A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Szegény Hofi Géza, ha ma még élne, ez a banda aranybánya lenne neki. Vagy már rég kitiltották volna az összes megyéből......[/QUOTE]


Nyugodj meg, ha élne már rég kitiltották volna, vagy valamilyen módon -akár rágalmakkal- ellehetetlenítették volna...
 
Megmondom őszintén, én ebben a cikkben semmi kivetnivalót nem látok. Ez a valós helyzet. Aki jár/járt Kecskeméten, van módja információkat szerezni és nem csak azt nézi, hogy egy adott újságcikk "kinek a megrendelésére készült", az láthatja, hogy ez a helyzet.
Ne legyünk naívak, óriási a mulasztás, óriási a felelősség és ezt már nem lehet lazán a Gyurcsányékra kenni. Pedig az akkori, sőt a Medgyesi kormány bűneire is tisztán emlékszem.
Ez a jelenkori nomenklatúra bűne. Nincs rá normális magyarázat, hogy miért nem léptek idáig érdemben semmit.
Hacsak az nem, hogy a szabadrabláson túl úgy dilettánsak, ahogy vannak és még csak nem is érdekli őket semmi más.
 
Az nekem is feltünt, hogy feltűnően próbálja csak a mostani bagázsra kenni a felelősséget.
Meg szerintem az sem túlságosan fedi a valóságot, hogy 5 éve még modernnek számítottak, és csak az utóbbi 5 évben rohadtak így le.
5 éve még legalább 2-3 röpképes volt. Most 0. A szövegben hol van az a rész, ami a korszeűségre utal...? A funkció az, ami modern, mint megközelítés nem amivel csinálták. Nyelvtanilag kicsit érdekes, de sejthető, hogy mire gondolt Zord. Arra, hogy egy ország vezetése szuverén, saját gépekkel repüljön n+1 ok miatt.
 
"...elmúlt öt évben hagytak leépülni..."
Lol...
2 éve még köteléket repült 3 Ancsánk. Ez az egy, éppen harmada annak. Nincs ezen mit szépíteni. Akkor, ha karbantartáson volt valamelyik, volt mellette még 2. Mostanra elértük, hogy a külszolgálatosokat késve hozzuk haza, repülőnapokon kell lemondani a szereplést, stb. Ha jövőre vesznek is valamit, max. 1-2 használt civil gépet, hogy ne történjen meg az a blama, mint most a kimenekítéssel.
 
Az nekem is feltünt, hogy feltűnően próbálja csak a mostani bagázsra kenni a felelősséget.
Meg szerintem az sem túlságosan fedi a valóságot, hogy 5 éve még modernnek számítottak, és csak az utóbbi 5 évben rohadtak így le.


Az 5 évet nem a Malév megszűnésére miatt írhatta?
 
  • Tetszik
Reactions: zeal
Bár az is jó kérdés, hogy egy Malév B737-es hány átszállással jutott volna el a Szent-Márton szigetek közelébe és vissza. B767-ese a vége felé már nem volt a Malévnek. És hány Magyarországon élő magyar állampolgár is volt érintett?

Illetve én még mindig azon gondolkodom, hogy miért kell valakit hazahozni a Szent-Márton szigetekről, ha a hurrikán elrontja a nyaralását. Lehet tudni mikor van ott a hurrikán szezon, ha valaki oda megy nyaralni, számoljon ezzel a kockázattal is. Nem olcsó odautazni, így aki odamegy, biztos van/legyen arra is pénze ha történik valami váratlan. Ha egy európai országban ellopják mindenedet, a követség max ideiglenes útlevelet ad, semmi másban nem segít. Akkor miért is elvárás ez vagy állami kötelesség?