Közepes magasságban a gépek nagy része nézd már meg, hogy hány G-t tud fenntartani. Már megint faszságot mondtál, pedig kb. kétszázor mutattam már PE görbéket.
Csak neked. Megint...
Tessék, F-4E. Tudod, ez is ki tudott válni légiharcból. 50% AAM fegyverzettel és 50% üzemanyaggal a légiharc átlagos magasságában hány G-t is tud? Ha nem tudod leolvasni, akkor IJ, ezt is kb. kétszázszor magyaráztam el, az 5 éves HT összeefoglalóban is ott van.
F-16A SR IR AAM-mel.
Mirage-2000
Tessék kaptál három eltérő aerodinamikájú gépet két eltérő generációból.
Ez alapján a 5,5G limit szerinted elég BVR? Ha nem jönnél rá segítek. Igen, Bőven. Közepes és nagy magasságban is. Nem fullos képesség, de 5 km felett csak durva magasságvesztés és hansebesség felett tudsz 5,5G kitartott fordulót csinálni, tehát leborításról van szó és nem víszintes fordulóról. Ezzel már lehet AIM-120-az hajigálni főleg stealth mellett csak kismagasságban ne kelljen vitézkedni és közel, akkor gáz van.
Nagyon, de nagyon jó lenne, ha elkezdenél gondolkozn úgy 7+ év itt lebzselés és több ezer oldalnyi oktatás után, mert a 2+2 szintű összefüggéseket is képtelen vagy megérteni. Úgy, hogy eléd lett téve.
Nem érzed, hogy vérciki amit művelsz?
Remélem a MH-nél nálad vannak okosabb emberek is...
Biztos elkerülte a figyelmed,hogy direkt egyik példában SEM BVR helyzetet vázoltam fel de oda se neki.