Tudom, de ott csak azok vannak tudtommal.Nem csak Khotyilovóban vannak BSzM-ek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tudom, de ott csak azok vannak tudtommal.Nem csak Khotyilovóban vannak BSzM-ek.
Jön film róla és kis reklámrészeket most dobják be.... Még egy: repülés 21.000 méteren:
Nézd meg a második rését... 1.46 nál van, de ez egyszerű bőrkesztyű....gondolom a kabin hermetikus....Ekkora magasságban nem használnak kesztyűt?
A kihermetizálódás problémájára gondolok.
Vagy félreértek valamit?
Nem... Azzal magyarázta a sisak jelenlétét. A földön tengerszinten víz felforralási foka 100 C, hegymászók esetén 7-8 km-én 40-50 C..... 21.500 méreten, ahol a gép halad, ott ha nem lenne ruhája, akkor a könnycsepp is felforr.Az logikus, hogy hermetikus, de ha a kabin hermetizálódik ki - mert azt ne mond, hogy olyan nem történhet meg - akkor mi van?
A másik kérdésem a főzőüstös/fedőleemelős jelenet, az miről szól? Sisakpárásodási teszt?
A kabinban mindig van valamekkora túlnyomás, de nem légköri. Az F-15 írásban is benne van egy diagram. A gond akkor lenne, ha el kellene hagyni a gépet vagy kihermetizálódik.Nem... Azzal magyarázta a sisak jelenlétét. A földön tengerszinten víz felforralási foka 100 C, hegymászók esetén 7-8 km-én 40-50 C..... 21.500 méreten, ahol a gép halad, ott ha nem lenne ruhája, akkor a könnycsepp is felforr.
A kabinban mindig van valamekkora túlnyomás, de nem légköri. Az F-15 írásban is benne van egy diagram. A gond akkor lenne, ha el kellene hagyni a gépet vagy kihermetizálódik.
Ők a jelek szerint saját felelősségre kockáztatnak...
Szép munka! "Vadász Kistuskó"Köszönöm, csakhogy ez nem az a gép
Erről; a CCCP-42326-osról van egy másik fotó is:
Rám jellemző módon nem a lajstromjel lett gyanús, hanem az orrkúp illeszkedése az ábrához képest.
Aztán már észrevettem az eltérő lajstromjelet is, de hát a szovjeteknél mit tudni ugye...
Szerencsére rátaláltam erre az oldalra:
http://russianplanes.net/planelist/tupolev/tu-104/107/110
Azt mondja:
Ту-104ЛЛ 66600102 01-02 1956 СССР-42326
Ту-104ЛЛ 96601703 17-03 1959 СССР-42454
Tehát két különböző gépről van szó.
Innentől maradt a remény, hogy A. O. nem tévedett, s tényleg van kép a MiG-31 tesztplatformról is.
Szerencsére van, s meg is találtam:
http://zavodfoto.livejournal.com/4970696.html
Pimaszul tetszik ez a jószág!
Ui: Remélem nem rontottam el a kép beillesztéseket...
Szép munka! "Vadász Kistuskó"