https://theaviationist.com/2017/10/...lved-in-a-bird-strike-incident-gets-grounded/
lehet összeesküvéselméletet gyártani
lehet összeesküvéselméletet gyártani
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hülyeség ilyen videókat posztolni. Annyi hülység van benne, hogy fáj...
Mit jelent pontosan a kezdeti műveleti képesség az F-35 esetében?Nem általánosságban érdekel az IOC tartalma hanem részletesen,hogy mit tud a gép és mi az amit még nem de tudnia kéne?
Mit jelent pontosan a kezdeti műveleti képesség az F-35 esetében?Nem általánosságban érdekel az IOC tartalma hanem részletesen,hogy mit tud a gép és mi az amit még nem de tudnia kéne?
Az USMC F-35B-k esetén Block 2B szinten voltak az IOC-nél. Az USAF F-35A gépeinél Block 3i szintet adtak meg IOC-nek.
A Block 2B szinten lévő gépek már korlátozottan, de bírnak bevethető fegyverekkel (AIM-120C5/C7, GBU-12 LGB és GBU-31/32 JDAM) és átléphetik a hangsebességet (F-35A/C max. Mach 1.6, F-35B max Mach 1.2), de például az F-35B-k max. 5,5G-s manővereket hajthatnak végre, de azt is 2/3-os üzemanyagmennyiségnél (teljesen feltöltve 3G a max). Viszont a szenzor-fúzió még nem tökéletes (pl. kettőzött jeleket látni a kijelzőn ha a gép több forrásból származó adatokat összegez, ez akár a saját szenzorait is jelentheti, pl. EOTS / DAS és radar), a sisakkijelző erősen (több, mint 100ms) lagol és kicsi a felbontása, a radar bizonyos üzemmódjai nem elérhetőek, nincs EW képessége, nem képes fájlokat letölteni a menet közbeni küldetésprofilok váltására (új céladatok és efélék), nem képes célt megjelölni, stb..
A Block 3i ezek egy részét orvosolja, pl. radar több dologra képes, az adatkapcsolat teljes értékű, ezek olyan dolgok, amit az USAF elvárt a Block 3i-től.
Innen kezdve minden más, ami nem volt említve, csak a Block 3F (elviekben idén) és majd a Block 4 szintre kerül beépítésre (2022).
A 3F-ben már belekerül a gépágyú aktiválása, az AIM-9X, az új és jobb sisakcélzó (alacsonyabb input laggal), alapszintű EW képesség, rendes szenzor-fúzió.
A teljes harcképesség csak 2022-ben várható a Block 4-el...
@misinator : Nyilván a közkézen forgó adatokra kíváncsi, különben a Department of Defense-nek tenné fel a kérdést.
Azt,hogy szoftveres hibák vannak,hogy pár funkció nem működik az elektronikában az rendben van.De,hogy lehet az,hogy a gépágyú/AIM-9X nem működik(ha akkora a lagg a kijelzőn,hogy a gépágyú/AIM-9X nem fér bele akkor kb semmi mert minden annyit késik,hogy használhatatlan).De leez még mindig belefér.Talán!
De mi a magyarázat arra,hogy a gép nem képes a repülési képességeinek 100%-os kihasználására?Mert ezt ennyi elkészült gép és ennyi repült óra után nem tudom megérteni.
Hogy lehet valami akár csak részlegesen bevetésre alkalmas ha ilyen korlátozásokkal repülhet csak?
Mi van ha nem utasszállítóra kell felszállnia hanem vadászgépre?Nem lőhet amíg nem azonosította(vizuálisan is ha jól emlékszem a szabályokra)ahhoz meg közel kell menni de ilyen korlátozások mellett nincs esélye semmilyen 4.gen gép ellen.Még követni sem tudná a kitérő gépet 5,5G-vel,IR rakéta nélkül meg esélye sincs ilyen szituban az AMRAAM-al mert annak amennyire én tudom nincs elég tág indítási tartománya ilyen jellegű közelharchoz.Szóval a hirtelen kitérő gépet nem hogy aki mellérepül de még aki mögötte van sem tudja lekövetni annyira,hogy AMRAAM-ot tudjon használni.
Szóval akkor milyen feladatokra alkalmasak ezek a gépek?
Az AIM-9X és a gépágyú esetében az integráció nem volt meg. Egyszerűen a tesztelési program nem jutott el még oda, hogy ezek is sorra kerüljenek.
A sisakkijelző lagolása éjjeli repülésnél téma, éjszaka leszállni egy F-35B-vel egy LHD-ra úgy, hogy a szemed előtt lévő kép tizedmásodpercnyit késik, hát nem kellemes.
A kettőnek viszont nincs köze egymáshoz.
Mennyi F-35B gép is volt kész 2015-ben, az USMC IOC idején? Hát annyira sok nem, ha jól számolom 42?
Tedd fel a kérdést az USMC vezetésének.
Feltehetően nekik annyira fontos volt, hogy az F-35B IOC legyen, hogy lenyelték ezt.
1.: Nem egy rakétaindítás volt vizuálisan nem azonosított gépre már a történelemben, lásd például Szerb MiG-29 lelölése a Holland F-16AM által.
2.: De egyébként az EOTS alkalmas erre, nagy távolságból is. Most is akár.
3.: Az AMRAAM az általad felvázolt szituációban tökéletesen alkalmas lehet, hiszen LOAL képes.
4.: Ez egy lopakodó gép, még mindig. A 4. gen gép hogy is fogja észlelni?
Az IOC korlátozott (szó szerint: kezdetleges) harcképességet jelent. Miért is várod el tőle, hogy teljes harcértéket képviseljen?
Az AIM-9X és a gépágyú esetében az integráció nem volt meg. Egyszerűen a tesztelési program nem jutott el még oda, hogy ezek is sorra kerüljenek.
A sisakkijelző lagolása éjjeli repülésnél téma, éjszaka leszállni egy F-35B-vel egy LHD-ra úgy, hogy a szemed előtt lévő kép tizedmásodpercnyit késik, hát nem kellemes.
A kettőnek viszont nincs köze egymáshoz.
Mennyi F-35B gép is volt kész 2015-ben, az USMC IOC idején? Hát annyira sok nem, ha jól számolom 42?
Tedd fel a kérdést az USMC vezetésének.
Feltehetően nekik annyira fontos volt, hogy az F-35B IOC legyen, hogy lenyelték ezt.
1.: Nem egy rakétaindítás volt vizuálisan nem azonosított gépre már a történelemben, lásd például Szerb MiG-29 lelölése a Holland F-16AM által.
2.: De egyébként az EOTS alkalmas erre, nagy távolságból is. Most is akár.
3.: Az AMRAAM az általad felvázolt szituációban tökéletesen alkalmas lehet, hiszen LOAL képes.
4.: Ez egy lopakodó gép, még mindig. A 4. gen gép hogy is fogja észlelni?
Az IOC korlátozott (szó szerint: kezdetleges) harcképességet jelent. Miért is várod el tőle, hogy teljes harcértéket képviseljen?
Úgy látszik nálam más a kezdetleges harcképesség mint nekik.Nálam alap,hogy air policy feladatokra korlátozás nélkül alkalmas legyen bármi ellen SZU-27-től B-787-ig bezárólag.
Kérlek fejtesd ki, hogy arra miért is nem alkalmas...Úgy látszik nálam más a kezdetleges harcképesség mint nekik.Nálam alap,hogy air policy feladatokra korlátozás nélkül alkalmas legyen bármi ellen SZU-27-től B-787-ig bezárólag.
A Rafale IOC Magic II és gépágyús képességet jelenett. Ehhez képest az F-35B is állig felfegyverzett harcképes gép...Te mióta vagy katonai döntéshozó helyzetben, hogy meghatározhasd, mi az, ami belefér az IOC-be, és mi nem?
Az USMC kijelentette a Block 2B szintű F-35B-re, hogy IOC. Az USAF kijelentette, hogy a Block 3i szint már nála is IOC. Az US NAVY nem rohan, ők megvárják a Block 3F-et az F-35C IOC-vel. Ennyi.
Hogy elkapkodott Block 2B szinttel USMC gépeket aktív állományban LHD-kra telepíteni? Bizony az.
De ezzel nincs egyedül az F-35, hogy is állt hadrendbe a Gripen anno a svédeknél? AIM-120B, AIM-9M (rolleron nélkül) és RBS-15.
Hogy állt hadrendbe az Eurofighter? Korlátozott légiharc képességgel, zéró földi célpontok elleni képességgel, szinte zéró EW képességel?
Lehet sokáig sorolni...
Te mióta vagy katonai döntéshozó helyzetben, hogy meghatározhasd, mi az, ami belefér az IOC-be, és mi nem?
Az USMC kijelentette a Block 2B szintű F-35B-re, hogy IOC. Az USAF kijelentette, hogy a Block 3i szint már nála is IOC. Az US NAVY nem rohan, ők megvárják a Block 3F-et az F-35C IOC-vel. Ennyi.
Hogy elkapkodott Block 2B szinttel USMC gépeket aktív állományban LHD-kra telepíteni? Bizony az.
De ezzel nincs egyedül az F-35, hogy is állt hadrendbe a Gripen anno a svédeknél? AIM-120B, AIM-9M (rolleron nélkül) és RBS-15.
Hogy állt hadrendbe az Eurofighter? Korlátozott légiharc képességgel, zéró földi célpontok elleni képességgel, szinte zéró EW képességel?
Lehet sokáig sorolni...
A Rafale IOC Magic II és gépágyús képességet jelenett. Ehhez képest az F-35B is állig felfegyverzett harcképes gép...
...pedig kb. COIN környezetben használható jelen állapotában legfeljebb.
Kérlek fejtesd ki, hogy arra miért is nem alkalmas...
Közepes magasságban a gépek nagy része nézd már meg, hogy hány G-t tud fenntartani. Már megint faszságot mondtál, pedig kb. kétszázor mutattam már PE görbéket.Attól,hogy más gépre is mondták,hogy IOC amik ugyan úgy nulla-húsz képességgel rendelkeztek(ugye az SZU-27-en is késett az R-73 integráció)még nincs rendben az,hogy az F-35-re is rámondják.
Mi nálam az IOC pl amit oda lehet küldeni Szíriába úgy,hogyha egy orosz pilótának elborul az agya és úgy dönt a zsúfolt légtérben,hogy megközelít egy F-35-öt és megpróbálja leszedni(ugye ez csak közel harcban lehetséges mert BVR harcot kezdeni egy csökkentett észlelhetőségű géppel kb öngyilkosság) akkor legalább elmenekülni tudjon a SZU-35Sz elől.Ugye 5,5G vel nem hogy győzni még csak a harcot megszakítani sem lehet.