Negyven valahány gépről beszélsz!
Miért nincs baj a többi Szuhojjal?A fedélzeti számítógépnél állítólag a külföldi rendszerek integrációja a baj(azt,hogy ki integrálta őket az meg nem mondom).
Ki ne találd,hogy az indiaiak otthon gyártják a tankokat de rugókat az oroszoktól veszik..és itt is felmerül a kérdés,hogy miért csak az indiai T-90-ekkel van baj?A motornál meg a hűtéssel volt baj állítólag(nagy rész a kasmíri területnél állomásoznak a T-90-ek).Itt megint az a fura,hogy nincs olyan közel-keleti vagy afrikai állam aki panaszkodna a T-90-re pedig ott is van meleg dögivel!
Azt sem mondhatod,hogy máshol nem derülnek ki a problémák hisz már Afrikába sem lehet mindent eladni vagy a Közel-Keletre.
Az IL-ekkel nem műszaki bajok voltak hanem képességbeliek.
Az a fura,hogy Indiában baj van mindennel,valahogy minden elromlik máshol meg nem.Az sem szokványos,hogy a pocsék indiai tapasztalatok ellenére a fent említett eszközöket máshol veszik mint a cukrot(kivéve az IL-t).
Azt mondod nem az üzemeltetővel van a baj.Legyen!Azt mondod nem az Indiában készült részegységekkel van a baj.Legyen!De akkor azt is mond meg,hogy a világ többi országának eladott Szuhojokkal,T-90-ekkel stb... miért nincs baj.Vagy szerinted reális az a fent említett elmélet miszerint az oroszok Indiába direkt csak a selejtet küldik?