.
Minden műszaki cikknél ugrik a garancia ha házilagosan elkezded átalakítani.Szerintem kb összefoglaltad a Zplánt......Ez egy politikai program,az országvédelmi szempontok sokadlagosak benne.
@dudi németimádatánál meg csak a kockás hozzáállása nagyobb.
Azt meg fel nem foghatom,hogy lehetett úgy üzletet aláirni,hogy a szükséges fejlesztéseket nem,vagy csak irreálisan drágán,meg gyári müszaki támogatás elvesztésével lehet.....HA ez igaz,a felelősöket hátravinni.......
Ha az EU szétesik,nekünk annyi.Minket mindenki gyűlöl körben....És ez nem kis mértékben bizonya mi sarunk.A baj ott kezdodik, hogy egesz europa ki jobban ki kevesbe de fugg a nemet ipartol ami az elmult 15 evben mar csak a neveben nemet (minosegileg es precizitas teren ertendo) a franciak mindig is probaltak letaszitani oket ebbol kialakult egy egezseges versenges azonban soha nem tudtak tartosan meg tartani az ipari elonyt a nemetekkel szembe.
Jol tukrozi ez anno a 90’s evek vegen mikor egyik csaladtagom kiment az akkori gardaval meg nezni a mig-29 utodjanak ajanlott francia csodat es mondta szep szep de ha ezt uzemeltetni kell az ossze karban tarto leszerel a picsaba, hogy miert? Hiresen tulbinyolitottak egyszeru folyamatokat ami maig a francia ipar hatraltatoja.
Valamint most hogy mind a ket orszag ipara szarakodik rantja magaval az uniot mivel az unio az elmult 20 evben olyan fuggesi viszint alakitott ki amirol amcsik csak almodhatnak csak azt banjak nem veluk lett ilyen a függeni viszony
Latva a szamokat ( nem azokat amiket mar szepen kozmetikaztak) ha nem történik egy nagy fordulat par even belul lesz nagyobb problemank mint a safe programba mit nem szerzunk be.
Erre utaltam, igenHa az EU szétesik,nekünk annyi.Minket mindenki gyűlöl körben....És ez nem kis mértékben bizonya mi sarunk.
Az EU meg koránt sem olyan stabil,mint kellene.
És ha kitör az általános hirig,mi lehuzhatjuk a wc-n a sereget.Amindennapos kopóeszközöket nem tudjuk pótolni hazai ipari bázison.....
Simán ki kellett volna fizetni az integrációt aztán felrakják rá. Ha enélkül nyúlsz hozzá akkor elveszted a gyári garanciát. ( ha még kitart)Szerintem kb összefoglaltad a Zplánt......Ez egy politikai program,az országvédelmi szempontok sokadlagosak benne.
@dudi németimádatánál meg csak a kockás hozzáállása nagyobb.
Azt meg fel nem foghatom,hogy lehetett úgy üzletet aláirni,hogy a szükséges fejlesztéseket nem,vagy csak irreálisan drágán,meg gyári müszaki támogatás elvesztésével lehet.....HA ez igaz,a felelősöket hátravinni.......
Simán ki kellett volna fizetni az integrációt aztán felrakják rá. Ha enélkül nyúlsz hozzá akkor elveszted a gyári garanciát. ( ha még kitart)
De ez pont így van akkor is ha koreait veszel vagy ha törököt. Vagy előre befoglalod a szerződésbe és fizetsz vagy pedig utólagosan szerződsz integrációra és fizetsz és ebben az esetben többet fizetsz mintha előre kérted volna...
A pzh es leo2 szerződések nagyon ki voltak fillèrezve és a log tàmogatás is soványka lett emiatt nem futotta az APS-re és azóta is kértünk többször is árajánlatot hozzà hogy felrakják pénzt viszont már nem kaptunk.
Szó sincs házilagos átalakitásról (bár arra is fel kell készülni legalább előtervek formájában,vészhelyzet esetére)Minden műszaki cikknél ugrik a garancia ha házilagosan elkezded átalakítani.
Ez teljesen érthető és normális.KMW rárak akármit,csak legyen rá szerződés-és viritsuk a lóvétSimán ki kellett volna fizetni az integrációt aztán felrakják rá. Ha enélkül nyúlsz hozzá akkor elveszted a gyári garanciát. ( ha még kitart)
De ez pont így van akkor is ha koreait veszel vagy ha törököt. Vagy előre befoglalod a szerződésbe és fizetsz vagy pedig utólagosan szerződsz integrációra és fizetsz és ebben az esetben többet fizetsz mintha előre kérted volna...
A pzh es leo2 szerződések nagyon ki voltak fillèrezve és a log tàmogatás is soványka lett emiatt nem futotta az APS-re és azóta is kértünk többször is árajánlatot hozzà hogy felrakják pénzt viszont már nem kaptunk.
Van az a pénz természetesen.Szó sincs házilagos átalakitásról (bár arra is fel kell készülni legalább előtervek formájában,vészhelyzet esetére)
Ez teljesen érthető és normális.KMW rárak akármit,csak legyen rá szerződés-és viritsuk a lóvét
De @dudi és @Aladeen nem ezt mentrázza,hanem hogy a KMW nem enged meg semmit,mert olyan a szerződés
Én arról beszéltem hogy ez nem úgy van ám, hogy te fogod a Leopardot elviszed izraleikehez, törökökhöz vagy az RM-hez és ők majd rábarkácsolják. KMW nélkül semmit nem csinálhatsz rajta, mert bukod a garanciát.Szó sincs házilagos átalakitásról (bár arra is fel kell készülni legalább előtervek formájában,vészhelyzet esetére)
Ez teljesen érthető és normális.KMW rárak akármit,csak legyen rá szerződés-és viritsuk a lóvét
De @dudi és @Aladeen nem ezt mentrázza,hanem hogy a KMW nem enged meg semmit,mert olyan a szerződés
Az a helyzet,amit csak nem akarsz megérteni,hogy az RM csempe nem igényel különösebb integrációt.Zaslon(Pulat) és az SS sokkal inkább aktiv ERA szerű rendszerek,mint APS (csempe eredeti neve Active-AMAP......).Alapszinten annyi,hogy felfogató pontok kellenek,bekötni öket a tank elektromos rendszerébe (kb bedugom a szivargyújtóba szintű dolog),meg helyet találni a beltéri egységnek.Én arról beszéltem hogy ez nem úgy van ám, hogy te fogod a Leopardot elviszed izraleikehez, törökökhöz vagy az RM-hez és ők majd rábarkácsolják. KMW nélkül semmit nem csinálhatsz rajta, mert bukod a garanciát.
2018-ban mikor vettük A7-esekes, még nem volt kidolgozva semmiféle APS integrációja (amit te mutogatsz az egy RM-es techdemo, nem is kész termék!). Ezért nyilván k. sok pénzért nekünk kellett volna kifizetni az integrációt. Hát erre nem volt pénzügyi lehetőség.
Már megint 5 éves gyerek szintjén állsz ezekhez a dolgokhoz és telibe szarod a jogi és pénzügyi realitásokat.Az a helyzet,amit csak nem akarsz megérteni,hogy az RM csempe nem igényel különösebb integrációt.Zaslon(Pulat) és az SS sokkal inkább aktiv ERA szerű rendszerek,mint APS (csempe eredeti neve Active-AMAP......).Alapszinten annyi,hogy felfogató pontok kellenek,bekötni öket a tank elektromos rendszerébe (kb bedugom a szivargyújtóba szintű dolog),meg helyet találni a beltéri egységnek.
Alapszinten kb ennyi.Oké,ilyenkor nincs bekötve a hk BMS rendszerébe,kézzel kell le fel kapcsolgatni,igény és szükség szerint.
Bekötni a BMS rendszerbe,az már softweres dolog,én ahoz nem értek-de szerintem az se egy hű de nagy truváj......De e nélkül is már van egy használható rendszered,ami jelentősen növeli a hk védettségét.
És egy szóval se mondtam,hogy a KMW engedélye nélkül csináljuk.Azon háborogtam,hogy ugyan már mi a pékért ne lehetne a KMWvel csinálni?
Ja,hogy pénzbe kerül?....Abba.
De ezeket a rendszereket jóval olcsóbb,egyszerűbb és gyorsabb integrálni,mint a Trophyt,vagy pláne az Iron Fistet.(én továbbra is az Iron Fistet preferálnám).
Mig a bonyorultabb rendszerek természetszerüleg bonyorultabb és lassabb integrációja megtörténik,addig is már védelmet tudnak adni-és ha elkészül a komolyabb rendszer integrációja,az után is fent maradhatnak a gépen,fokozva a védettséget.Plusz réteget,redundanciát adnak.Pl kifogy az elfogótöltet/sérülés miatt üzemképtelenné vállik mondjuk a jobb oldali Trophy/Iron Fist,akkor a már ott lévő csempe/zaslon aktiválható.......(csempe ráadásul még némi plusz KE és CE védelmet is ad)
Logikus,hogy nekünk a csempét kéne felrakatni,mert az már a Lynxen amúgy is rendszerben van.KMW meg aligha tagadná meg,ha fizetünk.....(ami azt illeti,más Leo üzemeltetőkkel szövetségben is beadhatnánk a csempe integrálásának igényét a céghez,hisz más üzemeltetők is igényelhetik a tankjaik védettségnövelését)
Kockafejű @dudi szintjén állsz a dolgokhoz.....Már megint 5 éves gyerek szintjén állsz ezekhez a dolgokhoz és telibe szarod a jogi és pénzügyi realitásokat.
Mivel a te ötleted nem valósulnak meg, valószínűleg mi látjuk reálisabban dolgokat, hogy itt mit lehet és mit nem...Kockafejű @dudi szintjén állsz a dolgokhoz.....

Semmiféle akadálya nincs az "ötletem" megvalósitásának.Két dolog kell(ene) hozzá.Pénz-és akarat.Mivel a te ötleted nem valósulnak meg, valószínűleg mi látjuk reálisabban dolgokat, hogy itt mit lehet és mit nem...![]()

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..