Amúgy a cikk pár pontatlanságot tartalmaz.
"...A MiG-35-ös a vektorálható hajtóművének köszönhetően szupermanőverező képességgel rendelkezik majd, és ami ennél sokkal fontosabb, olyan célzókonténert is kap, aminek segítségével jelentősen növekedhet majd a földi célok felderítési távolsága, illetve egyszerűbbé (és pontosabbá) válik azok leküzdése..."
Szó nincs arról, hogy a MiG-35 vektoráló hajtóművet kapna. A KLIVT fúvócső egy kísérlet volt a 2000-es évek elején, amit demosntratíve beépítettek a 156-os sorozatszámú (oldalszámú), másképpen hatodik 9.15-ös MiG-29M-be. 9.15-6, azaz 156, mivel a 9-es a MiG-29 gyártmánykódja, 15 az M-verzó kódja és a 6-os a hatodik prototípus.
Ez a projekt érdeklődés hiányában véget ért, senki se rendelt belőle.
Akkoriban (2005-2007), a biznyic elősegítése érdekében a MiG-29M-OVT nevű projektgépet MiG-35-ként kezdték el nevezni, de volt egy kis zavar, mivel az ezzel párhuzamosan futó MiG-29M2-t (154-es együlésesből kialakított kétüléses) is elkezdték MiG-35-nek hívni, utalva arra, hogy ha igény jelentkezik, úgy az OVT techdemo gép KLIVT fúvócsövei is installálhatók az M2 projektre. Majd ez utóbbit a mégiscsak szükséges megkülönböztethetőség érdekében elneveztél MiG-35D-nek, de már nem volt szó a vektorálásról. Ezután visszanevezték MiG-29M2-nek, majd most (részben a Szu-35Sz és az F-35 miatt) újra MiG-35-ként nevezik.
A Mi-29M2/35 gépen valóban megjelent egy célzókonténer is, ahogy egy időben a gép szívócsatornájára is építettek egy ilyen készséget, de ezek fejlesztéséről az utóbbi időben már nem hallani, valahol megrekedt a folyamat.
Úgy tűnik, a cikkíró az anyag összeollózása közben elmaradt egy-két kanyarral.