Tudom, de ott csak azok vannak tudtommal.Nem csak Khotyilovóban vannak BSzM-ek.
Tudom, de ott csak azok vannak tudtommal.Nem csak Khotyilovóban vannak BSzM-ek.
Jön film róla és kis reklámrészeket most dobják be.... Még egy: repülés 21.000 méteren:
Nézd meg a második rését... 1.46 nál van, de ez egyszerű bőrkesztyű....gondolom a kabin hermetikus....Ekkora magasságban nem használnak kesztyűt?
A kihermetizálódás problémájára gondolok.
Vagy félreértek valamit?
Nem...Az logikus, hogy hermetikus, de ha a kabin hermetizálódik ki - mert azt ne mond, hogy olyan nem történhet meg - akkor mi van?
A másik kérdésem a főzőüstös/fedőleemelős jelenet, az miről szól? Sisakpárásodási teszt?
Azzal magyarázta a sisak jelenlétét. A földön tengerszinten víz felforralási foka 100 C, hegymászók esetén 7-8 km-én 40-50 C..... 21.500 méreten, ahol a gép halad, ott ha nem lenne ruhája, akkor a könnycsepp is felforr.A kabinban mindig van valamekkora túlnyomás, de nem légköri. Az F-15 írásban is benne van egy diagram. A gond akkor lenne, ha el kellene hagyni a gépet vagy kihermetizálódik.Nem...Azzal magyarázta a sisak jelenlétét. A földön tengerszinten víz felforralási foka 100 C, hegymászók esetén 7-8 km-én 40-50 C..... 21.500 méreten, ahol a gép halad, ott ha nem lenne ruhája, akkor a könnycsepp is felforr.
A kabinban mindig van valamekkora túlnyomás, de nem légköri. Az F-15 írásban is benne van egy diagram. A gond akkor lenne, ha el kellene hagyni a gépet vagy kihermetizálódik.
Ők a jelek szerint saját felelősségre kockáztatnak...


nem a lajstromjel lett gyanús, hanem az orrkúp illeszkedése az ábrához képest.

Szép munka! "Vadász Kistuskó"Köszönöm, csakhogy ez nem az a gép
Erről; a CCCP-42326-osról van egy másik fotó is:
Rám jellemző módonnem a lajstromjel lett gyanús, hanem az orrkúp illeszkedése az ábrához képest.
Aztán már észrevettem az eltérő lajstromjelet is, de hát a szovjeteknél mit tudni ugye...
Szerencsére rátaláltam erre az oldalra:
http://russianplanes.net/planelist/tupolev/tu-104/107/110
Azt mondja:
Ту-104ЛЛ 66600102 01-02 1956 СССР-42326
Ту-104ЛЛ 96601703 17-03 1959 СССР-42454
Tehát két különböző gépről van szó.
Innentől maradt a remény, hogy A. O. nem tévedett, s tényleg van kép a MiG-31 tesztplatformról is.
Szerencsére van, s meg is találtam:
http://zavodfoto.livejournal.com/4970696.html
Pimaszul tetszik ez a jószág!
Ui: Remélem nem rontottam el a kép beillesztéseket...

Szép munka! "Vadász Kistuskó"![]()



A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..