.


Induljunk ki egy tipikus jelenségből: amikor egy "mit-sem-sejtő" kívülálló cég, egy ilyen --bármelyik-- horror-áras terméknél megfizethető áron kihozza az saját konkurens terméket, akkor valahogy :cool: az ilyen "Start-Up" cégeket pikk-pakk megveszi vmelyik Nagy-Név(gyártó)! :oops: Hmmm...

Nézzünk egy korábbi "szürke-zónás" hírt a szakterületről: a "török" --gondolom megunta ezt a pén-égetést-- és csinált egy huszár-vásárt, mert a teljesen civil teherautó-gumiba gyártott magának gumigyűrűt "gombokért", és "ta-raaaam"; lett neki harmadáras golyó-álló minősítésű gumija a saját BTR-jéhez, kerekes haditechnikájához!
Jujjj: Van Megoldás! Baj van! Dolgozni kellene! . Jjjja: ...10+ éve, B-szátok+ !!! :mad::mad::mad:



Amúgy mi az a baromság, hogy: " ...fejleszteni kell tárcsaféket!" ??? :confused: :eek:


Más teherautókhoz --a 10-100e-s sorozatokban-- gyártott legmegfelelőbb tárcsaféket kell a BTR-hez módosítani! :hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:

Azonos nagyságrendileg a súly, az igénybevétel, a légfék-nyomás!!! Pipa, pipa, pipa, ... MI A Gond???
Bónusz, jééé: a kerékméret is !!! :oops:
Perszer elismerem: A "Nem-akarásnak "A" NEM a Vége!" :oops:




U.i.: A --Tuti-- megoldás-javaslat a végére:
A: Szíjj "mindent-is elqúró" László --és a biztonság kedvéért még két hasonlóan "hatékony hadiipari-(NER-es)-- beszállító egy hónapot kap a feladatra, -10% vagyonveszítéssel díjazva a sikertelenséget!

B: Lehet "leugrani (IS) a boltba" a 10.-dikről! :oops:


Az első esetben is lenne megoldás!! :oops:




U.I. 2.0: azért a "teljes-vagyonkát" zárolnám arra hónapra! :cool:


U.I. 3.0: Ezt kellett volna elkezdeni kb. 10 éve!!! Erre kapta a Főni a 2/3-okat, nem "kis" Hatalmi-Egója legyezgetésére, ami volt és lett a --mára egyértelműen látható-- cél és eredmény! :mad::mad::mad:



.
 
Egy kicsit hihetetlennek hangzik ez, kevés katonai jármű van, ami ekkora darabszámban készül, hogy 150-200 ezer gumi kell, akkor mindegyik valami szabvány gumit használ?
Az orosz gumiról ugye tudjuk, hogy "aranyárban" van és 1000 km-t bír csak aszfalton... mondjuk, hogy megy ennyit egy BTR egy év alatt (azért ez nem személyautó, békeidőben kétlem, hogy sokkal többet mennének átlagban - inkább ennyit sem), akkor számoljuk 8 gumival/jármű/év, 30 évi szolgálat, akkor 240 db gumiabroncs/jármű, a 600 BTR-ünk akkor sem fogyasztott volna el 100 ezer gumit... nem jön ki a nagyságrend ehhez az állításhoz.
Nekem ezt egy szakember mondta mikor kerdeztem mi az a minimum abroncs amit rendelesre gyartanak.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Tárcsafékre ott a knorr-bremse,
Konkrétan náluk voltunk.

A Continental azabvány gumiabroncsokat kínál, azzal is le volt tesztelve
A conti gumikhoz új kerékagyak kellettek, van aktív használatban ilyen gép már egész sok, amik nagyjavítás után megkapták őket, mivel ez bizonyult a leghatékonyabb választásnak. (minimálisan jobban csúszhat ha marha sáros a talaj, cserébe jobban tűri a közutat és sokszorosa az élettartam)
 
Konkrétan náluk voltunk.


A conti gumikhoz új kerékagyak kellettek, van aktív használatban ilyen gép már egész sok, amik nagyjavítás után megkapták őket, mivel ez bizonyult a leghatékonyabb választásnak. (minimálisan jobban csúszhat ha marha sáros a talaj, cserébe jobban tűri a közutat és sokszorosa az élettartam)

Teljesen racionális. Nem a vas a kabát és a gumi a gomb, hanem a gumi a kabát és kerékagy a gomb :)

A lőtéri kutya nem akar boxert. 2019-ben volt utoljára szó boxerről....

Mi van a népszerűségi lista tetején? Tudom hogy egyáltalán nem releváns semmire, csak kíváncsi lennék, mennyire állok távol a hozzáértők álláspontjától.
 
.

Visszakunkorodva a BTR-témához: Talán ha az illetékes "szakértőink" 2 -3 éve megkeresték --és elmentették volna-- a netről a "BTR átépítés hátul-gombolósra-kiszállósra" oldalakat, akkor nem a Látszatot/Semmiket(+ szegény Pacikat) kellene leadni Nekünk a médiában ezen a területen is, + az "úgysem-lesz-jobb"/"Mi-vagyunk-a-kisebbik-sz@r(kupac)-rossz"-at sem kéne sulykolniuk.
Fel is lehetne ez esetben vala eredményt mutatni --normális szemlélettel dolgozva--, és akkor meg is lenne a tuti-50%+1 --lásd Erdogán--, és nem --a semmikre-el/felhasznált-- 2/3-okat kellett volna üldözni!

Vissza kanyarodás: Szerintem az a két "hátul-gombolós/-kiszállós web-oldal orosz eredetű lehetett, mert, a "Különleges Műveletek" kezdete óta "elvitte a cica" ezt is, ahogy a T-55/T-72 HIFV --lásd Achzarit-- átépítő oldalt is, ami a nevezett második "hátul-gombolós/-kiszállós" tervezet volt.


.
 
.

Visszakunkorodva a BTR-témához: Talán ha az illetékes "szakértőink" 2 -3 éve megkeresték --és elmentették volna-- a netről a "BTR átépítés hátul-gombolósra-kiszállósra" oldalakat, akkor nem a Látszatot/Semmiket kellen eladni a médiában ezen a területen is, + az "úgysem-lesz-jobb"/"Mi-vagyunk-a-kisebbik-sz@r(kupac)-rossz"-at kéne sulykolniuk.
Fel is lehetne vmit mutatni --normális szemlélettel dolgozva--, és akkor meg is lenne a tuti-50%+1 --lásd Erdogán--, és nem --a semmikre-el/felhasznált-- 2/3-okat kellett volna üldözni!

Vissza kanyarodás: Szerintem az a két "hátul-gombolós/-kiszállós web-oldal orosz eredetű lehetett, mert, a "Különleges Műveletek" kezdete óta "elvitte a cica" ezt is, ahogy a T-55/T-72 HIFV --lásd Achzarit-- átépítést is, ami a nevezett második "hátul-gombolós/-kiszállós" tervezet volt.


.
Na annak az átépítésnek sose volt értelme.
Amit értelmesen kihozol ebből a gépből a szerbek kihozták ezzel. (a hajtásra vagyok kíváncsi ahhoz hozzányúltak-e végül mert ha nem akkor ez már így nehéz lesz, ez a páncél kb 800 kg - 1 tonna ami plusz súlyt maximálisan bír az alváz)

Nem véletlenül nem építettek át az ukránok a BTR-3 ból (ami hagyományos felépítésű) amilyük volt hátsóajtóssá, hanem csináltak egy új típust (BTR-4)
 
Na annak az átépítésnek sose volt értelme.
Amit értelmesen kihozol ebből a gépből a szerbek kihozták ezzel. (a hajtásra vagyok kíváncsi ahhoz hozzányúltak-e végül mert ha nem akkor ez már így nehéz lesz, ez a páncél kb 800 kg - 1 tonna ami plusz súlyt maximálisan bír az alváz)

Nem véletlenül nem építettek át az ukránok a BTR-3 ból (ami hagyományos felépítésű) amilyük volt hátsóajtóssá, hanem csináltak egy új típust (BTR-4)
Nincs a belsejèről valami kèp.
Ülèsekről.
@kelepisti esetleg neked?
 
Nem meglepő módon pert vesztett a honvédelmi tárca, nyilvánosságra kell hozniuk, hogy hány BTR-t adtak át Szerbiának.


És akkor így majd mondanak egy számot, ami vagy annyi volt vagy nem? Mivel több részletben ment, valószínűleg kb bármennyit mondhatnak. Talán összeadják a sajtóban eddig megjelent számokat, de valószíűleg valahogy majd ezt is kimozogják. Talán a szerbektől egyszer majd megtudjuk. (És akkor most jöhet a MiG-29 per is?)
 

És akkor így majd mondanak egy számot, ami vagy annyi volt vagy nem? Mivel több részletben ment, valószínűleg kb bármennyit mondhatnak. Talán összeadják a sajtóban eddig megjelent számokat, de valószíűleg valahogy majd ezt is kimozogják. Talán a szerbektől egyszer majd megtudjuk. (És akkor most jöhet a MiG-29 per is?)
Hivatalos atad-atveteli jegyzo konyvet kell nyilvanossagra hozni szoval kiderul tenylegesen mennyi lett atadva
 

És akkor így majd mondanak egy számot, ami vagy annyi volt vagy nem? Mivel több részletben ment, valószínűleg kb bármennyit mondhatnak. Talán összeadják a sajtóban eddig megjelent számokat, de valószíűleg valahogy majd ezt is kimozogják. Talán a szerbektől egyszer majd megtudjuk. (És akkor most jöhet a MiG-29 per is?)
A cikket elolvasva számomra idevág egy felénk gyakran használatos mondás, "hülye kérdésre hülye válasz". Ezt sokáig el lehet passzolgatni a felek között, mire a tényszerű, egyértelmű választ, adatot megkapja az ember. Számos ilyen frappáns (semmitmondó) miniszteri választ olvashattunk már pl. a parlamenti interpellációkra adott válaszokból...Nem élném bele magam ebbe a "fogócskába".
 
A cikket elolvasva számomra idevág egy felénk gyakran használatos mondás, "hülye kérdésre hülye válasz". Ezt sokáig el lehet passzolgatni a felek között, mire a tényszerű, egyértelmű választ, adatot megkapja az ember. Számos ilyen frappáns (semmitmondó) miniszteri választ olvashattunk már pl. a parlamenti interpellációkra adott válaszokból...Nem élném bele magam ebbe a "fogócskába".

Az embernek ilyen ügyekben egyértelmű az érzése, hogy nem külföldi ellenséges országok elől titkolják az ilyen információkat, hanem a saját hazájuk adófizető közvéleménye elől. Egy ilyen, alapban nem túl súlyos infót, bármikor megtud egy ellenséges érzületű ország titkosszolgálata, ha érdekli egyáltalán. Beteges tényleg az ilyesmi titkolózás. Mert utána jön a leégés, ha van egy ilyen bírósági ítélet, vagy a nagyérdemű, mindenféle külföldi oldalakról megtudja a tuti infót. Pláne ha maga a másik fél hozza nagy hangerővel nyilvánosságra a történetet, mint itt a szerbek is tették.