Érdekességek a világ országaiból

Magyarországon mindenkinek éjjeli / nappali órája van ami külön mennyiségeket mér a két időszakban? Nálunk kérni kell az olyant, és fizetni érte így inkább a cégek használják ha használják egyáltalán, az háztartásoknak egy árszabás van és nem nézik mikor fogyott. Igaz most, kezdik az okos villanyórákat beszerelni, azzal lehet ha változni fog.
 
Én is kértem és fizettem. Még épphogy belefért a régi szekrénybe és engedték is így nem kellett teljesen kiépíteni újra mindent egy műanyag szekrénybe.
 
Novoszibirszk. :D

tumblr_neay9eFOzm1tptgooo1_500.jpg
 
Magyarországon mindenkinek éjjeli / nappali órája van ami külön mennyiségeket mér a két időszakban? Nálunk kérni kell az olyant, és fizetni érte így inkább a cégek használják ha használják egyáltalán, az háztartásoknak egy árszabás van és nem nézik mikor fogyott. Igaz most, kezdik az okos villanyórákat beszerelni, azzal lehet ha változni fog.

ennél bonyolultabb. Éjjelit külön kell mérni, csak állandó bekötésű fogyasztó lehet rajta, és nem egész éjjel van aram alatt, úgy tudom.
 
Nekem 20óra éjjeli (olcsóbb) áramom van, 4óra drága - nappali, mivel "nagyfogyasztó" vagyok az évi kb. 11-12000 kwattommal...
 
Nem éjszakai hanem csúcsidő kizárásos mérés. A hálózat leterheltségét figyelembe véve kapcsolják, minimum 8 órát biztosítva.
 
Az akkutechnológia nem fejlődik olyan gyorsan mint gondolod. Kevés a litium ahoz hogy teljesen kiváltság a benzinmotorokat, ráadásul még nem elég hatékonyak és biztonságosak lsd. samsung mobilok. Amerika jobban függ az olajtól és a széntől mint bármely más ország. Ha nem lenne olaj min.100 évre vettné vissza a fejlődésben.

Most nem arról az olajfüggőségről beszélünk, hanem arról, hogy ha az olajkorszaknak vége, akkor az amerikai gazdaság megy tovább simán. Mint mondjuk az arabok, oroszok, de még a norvégok is szívnak. Ki kevesebbet, ki nagyon sokat. Az USA nem az olajeladásból él, a többiek többé-kevésbé igen.
 
Az USA-ban az egész ország leállna, ha elfogyna az olaj. Szerintem mivel mennek a 4,2-es motorral szerelt benzines pickupok meg SUV-k amiben egyetlen emberke űl és napi 100 mérföldet megy a munkahelyére meg vissza?
 
Az USA-ban az egész ország leállna, ha elfogyna az olaj. Szerintem mivel mennek a 4,2-es motorral szerelt benzines pickupok meg SUV-k amiben egyetlen emberke űl és napi 100 mérföldet megy a munkahelyére meg vissza?

Nem arról van szó, hogy elfogy az olaj, hanem hogy vége az olajkorszaknak. Mert átváltottak másik technológiára. Tehát amikor már benzines pickupok helyett az elektromos pickupok vannak elterjedve.
 
Az még 200 év ha nem lesz valami technológiai áttörés. Nem csíszolgatás, hanem áttörés akkutechológiában vagy üzemanyagcelláknál vagy mindkettőnél, és innen számolva 50-100 év amíg kiépül az infrastruktúra hozza és leváltják a benzineseket.
 
Az még 200 év ha nem lesz valami technológiai áttörés. Nem csíszolgatás, hanem áttörés akkutechológiában vagy üzemanyagcelláknál vagy mindkettőnél, és innen számolva 50-100 év amíg kiépül az infrastruktúra hozza és leváltják a benzineseket.

Amilyen intenzitással kutatják a területet könnyen lehet hamar jelentős változás. Van német autógyár, amelyik már csak pár évig tervezi fejleszteni belsőégésű motorjait, mert utána már nem számít arra, hogy behozná az árát a fejlesztés. Az elektromos hálózatot meg pár évtizedente ígyis-úgyis lecserélik, tehát a fejlesztés menet közben megtörténhet. De fel is gyorsíthatják. A benzinesek leváltása meg megfelelő aksi esetén iszonyat gyors lesz, mivel annyival jobb az elektromos meghajtás minden téren. Az aksifejlődés amúgy kétton is hatást gyakorolhat. Az egyik az autókba szánt kisméretű közlekedésben, és a hálózatokba szánt olcsó aksi amitől a megújuló energiatermelés elterjedése függ.
 
Én is nagy intenzitással kutatom a női agy rejtelmeit, mégsem fogom soha megérteni őket. A nagy német autógyárak közűl mégis melyik az amelyik nem akarja a motorjait fejleszteni? A VW csoport, a BMW, a Mercedes, az Opel (tudom az amerikai)? Nem az elektromos hálózatról van szó meg hogy azt tákolják, hanem hogy azt bővíteni kell és főként táplálni, ráadásul olcsó és tiszta árammal. Erre a megújuló nem jó, atomerőművet nem tudnak ennyit építeni egyelőre, olajat meg szenet égetni erőműben és azzal táplálni villanyautót aztán kurvanagy ötlet lesz. Se mennyiségben, se minőségben nem áll rendelkezésünkre a szükséges két alapvető dologból kettő a villanyautóra váltáshoz globálisan.
 
Az általános globális felmelegedés bizonyítáka, helyileg és galaktikusan.

0:59

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.