Közepes magasságban a gépek nagy része nézd már meg, hogy hány G-t tud fenntartani. Már megint faszságot mondtál, pedig kb. kétszázor mutattam már PE görbéket.
Csak neked. Megint...
Tessék, F-4E. Tudod, ez is ki tudott válni légiharcból. 50% AAM fegyverzettel és 50% üzemanyaggal a légiharc átlagos magasságában hány G-t is tud? Ha nem tudod leolvasni, akkor IJ, ezt is kb. kétszázszor magyaráztam el, az 5 éves HT összeefoglalóban is ott van.

F-16A SR IR AAM-mel.

Mirage-2000

Tessék kaptál három eltérő aerodinamikájú gépet két eltérő generációból.
Ez alapján a 5,5G limit szerinted elég BVR? Ha nem jönnél rá segítek. Igen, Bőven. Közepes és nagy magasságban is. Nem fullos képesség, de 5 km felett csak durva magasságvesztés és hansebesség felett tudsz 5,5G kitartott fordulót csinálni, tehát leborításról van szó és nem víszintes fordulóról. Ezzel már lehet AIM-120-az hajigálni főleg stealth mellett csak kismagasságban ne kelljen vitézkedni és közel, akkor gáz van.
Nagyon, de nagyon jó lenne, ha elkezdenél gondolkozn úgy 7+ év itt lebzselés és több ezer oldalnyi oktatás után, mert a 2+2 szintű összefüggéseket is képtelen vagy megérteni. Úgy, hogy eléd lett téve.
Nem érzed, hogy vérciki amit művelsz?
Remélem a MH-nél nálad vannak okosabb emberek is...
Biztos elkerülte a figyelmed,hogy direkt egyik példában SEM BVR helyzetet vázoltam fel de oda se neki.
 
	 
 
		 da lehessen küldeni Szíria fölé úgy hogy adott esetben képes legyen magát megvédeni az orosz légvédelemtől és vadászoktól minden szituációban.
da lehessen küldeni Szíria fölé úgy hogy adott esetben képes legyen magát megvédeni az orosz légvédelemtől és vadászoktól minden szituációban. 
 
		
 
 
		