Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

06.jpg
 
A háborúhoz ugye három dolog kell... Gondolom Szíria rendesen viszi a forrásokat.


Én láttam ezt a cikket és nem is linkeltem mert az van benne amit az Aarotech is lehozott és azt linkeltem.


Benne van a cikkben hogy azért nem vásárolnak csak 12 db mert megvárják a végleges hajtóművel.
Az egyik nagyfejes is azt nyilatkozta hogy nincs olyan feladat számukra ami egy lopakdoó gépet igényelne .

Gondolom Szíria rendesen viszi a forrásokat.

Bocsánat! Szíria miylen forrásokat visz? Pláne úgy hogy otthon egymást követik a hadgyakorlatok?

Egy szu-24 svp bombák amiből többet gyártottak mint mi kiflit myieln pénzt visz?
 
Ugyanazt, amit anno vöröscsillagos időszakban.

- testvéri segítségnyújtás, Egyiptom , Vietnam, etc...
-csakazértis hadsereg/fegyverzetfejlesztés, csillió rubelért (vitatható eredménnyel), megmagyarázásokkal (nincs olyan feladat mai lopakodó gépet igényelne, Orosz tengerészetnek nincs szüksége repülőgéphordozóra, etc etc)
- ezt pedig valakinek fizetnie kell. (javaslok kirándulást Moszkvától olyan 100 km-re....a dalt idézve : megállt az idő...izbák,egyetlen sáros út... stb)
-hogy meddig bírja a szinte csak energiahordozó exportjára épülő gazdaság?

-szu -24 bombák: milyen pénzt visz? Durva sokat. Egyszerű matekpélda: tegyük fel hogy a sputniknews igazat mond, és tényleg annyi harci bevetést repültek, amennyit az orosz média állít. Oké. bevetésszer x darab repórát fog jelenteni.
Orosz gépek híresek a nyugatiakhoz képest rövid élettartamról. Tahát, ha nem tévedek, ez a szíriai kaland rendesen fogyasztotta a még rendelkezésre álló rapidőt- inne következmény:
-elfogy élettartam... gépeket pedig pótolni kell, de miből?

(Ezzel nem csak az oroszok jártak így, párhuzamos pld, hogy mennyire zabálta a gépek életét a koalició serők bevetései mondjuk Afganisztánban..,)
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Látom megint lett egy 444 kommentelő.

"
"

"
sputniknews igazat mond,
"

Más forrás ugye nem is létezik uyge:confused:?

A szu-24 amúgy is rozsdavas ként van említve akkor meg kit érdekel egy kivonás előtti gép?

. gépeket pedig pótolni kell, de miből?

Folyamatosan váltsák őket a szu-30sm gépek jó reggelt.

- testvéri segítségnyújtás, Egyiptom , Vietnam, etc.

Mi a baj Egyiptommal? Ingyen kapnak haditechnikáét az oroszoktól? :eek: Lemaradtam valamiről?
 
  • Tetszik
Reactions: borisz and nyugger
Nem akarok itt offolni, hol válaszoljak?

Nem muszáj hagyjuk.

Amiket írtál az a biztonság politikai oldalra való.

Ott van panoz és ulipoo is
Ugyanazt, amit anno vöröscsillagos időszakban.
ezt pedig valakinek fizetnie kell. (javaslok kirándulást Moszkvától olyan 100 km-re....a dalt idézve : megállt az idő...izbák,egyetlen sáros út... stb)
-hogy meddig bírja a szinte csak energiahordozó exportjára épülő gazdaság?
-elfogy élettartam... gépeket pedig pótolni kell, de miből?

Amúgy volt egy írás is hogy a a szu-24-ekből a még meglévő repórát repülik ki.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Egyiptom alatt a hetvenes evekbeli segitsegnyujtast ertette. Ertem en, hogy mit akart irni, de az valoban santit, hogy a sziriai kaland annyira meggyotorne a vedelmi budzset, mint elsore latszik. Az teny, hogy a Szu-57-es lassan halad, inkabb az lenne furcsa, ha gyorsabban haladnanak, mint a tema legjartasabbja, a Lockheed es kiterjedt beszallitoi kore. Teljesen mindegy, hogy a korabbi es jelenlegi hurraoptimista szlogenek mit allitottak. Azonban a szir kontingens szandekosan egy vegyes osszetetelu, tipusonkent raj-szazad koteleku kiserleti alakulat. Joval kisebb, mint akarcsak a harminc evvel ezelotti afgan kaland alapjan gondolnank. Fegyverzet es harceljaras teszteleshez uzemeltetnek 4-8 kifutoban levo Szu-24-es es 25-os mellett 4-8 rendszeresitett Szu-34-est es hivatalosan meg hadrendbe se allt, egy-egy eles csapatproban dolgozo Szu-30SzM es Szu-35Sz rajt. Alkalmankent Szu-27SzM3-ast. Ugyanez van a helikopterekkel es idonkent egy-egy nehezbombazo geppel, illetve gepparral, amelyek otthoni bazisokrol tavrepulnek. Kozben az eles bevetesen levo tipusokat rotaltatjak az otthoni peldanyaikkal, illetve javitgatjak oket.

Nyilvan van rezsije a dolognak es nem is keves, hiszen jarulekos koltsegkent ott van a folyamatos tamogatas, vagy akarcsak a haborus szemelyi berpotlek, satobbi, de ez az uzem is meg mindig hatekonyabb, mintha nem csinalnanak semmit.

Az emlitett egypilleres, energiahordozo-alapu gazdasag arfolyamerzekenysege tobbet vihet el akarcsak a Szu-57 program koltsegvetesebol, mint ez a folyamatos sziriai jelenlet.
 
Nem hosszabb az orra, ez ilyen. Eddig is volt benne radar, talán ha két vagy három proto épült radarral, illetve a legelső gép is kapott utólag radart, így talán ha két példánynak nincs. A festés már majdnem jó, csak ezt a digitális marhaságot kéne elfeledni. Még jó, hogy ez is csak kísérleti példány, nem a végleges.
Ez egy komoly gép, ennek szigorúan szürkének kell lennie. Csak semmi bazári marháskodás!

Nekem amúgy meg az tűnt fel, hogy már egy ideje csakolyan képeket látok, ahol a leszálláshoz szinte csak a belső flaperont használja a gép fékszárnyként, nagyobb kitéréssel, azaz a klaszikus fékszárny funkcióban. De nekem rémlik, mintha a korábbi időszakban a teljes szárny mentén kitérített flaperonok - igaz valamivel kisebb kirtérítéssel - például az F/A-18-ashoz hasonló módon működtek fékszárnyként.

058348.jpg


118030.jpg


057122.jpg


De kb egy fél éve tűnt fel, hogy minta hangoltak volna a példányok kormányvezérlésén és már csak a belső, klasszikus fékszárny dolgozik fékszárnyként, ami amúgy hasonlatos az F-22-es leszálló konfigurációjához.

De ezeken a 2015-ös és 2016-os képeken is már így volt:
182547.jpg


187242.jpg


Persze simán lehet, hogy adaptív az egész és aztán hol így van, hol meg amúgy. A korszerű FbW rendszereknél már semmi sem az ami.