Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

217632.jpg
Ezen megint ki van térítve a külső flaperon is - ha csak kismértékben is - a leszálláshoz. Valószínűleg az adaptív vezérlő rendszer az aktuális súlyt (ami tüzelőanyag-maradék függvénye is), légellenállást, sebességet, hőmérsékletet, szélirányt stb. figyelembe véve működteti a szükséges felületeket.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ez egy komoly gép, ennek szigorúan szürkének kell lennie. Csak semmi bazári marháskodás!


Remélem is nem baxák el bár nekem a su-30sm gépek színei nem zavarnak Azért reménykedjünk hogy szürke festést fog kapni a Pakfa

Annyira szép hogy fel sem tűnik a a vegyes szín de a sötét kék festés is nagyon jó álll nekik és uygan ez van s Su-35 gépeknél is .
452932.jpg



Csak ilyet ne lássak :hadonaszos:
5RAPSCITXBGULPO7VZSOXJGWI4.jpg

maxresdefault.jpg
 
Legyen csak olyan a SZU-57 mint a SZU-30SzM gépek(bár a fekete nem kell a pilótafülke köré)!!!
 
Megérkezett Zsukovszkijba az 511-es

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Megérkezett Zsukovszkijba az 511-es

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Festésnek XY-dik variáció..... Jó lenne már dönteni!
 
Miért? Sürgős?
Sürgősnek nem sürgős, de valószínűleg nem olcsó az újraestés. És gondolom nem olyan eleme a projektnek, ami 1:1 modellkísérletet kíván. Ha másképp nem megy, Putyin megkérdezhetné a titkárnőjét. (Előtte persze meg kell kérdeznie a védelmi minisztert, hogy melyik titkárnőjét kérdezze meg.)
 
Sürgősnek nem sürgős, de valószínűleg nem olcsó az újraestés. És gondolom nem olyan eleme a projektnek, ami 1:1 modellkísérletet kíván. Ha másképp nem megy, Putyin megkérdezhetné a titkárnőjét. (Előtte persze meg kell kérdeznie a védelmi minisztert, hogy melyik titkárnőjét kérdezze meg.)
A repülőgép árához képest nem tétel. Ez még biztosan nem steath festés, csak optikai tuning és korrózióvédelem.

OFF
A nicked az Alien 2-ből jött? :)
ON
 
  • Tetszik
Reactions: cinikus
gU9pibiksKw.jpg


Technikai leszállást követő pihenő/tankolás Irkutszkban, a gyári repülőtéren. Komszomolszki KnAAZ-ból útban Zsukovszkijba a gép technikai leszállást hajtott végre Irkutszban és Novoszibirszkben is, azaz a másik két Szuhoj termékeket (is) gyártó városok repterein. Amúgy ez a szabvanyos útvonala a gépeknek. Talán mióta az 509-es és most ez is megkapta az átrepüléshez a póttartályokat, ki tudnak hagyni egy-két állomást. Viszont légiutántöltésről nem tudok. A dolgot már tesztelik a berepülőpilóták, de tudtommal az első zsukovszkiji nagyutakon nem alkalmazzák. Így a gyárnak sem kell fizetnie az Il-78-asért.
 
OFF
A nicked az Alien 2-ből jött? :)
ON
OFF
Onnan. Egy szomorú sorsú szereplő, aki ütközetben eltűnt. És még Mr. Norris se ment megkeresni, pedig ő profi az ilyesmiben :cool:
Mondjuk abban a filmben elég sok szomorú sorsú szereplő van. És aki nem hal meg a film végére, az meghal két film között. Szemetek ezek az idegenek...
ON
Én úgy gondolom, hogy ez a valódi, radarelnyelő bevonat. A harci eljárások teszteléséhez szerintem elengedhetetlen. Az optikai rendszerek elleni teszteléshez viszont lehet hogy jól jönnek a különböző minták. Lehet, hogy még sem a főnök titkárnője tehet róluk.
Visszatérve:
A kínaiaknak sürgős volt a rendszerbe állítás. Ha jól tudom, végleges hajtómű és radar nélkül (de majd kijavítotok, ha tévedtem). Persze nem ebbe a topikba tartozik, de elméletileg általánosan felvethető, hogy különösen az utóbbi nélkül mi értelme a rendszerbe állításnak? Radar mindenképp kell bele, ergo nem csekély plusz költséggel legyártanak és belepakolnak egy olyat, amit egy-két év múlva kidobnak belőle. Más gépekbe persze felhasználhatják. Ráadásul semmilyen harceljárást sem tudnak végleges, valós paraméterekkel kidolgozni és főleg begyakorolni. A leszálláson és az egyenes vonalú egyenletes mozgáson kívül mindenben különbözni fog a végleges gép repülési képessége. De mivel a radar képessége is szerényebb, mint a végleges, gyakorlatilag mindent, amit kidolgoznak, megtanulnak azt elfelejthetnek. Szerintem ennek kevés értelme van, ha a haditechnikai oldalt nézzük. Esetleg marketing okok (beelőzték az oroszokat), vagy biztpol okok (tudnak valamit amit mi nem) tehetnek róla. Viszont utóbbi esetekben a ruszkiknak is sürgős lenne a rendszerbe állítás. De nekik még sem sürgős (talán ők nem tudják azt amit a kínaiak tudnak de mi sem tudunk).
 
Én úgy gondolom, hogy ez a valódi, radarelnyelő bevonat. A harci eljárások teszteléséhez szerintem elengedhetetlen. Az optikai rendszerek elleni teszteléshez viszont lehet hogy jól jönnek a különböző minták.
Fényévekre van attól a gép, hogy ideáig eljusson. 2000 órát sem repültek eddig a gépek.
 
Amúgy milyen érdekes, hogy az oroszok mennyire ragaszkodnak a különféle áramlásterelő felületekhez, vagy ha úgy tetszik, vezérsíkokhoz a póttartályaikon, míg a nyugatiak mennyire nem. Talán a régi F-105-ös, a Tornado és az amerikai A-10-es/F-111-es gépek közös pótosa az, amin van vezérsík.
Míg a szovjet/orosz pótosok közül most hirtelen talán a MiG-21bisz/MiG-23-as család törzs alatti 800-as tartálya, a MiG-29-esek PTB-1500-asai és annak utódja, a PTB-2100-as, illetve a MiG-25-ösök 5300 literes szintén törzs alatti, félig-meddig illeszkedő tartálya az ami beugrik, hogy vezérsík nélküli.
A MiG-15-ösök óta a szárnyakra szerelt tartályokra raknak vezérsíkot.

Úgy vélem, egy ilyen gépre, mint a Szu-57-es is talán valami vezérsík nélkülit kellett volna eszközölni, de rá nem jövök, miért nem így történt.