.


Induljunk ki egy tipikus jelenségből: amikor egy "mit-sem-sejtő" kívülálló cég, egy ilyen --bármelyik-- horror-áras terméknél megfizethető áron kihozza az saját konkurens terméket, akkor valahogy :cool: az ilyen "Start-Up" cégeket pikk-pakk megveszi vmelyik Nagy-Név(gyártó)! :oops: Hmmm...

Nézzünk egy korábbi "szürke-zónás" hírt a szakterületről: a "török" --gondolom megunta ezt a pén-égetést-- és csinált egy huszár-vásárt, mert a teljesen civil teherautó-gumiba gyártott magának gumigyűrűt "gombokért", és "ta-raaaam"; lett neki harmadáras golyó-álló minősítésű gumija a saját BTR-jéhez, kerekes haditechnikájához!
Jujjj: Van Megoldás! Baj van! Dolgozni kellene! . Jjjja: ...10+ éve, B-szátok+ !!! :mad::mad::mad:



Amúgy mi az a baromság, hogy: " ...fejleszteni kell tárcsaféket!" ??? :confused: :eek:


Más teherautókhoz --a 10-100e-s sorozatokban-- gyártott legmegfelelőbb tárcsaféket kell a BTR-hez módosítani! :hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:

Azonos nagyságrendileg a súly, az igénybevétel, a légfék-nyomás!!! Pipa, pipa, pipa, ... MI A Gond???
Bónusz, jééé: a kerékméret is !!! :oops:
Perszer elismerem: A "Nem-akarásnak "A" NEM a Vége!" :oops:




U.i.: A --Tuti-- megoldás-javaslat a végére:
A: Szíjj "mindent-is elqúró" László --és a biztonság kedvéért még két hasonlóan "hatékony hadiipari-(NER-es)-- beszállító egy hónapot kap a feladatra, -10% vagyonveszítéssel díjazva a sikertelenséget!

B: Lehet "leugrani (IS) a boltba" a 10.-dikről! :oops:


Az első esetben is lenne megoldás!! :oops:




U.I. 2.0: azért a "teljes-vagyonkát" zárolnám arra hónapra! :cool:


U.I. 3.0: Ezt kellett volna elkezdeni kb. 10 éve!!! Erre kapta a Főni a 2/3-okat, nem "kis" Hatalmi-Egója legyezgetésére, ami volt és lett a --mára egyértelműen látható-- cél és eredmény! :mad::mad::mad:



.
 
Egy kicsit hihetetlennek hangzik ez, kevés katonai jármű van, ami ekkora darabszámban készül, hogy 150-200 ezer gumi kell, akkor mindegyik valami szabvány gumit használ?
Az orosz gumiról ugye tudjuk, hogy "aranyárban" van és 1000 km-t bír csak aszfalton... mondjuk, hogy megy ennyit egy BTR egy év alatt (azért ez nem személyautó, békeidőben kétlem, hogy sokkal többet mennének átlagban - inkább ennyit sem), akkor számoljuk 8 gumival/jármű/év, 30 évi szolgálat, akkor 240 db gumiabroncs/jármű, a 600 BTR-ünk akkor sem fogyasztott volna el 100 ezer gumit... nem jön ki a nagyságrend ehhez az állításhoz.
Nekem ezt egy szakember mondta mikor kerdeztem mi az a minimum abroncs amit rendelesre gyartanak.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Tárcsafékre ott a knorr-bremse,
Konkrétan náluk voltunk.

A Continental azabvány gumiabroncsokat kínál, azzal is le volt tesztelve
A conti gumikhoz új kerékagyak kellettek, van aktív használatban ilyen gép már egész sok, amik nagyjavítás után megkapták őket, mivel ez bizonyult a leghatékonyabb választásnak. (minimálisan jobban csúszhat ha marha sáros a talaj, cserébe jobban tűri a közutat és sokszorosa az élettartam)
 
Konkrétan náluk voltunk.


A conti gumikhoz új kerékagyak kellettek, van aktív használatban ilyen gép már egész sok, amik nagyjavítás után megkapták őket, mivel ez bizonyult a leghatékonyabb választásnak. (minimálisan jobban csúszhat ha marha sáros a talaj, cserébe jobban tűri a közutat és sokszorosa az élettartam)

Teljesen racionális. Nem a vas a kabát és a gumi a gomb, hanem a gumi a kabát és kerékagy a gomb :)

A lőtéri kutya nem akar boxert. 2019-ben volt utoljára szó boxerről....

Mi van a népszerűségi lista tetején? Tudom hogy egyáltalán nem releváns semmire, csak kíváncsi lennék, mennyire állok távol a hozzáértők álláspontjától.
 
.

Visszakunkorodva a BTR-témához: Talán ha az illetékes "szakértőink" 2 -3 éve megkeresték --és elmentették volna-- a netről a "BTR átépítés hátul-gombolósra-kiszállósra" oldalakat, akkor nem a Látszatot/Semmiket(+ szegény Pacikat) kellene leadni Nekünk a médiában ezen a területen is, + az "úgysem-lesz-jobb"/"Mi-vagyunk-a-kisebbik-sz@r(kupac)-rossz"-at sem kéne sulykolniuk.
Fel is lehetne ez esetben vala eredményt mutatni --normális szemlélettel dolgozva--, és akkor meg is lenne a tuti-50%+1 --lásd Erdogán--, és nem --a semmikre-el/felhasznált-- 2/3-okat kellett volna üldözni!

Vissza kanyarodás: Szerintem az a két "hátul-gombolós/-kiszállós web-oldal orosz eredetű lehetett, mert, a "Különleges Műveletek" kezdete óta "elvitte a cica" ezt is, ahogy a T-55/T-72 HIFV --lásd Achzarit-- átépítő oldalt is, ami a nevezett második "hátul-gombolós/-kiszállós" tervezet volt.


.
 
.

Visszakunkorodva a BTR-témához: Talán ha az illetékes "szakértőink" 2 -3 éve megkeresték --és elmentették volna-- a netről a "BTR átépítés hátul-gombolósra-kiszállósra" oldalakat, akkor nem a Látszatot/Semmiket kellen eladni a médiában ezen a területen is, + az "úgysem-lesz-jobb"/"Mi-vagyunk-a-kisebbik-sz@r(kupac)-rossz"-at kéne sulykolniuk.
Fel is lehetne vmit mutatni --normális szemlélettel dolgozva--, és akkor meg is lenne a tuti-50%+1 --lásd Erdogán--, és nem --a semmikre-el/felhasznált-- 2/3-okat kellett volna üldözni!

Vissza kanyarodás: Szerintem az a két "hátul-gombolós/-kiszállós web-oldal orosz eredetű lehetett, mert, a "Különleges Műveletek" kezdete óta "elvitte a cica" ezt is, ahogy a T-55/T-72 HIFV --lásd Achzarit-- átépítést is, ami a nevezett második "hátul-gombolós/-kiszállós" tervezet volt.


.
Na annak az átépítésnek sose volt értelme.
Amit értelmesen kihozol ebből a gépből a szerbek kihozták ezzel. (a hajtásra vagyok kíváncsi ahhoz hozzányúltak-e végül mert ha nem akkor ez már így nehéz lesz, ez a páncél kb 800 kg - 1 tonna ami plusz súlyt maximálisan bír az alváz)

Nem véletlenül nem építettek át az ukránok a BTR-3 ból (ami hagyományos felépítésű) amilyük volt hátsóajtóssá, hanem csináltak egy új típust (BTR-4)
 
Na annak az átépítésnek sose volt értelme.
Amit értelmesen kihozol ebből a gépből a szerbek kihozták ezzel. (a hajtásra vagyok kíváncsi ahhoz hozzányúltak-e végül mert ha nem akkor ez már így nehéz lesz, ez a páncél kb 800 kg - 1 tonna ami plusz súlyt maximálisan bír az alváz)

Nem véletlenül nem építettek át az ukránok a BTR-3 ból (ami hagyományos felépítésű) amilyük volt hátsóajtóssá, hanem csináltak egy új típust (BTR-4)
Nincs a belsejèről valami kèp.
Ülèsekről.
@kelepisti esetleg neked?