Ratelba 450liter dizel fért,Ratel Log 2000litert tudott magával vinni.SAMIL 100 egy10 tonna teherbirású teherautó-amit meg is pakoltak rendesen.4000 liter üzemanyag,és 5 tonna egyébb anyaggal (élelmiszer,lőszer,alkatrész,stb).Az igy megterhelt,páncélfülkés SAMIL 100 azonban eléggé rosszul birta a gyűrődést.
És a 4k liter dizel se volt elég.Háború alatt a Besbock volt a megoldás,egy tartályos Casspir változat
Már a háború után a SAMIL 100 váltására készült a Skerpione,aminek készült szakasz ellátó változata is.44tonnás,páncélozott,aknavédett 8x8as teherautó,20 tonna ellátmányt tudott vinni-nem került sorozatgyártásra,az elkészült protók eltüntek.
Műszaki-mentő változat,logisztikai képét nem eszi meg a fórummotor.
SAMIL 100 8x8as továbbfejlesztés is készült.
És végül az RG31nek is készült egy logisztikai szállitó változata
Pletykák szerint a Bömbinek is fejlesztés alatt van egy 8x8 harctéri logisztikai változata.
De a Lynxnek is van egy protója,ami logisztikai szállitónak is használható.
Nem kell feltétlen búr járgányt venni különben,de a tapasztalataikat,ötleteiket fel lehet használni.
A logisztika qrva fontos.