És?Leo 2 eredetileg 52 tonnás.Mai meg már 70 (jézusmáriaszentjózsef,de nehéz dög az is)Ez verziófüggően 10 tonnàval nehezebb mint az ascod 2
És mégse hallani,hogy a személyzet belebetegszik a vibrációba.
Valami nagyon nem gömbölyű ezzel a dologgal.
És?Leo 2 eredetileg 52 tonnás.Mai meg már 70 (jézusmáriaszentjózsef,de nehéz dög az is)Ez verziófüggően 10 tonnàval nehezebb mint az ascod 2
Hát a rezonancia szerintem a belső tér mérete miatt lehet más egy hk és egy gyalogsági harcjármű miatt. De egyértelmű. hogy ez sok az Ascod alváznak.És?Leo 2 eredetileg 52 tonnás.Mai meg már 70 (jézusmáriaszentjózsef,de nehéz dög az is)
És mégse hallani,hogy a személyzet belebetegszik a vibrációba.
Valami nagyon nem gömbölyű ezzel a dologgal.
A nagyobb tömeg elvileg csillapitja a rezgést.Hát a rezonancia szerintem a belső tér mérete miatt lehet más egy hk és egy gyalogsági harcjármű miatt. De egyértelmű. hogy ez sok az Ascod alváznak.
Nyilván ez volt itt is az elképzelés de elkúrtak valamit.A nagyobb tömeg elvileg csillapitja a rezgést.
Áttervezem az alvázat.Lynx USA milyen szinten át lett tervezve, a LynxHu-hoz képest?
Itt nem arrol van szó,hogy már létező alvázakat átépitettek.Itt egy létező konstrukciót átterveztek,és új járműveket gyártottak.
Nem vagyok mérnök,szóval kibicként irom-de szerintem ez mérnöki hiba.Nem tervezték át úgy a konstrukciót,hogy elbirja a tömegnövekedést.
Ugyan ez is hk,de a Merkava I 56 tonnájábol is 70re hizott fel a IV-re.De közben áttervezték a konstrukciót,hogy elbirja a tömegnövekedést.Merkava I alvázakat nem épitenek át IV/V szabványra.Szerintem pont azért nem,mert azt nem birná el a régi alváz.
Konstrukciósan a Merkava I ugyan az,mint a IV,de a IV már át lett tervezve a saját tömegének megfelelő követelményekre.
És láthatólag utólag már nem tudják kijavitani.Nyilván ez volt itt is az elképzelés de elkúrtak valamit.
beezony főleg hogy rengeteg pénz belement már és elvileg javították a problémát.És láthatólag utólag már nem tudják kijavitani.
Xar ügy,nem is kicsit.
Szerintem azért ebben ne legyél annyira biztos.......beezony főleg hogy rengeteg pénz belement már és elvileg javították a problémát.
De még így se megy.
Hálát adok az úrnak hogy mi ennyire azért nem szoptuk meg...
Szerintem azért ebben ne legyél annyira biztos.......
Szerintem a LynxHu elavult követelményrendszer szerint lett kivitelezve.A mostani,lényegében hót elavult orosz lövészjárművek ellen lett tervezve.És kifejezetten nagy háborúra.
Oké,most a hülye muszka jóidőre elégette az erőforrásait egy hótfelesleges háborúban.
De ennek a háborúnak is vége lesz nemsokára,és utána pótolni fogja a veszteségeket,feltehetőleg már egy új generációs járműállománnyal.
Azonkivűl szerintem nem vettük figyelembe,hogy nem csak az oroszok lehetnek a lehetséges ellenfelek (sőt,szerintem amig a NATO sláger,addig igazábol nem is kell komolyan ilyesmitől tartani).És nem csak klasszikus általános háborúra lehet számitani.
Szerintem sokkal nagyobb esélye van egy katyvaszos hibrid háborúnek,meg belbiztonsági felfordulásnak (politikai és társadalmi ellentétek,nemzetiségi,konkrétan cigányság problémái,migrációs problémák,mind külső,mind a tömeges munkaerőbehozatal miatt belső nyomástol).
És ilyen helyzetekre a LynxHu nem sokat ér.
Szóval szerintem nagyon is megszivtuk a LynxHuval.Iparilag alig nyertünk valamicskét,gyorsan elavuló,és a legtöbb várható konfliktusban rosszul használható járművet kaptunk-közben elégettük rá az amúgy is kevéske errőforrásaink egy részét.
És ezen nem segit,hogy úgy néz ki,hogy egyépként egy új konstrukciótol természetes gyermekbetegségeken kivűl nem látszik komoly,nagy konstrukciós probléma.
Dehét én köztudottan egyedi gondolkodású figura vagyok,ki szeret károgni.......
Igen?Én itt kizárólagosan a műszaki probléma vetületre értettem, hogy legalább a gép nem rázza ki a lelket a katonáinkból.
Hát,voltak régen olyan keleti csodák,hogy úgy vibráltak,hogy kirázták volna a terhes nőböl a gyereket.....Ruszki troli pl valami rettenet volt,úgy rázott.V6os MAZ meg úgy vibrált,hogy kocogott bent a fogad.Enegem az is erdekwlne, hogy mit is jelent ez a rezgés valójában. Mi az az erték ami elfogafható és ez mennyit tud más járművekkel összehasonlítva. Azért lenne ezt fontos tudni, mert pl a PUMA tervezésnélbl olyan őrült elvárások voltak, hogy állótólag még terhes nők "igényeit" is figyelembe vevő civil szabványoknak is meg kellett felelnie a gépnek.
Azért nah. Nem vagyok ezeknek a dolgoknak az ellensége, de azért van határa a dolognak.Hát,voltak régen olyan keleti csodák,hogy úgy vibráltak,hogy kirázták volna a terhes nőböl a gyereket.....Ruszki troli pl valami rettenet volt,úgy rázott.V6os MAZ meg úgy vibrált,hogy kocogott bent a fogad.
Ha émejgő,szédelgő katonák szálnak ki a deszanttérből harchelyzetben,az azért elég gázos dolog......Szóval nagyon is van jelentősége a dolognak.
Röhögni fogsz.Én buszbeteg vagyok.Ha nem én vezetném a kamiont,rosszul lennék benne....Azért nah. Nem vagyok ezeknek a dolgoknak az ellensége, de azért van határa a dolognak.
Röhögni fogsz.Én buszbeteg vagyok.Ha nem én vezetném a kamiont,rosszul lennék benne....
Nyilván egy lövészszállitó nem egy luxusautó.De minnél kevésbé zavaró a benne való utazás a katonáknak,annál harcképesebb állapotban lesznek,mikor kiszálnak belőle.
Dehogy mennyire lehet gányos ez a brit csoda,hogy belebetegszenek a katonák......Hát nem kicsit van vele baj.
Tegyük hozzá,hogy ha a katonák lekét kirázza,akkor az optikai műszerekét is.Meg szétrázza a saját belső rendszereit is a járgány.Nem csak a katonák kényelméről szól ez a dolog.
De igen jellemző.tommal a lánctalpas járművekre nem igazán jellemző a vibráció.
Elvileg ez lesz a gixer oka igen3. Felfüggesztés nem megfelelő frekvencián csillapít. Ez meg tervezési hiba. De javítható.
Vibrációt a motor rezgése szokta okozni.Rázást meg a rossz felfüggesztés.Lengést meg a gyenge lengéscsillapitás.De igen jellemző.
De igen jellemző.
Bárki javítson ki ha tévedek, nem vagyok futómű tervező specialista, de fingom sincs, hogy mitől kellene vibrálnia...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..