MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

198889.jpg


198926.jpg
 
http://www.aerotech.hu/newsdetail.p...rvezik_az_új_MiG-35-ös_bemutatását_az_oroszok

"a MiG-35-ös rendszerbe állítását csak akkor hajlandóak egyáltalán fontolóra venni, ha az a lehető legmodernebb fegyverekkel és elektronikai rendszerekkel kerül felszerelésre"

És ezt be kell jelenteni a gyártónak?
Hát ha vannak olyan fogyatékosok akkor szereljék fel ezt is UB blokkal :oops: Néhol már fárasztó amit ezek az idióták művelnek :confused:

Ha van r-77 akkor kapja meg az összes gép ha van célmegjelőlő akkor úgyszintén az összes ha van új gps bomba akkor szintén azt is .
 
Az UB blokk az ördögtől való, a célmegjelölő az Istentől.
Nincs ez máshogy, csakis így.

Nem, nem kap ez se célmegjelölőt, de lesz hozzá UB blokk és Gefeszt, amivel az OFAB-okat célba lehet dobni.
R-77-1 meg majd akkor, ha már minden Szu-35Sz, Szu-30SzM, MiG-31BM kapott belőle. Így ebben a sorrendben. És ebből még csak a Szu-35Sz-ek részleges, korlátozott javadalmazásánál tartunk.
Ezek nem idióták, csak ez az orosz realitás.
 
Amúgy a cikk pár pontatlanságot tartalmaz.

"...A MiG-35-ös a vektorálható hajtóművének köszönhetően szupermanőverező képességgel rendelkezik majd, és ami ennél sokkal fontosabb, olyan célzókonténert is kap, aminek segítségével jelentősen növekedhet majd a földi célok felderítési távolsága, illetve egyszerűbbé (és pontosabbá) válik azok leküzdése..."

Szó nincs arról, hogy a MiG-35 vektoráló hajtóművet kapna. A KLIVT fúvócső egy kísérlet volt a 2000-es évek elején, amit demosntratíve beépítettek a 156-os sorozatszámú (oldalszámú), másképpen hatodik 9.15-ös MiG-29M-be. 9.15-6, azaz 156, mivel a 9-es a MiG-29 gyártmánykódja, 15 az M-verzó kódja és a 6-os a hatodik prototípus.
Ez a projekt érdeklődés hiányában véget ért, senki se rendelt belőle.
Akkoriban (2005-2007), a biznyic elősegítése érdekében a MiG-29M-OVT nevű projektgépet MiG-35-ként kezdték el nevezni, de volt egy kis zavar, mivel az ezzel párhuzamosan futó MiG-29M2-t (154-es együlésesből kialakított kétüléses) is elkezdték MiG-35-nek hívni, utalva arra, hogy ha igény jelentkezik, úgy az OVT techdemo gép KLIVT fúvócsövei is installálhatók az M2 projektre. Majd ez utóbbit a mégiscsak szükséges megkülönböztethetőség érdekében elneveztél MiG-35D-nek, de már nem volt szó a vektorálásról. Ezután visszanevezték MiG-29M2-nek, majd most (részben a Szu-35Sz és az F-35 miatt) újra MiG-35-ként nevezik.

A Mi-29M2/35 gépen valóban megjelent egy célzókonténer is, ahogy egy időben a gép szívócsatornájára is építettek egy ilyen készséget, de ezek fejlesztéséről az utóbbi időben már nem hallani, valahol megrekedt a folyamat.

Úgy tűnik, a cikkíró az anyag összeollózása közben elmaradt egy-két kanyarral.