Kicsi kiegészítésként, annyit mondanék, hogy ha tüzetesen átnéztünk volna mindent az An-26-oson átvételkor és azt mondjuk nekik, hogy ez meg ez szar és amíg nem csináljátok meg rendesen, addig nem utaljuk a második felét a lóvénak, akkor megemberelték volna magukat, csak ezt is normálisan ki kellett volna tervelni. (Egyébként ez is érdekes, hogy a horvátok később rájöttek, hogy zsonglőrködés volt a paszportokkal, szóval élek a gyanúperrel, hogy ott is az volt a menetrend, hogy „oké, hozzátok haza, olyan lett, amilyen”. Mindazonáltal az ukriknak annyi közük azért nem volt a 21-eshez, hogy rájuk kéne bízni ilyen munkát a típuson)
Ebből csak annyit akarok kihozni, hogy szerintem a megrendelőnek az ukrik tökein kell ugrálnia és akkor összekapják magukat, így tudnak rendes munkát is végezni.Én hiszek bennük még ezek után is
2. Amire gondolsz, az az An-178 (amibe a balasztot rakták) és az ugye az An-72/74-búl van deriválva sokadik leszármazottként, nem sok köze van az An-26-hoz.
3. A három Mi-8-asnak emlékeim szerint darabja volt 1 milliárdba, de a lényegen nem változtat, csak legyünk azért pontosak.
Lehet, hogy tudnak, csak még senki sem látta.
Jó, akkor, AN-74 utód. És külön vagánykodnak a nyugati elektronikájú Ancsákkal. Sokkal jobb.
http://iho.hu/hir/amig-ujak-nem-lesznek-nagyjavitott-mi-8-asokat-kap-a-honvedseg-140403 "z mintegy kétmilliárd forintot tesz ki,"