[HUN] Mi-24 korszerűsítés

Jó lenne most már mindenféle hangzatos nevű,később természetesen meg nem valósuló hülye terv helyett "mutatni"valamit.AZ ÉLET MINDEN TERÜLETÉN!!!!!!
 
ó mindenre ráfogni az embargót.. Az USA meg közben orosz fokozattal lövi fel katonai műholdjait (ez nem képességnövelés??) vagy a németek-oroszok közösen építik az északi áramlatot ami megkerül minket és megy az olaj a germánokhoz.. (De ezek közép és nagyhatalmak..) és Németország mindenek felett, illetve a Trump hirdette először amerika..

Hát ennyi a különbség köztük és köztünk. Nekik lehet, nekünk nem.
A franciáknál már x éve 97 % az államadósság GDP-hez viszonyított aránya, az olaszoknál jelenleg 132 %, a spanyoloknál 99,8 %, a németnél is 66 %.
A maastrichti kritériumok szerint az eurót használó országok 60 %-ig mehetnek. Ehhez képest szóba se került a kötelezettségszegési eljárás indítása az illető államokkal szemben. Az embargó, hidd el a mi szempontunkból nem vicc. És könyörtelenül eljárás alá vonnák az új tagokat ez 100 %. (Van közeli barátom a parlamentben akitől nagyon jó sztorikat hallok időnként, így azt is hogy a légierőnk lízingbeadó kormánya utál minket elég intenzíven, legalábbis politikai szinten - a migránsokkal szemben tanúsított magatartásunk miatt) Így is fricskaként élik meg Brüsszelben, hogy most kb 10 évig nem veszünk új vagy újszerű helikoptereket, illetve ha meghirdetjük az eljárást nagy eséllyel más lesz az alkupozíció, a világpolitikai szituáció és az erőviszonyok.
Így biztos lehet benne mindenki itthon, hogy a régi tagok patikamérlegen fogják mérni a szabályok betartásának kötelezettségét velünk szemben, az embargót pedig nagyon is.
Ez a 24-es nagyjavítás, üzembehelyezés egy politikai döntés, jelenleg időhúzás zajlik, kivárás. Tíz év nagy idő a biztonságpolitikában. Kína jön fel mint a talajvíz, Európa pedig lassan de folyamatosan veszít a jelentőségéből, de más kacifántos dolog is lesz addig.
 
Kíváncsi leszek majd hogy abból a két tucat felújított heliből vajon hány fog idő előtt lehullani baleset miatt. Mert az ukik nem a minőségi munkavégzéseikről híresek. Lusták,trehányak,lopósak. A szakszerű munkavégzést csak nagyon ritkán ismerik. És sajnos ez igaz a nagy részükre. (ezalatt nem a kárpátaljai magyarokat meg az oroszokat értem)

Az Antonovokat is csak barmolták.
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_
vajon a meleg teszi, a front vagy az emberek manapság egyszerűen csak nem ismernek fel olyan egyszerű dolgokat, mint irónia, vagy szarkazmus, még, ha ott egy ráutaló emotikon akkor se?
mindegy költői kérdés volt, és hogy illeszkedjek az oldal mára megszokott világképéhez...jah a tróger ukránok csak szart tudnának, nehogy ők újíccsák fel, az oroszoknak kell, mert ők majd csak a táblákat rakják át amúgy új gépek lesznek, fű alatt Putyin bá elintéz mindent ;), kit érdekelnek azok a nyugati idióták által végigvert orosz ellenes dolgok, tudjuk kik tehetnek erről is, meg a soros, szíriában is ők tolják a gázokat, meg a kemtrélt, amúgyse drága ez a felújítás meg kell is, meg amúgymeg nem lehetne végre örülni annak, hogy fejlődik a honvédség? mér negatívkodtok állandóan, tipikus....
 
  • Tetszik
Reactions: endre and alfa74
hejesí Rásu rak,hejesí Rás..
Az össze s topikban,plíz.
robin%2Bhood%2Blook%2B2.gif
 
Az orosz metró gyár az Alstom tulajdonos. Tehát ki balf?

A szegedi PESA villamosok is többet voltak szervízben, mint pályán...csak a helyi mszp-s pártlap kussolt róla rendesen :)

A probléma a fogyasztói társadalom attitűdjével van. Nem SZABAD túl jót kilökni a gyárkapun, mert az nem rentábilis. Mesélhetnék a lecseszésekről, hogy miért nem csak 1 év+1 hetet bírtak alkatrészek, vagy, hogy miért nincs sok ezresért megvehető gagyi javító kitt vmihez :D
 
vajon a meleg teszi, a front vagy az emberek manapság egyszerűen csak nem ismernek fel olyan egyszerű dolgokat, mint irónia, vagy szarkazmus, még, ha ott egy ráutaló emotikon akkor se?
mindegy költői kérdés volt, és hogy illeszkedjek az oldal mára megszokott világképéhez...jah a tróger ukránok csak szart tudnának, nehogy ők újíccsák fel, az oroszoknak kell, mert ők majd csak a táblákat rakják át amúgy új gépek lesznek, fű alatt Putyin bá elintéz mindent ;), kit érdekelnek azok a nyugati idióták által végigvert orosz ellenes dolgok, tudjuk kik tehetnek erről is, meg a soros, szíriában is ők tolják a gázokat, meg a kemtrélt, amúgyse drága ez a felújítás meg kell is, meg amúgymeg nem lehetne végre örülni annak, hogy fejlődik a honvédség? mér negatívkodtok állandóan, tipikus....

Nem. Egyszerűen csak neked volt egyértelmű, hogy mire gondoltál.
Oké, megpróbálhatsz mást hülyének beállítani, meg összemosni mindenfélét, ami hirtelen előkerült a szegényes eszköztárból, de akkor vegyük sorra.
Az anno megvásárolt AN-26 szar volt. A 406-ost összebarmolták. A horvát MiG-eket barmolták. A BTR-akárhányasokat mind egy szálig visszaküldte még a nyomorult Irak is, mert mind hulladék volt. Az Isten hátamögötti nyomortanyák vagy visszaküldték a kendácsolt és kókányolt T-akárhányasokat, vagy köszönik, elég volt. A Szaúd-Arábiával "közösen" gyártott átműszerezett An-26-ba acéllemezeket kellett pakolni, mert elszámolták a súlypontját.
Ezzel szemben tény az, hogy a Metrovagonmashnál volt olyan kocsi, ahol a gyári munkás szerint csak a vezetőfülke ajtaja maradt eredeti. Úgy tűnik, elkúráltak valami kábelt. Ciki, de előfordul bárhol. Itthon egy pestmegyei gyár azért állt egy hétig mert az egyik melós véletlenül rossz csapot zárt el.
Az embargóval talán jól járunk? Kik is erőltették? hja, hogy egyébként pont Ők? Kik is csinálták a fesztivált (többek közt) Szíriában? 5 év alatt nem sikerült semmilyen gáztámadást rábizonyítani a kormányra. Biztos kidobták a számlákat. Bezzeg, amiket eladtak Iraknak, azokat még megtartották anno. Izé...
A chemitrail hogy jön ide? Vicces próbálsz lenni, eddig terjed, vagy olyan ATV-sen tálalod a valóságot? :D
20 mrd. 12 gépre, elvileg. 4 éve a három 8-as 2-ért jött. Ossza be/el mindenki.
Egy csepp '70-es évek, ha jól megkapargatjuk, még lehet is fejlődés. Csak hát na. A saját korának légvédelmi rakétái is megkeserítheti a benne ülők hátralévő 90 másodpercét.
Értem én, hogy valaki unatkozik, csak ne itt trollkodjon már.
Erre is majd csak rákakkant valamit, azt kész.
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci
Legalább ennyiben is megpróbálunk a V4-re hajazni ... Lengyel, cseh légierő még vígan alkalmazza a szarvastehenet.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Luthero
Nem. Egyszerűen csak neked volt egyértelmű, hogy mire gondoltál.
Oké, megpróbálhatsz mást hülyének beállítani, meg összemosni mindenfélét, ami hirtelen előkerült a szegényes eszköztárból, de akkor vegyük sorra.
Az anno megvásárolt AN-26 szar volt. A 406-ost összebarmolták. A horvát MiG-eket barmolták. A BTR-akárhányasokat mind egy szálig visszaküldte még a nyomorult Irak is, mert mind hulladék volt. Az Isten hátamögötti nyomortanyák vagy visszaküldték a kendácsolt és kókányolt T-akárhányasokat, vagy köszönik, elég volt. A Szaúd-Arábiával "közösen" gyártott átműszerezett An-26-ba acéllemezeket kellett pakolni, mert elszámolták a súlypontját.
Ezzel szemben tény az, hogy a Metrovagonmashnál volt olyan kocsi, ahol a gyári munkás szerint csak a vezetőfülke ajtaja maradt eredeti. Úgy tűnik, elkúráltak valami kábelt. Ciki, de előfordul bárhol. Itthon egy pestmegyei gyár azért állt egy hétig mert az egyik melós véletlenül rossz csapot zárt el.
Az embargóval talán jól járunk? Kik is erőltették? hja, hogy egyébként pont Ők? Kik is csinálták a fesztivált (többek közt) Szíriában? 5 év alatt nem sikerült semmilyen gáztámadást rábizonyítani a kormányra. Biztos kidobták a számlákat. Bezzeg, amiket eladtak Iraknak, azokat még megtartották anno. Izé...
A chemitrail hogy jön ide? Vicces próbálsz lenni, eddig terjed, vagy olyan ATV-sen tálalod a valóságot? :D
20 mrd. 12 gépre, elvileg. 4 éve a három 8-as 2-ért jött. Ossza be/el mindenki.
Egy csepp '70-es évek, ha jól megkapargatjuk, még lehet is fejlődés. Csak hát na. A saját korának légvédelmi rakétái is megkeserítheti a benne ülők hátralévő 90 másodpercét.
Értem én, hogy valaki unatkozik, csak ne itt trollkodjon már.
Erre is majd csak rákakkant valamit, azt kész.
Kicsi kiegészítésként, annyit mondanék, hogy ha tüzetesen átnéztünk volna mindent az An-26-oson átvételkor és azt mondjuk nekik, hogy ez meg ez szar és amíg nem csináljátok meg rendesen, addig nem utaljuk a második felét a lóvénak, akkor megemberelték volna magukat, csak ezt is normálisan ki kellett volna tervelni. (Egyébként ez is érdekes, hogy a horvátok később rájöttek, hogy zsonglőrködés volt a paszportokkal, szóval élek a gyanúperrel, hogy ott is az volt a menetrend, hogy „oké, hozzátok haza, olyan lett, amilyen”. Mindazonáltal az ukriknak annyi közük azért nem volt a 21-eshez, hogy rájuk kéne bízni ilyen munkát a típuson)
Ebből csak annyit akarok kihozni, hogy szerintem a megrendelőnek az ukrik tökein kell ugrálnia és akkor összekapják magukat, így tudnak rendes munkát is végezni.Én hiszek bennük még ezek után is :D
2. Amire gondolsz, az az An-178 (amibe a balasztot rakták) és az ugye az An-72/74-búl van deriválva sokadik leszármazottként, nem sok köze van az An-26-hoz.
3. A három Mi-8-asnak emlékeim szerint darabja volt 1 milliárdba, de a lényegen nem változtat, csak legyünk azért pontosak.