Akkor vegyuk sorba
T-90 rugo es motorproblemak. - A rugot nem tudom de a motor az eredeti orosz !
SZU-30MKI nel hajtomu es fedelzeti szamitogep problemak voltak. Mindketto eredeti orosz !
Kilonal elfogadom amit irsz indiai akuk.
MIG-29K nal azt irod hogy minden technikanal vannak kezdeti nehezsegek ami igaz. De konyorgom ezt a gepet mar 2009 ben leszallitottak . 8 eve !!!!! A problemak pedig folyamatosn fenallnak es a fo problema ugyanaz. Az oroszok keptelenek csinalni ele barmit is mert konstrukcios problema es gyak ujra kene gyartani a sarkanyt hogy megoldjak. Elfogyasztottak az osszes tartalek hajtomuvet es a gyar nem kepes szallitani a potalkatreszeket amiket az indusok rendelnek. Ennek az oka pedig hogy nem voltak felkeszulve ilyen aranyu meghibasodasra. 30 % kornyeken van jobb napokon a MIG-29K bevethetosege szarazfoldi uzemeltetes melett.
IL-20 sok korszerusitese utan azt nyilatkoztak az indusok hogy gyakorlatilag kifizettek egy halom penzt a semmiert. Eredmeny ? Vettek P-8I gepeket.
Es lehetne sorolni a dolgokat.
Viszont ahogy irtam es tovabbra is tartom ezek a problemak a nyugati eszkozokkel nem allnak elo. Erdekes modon azok leszallitasra kerulnek idoben a szerozodott osszegert es mukodnek.
Nem fikazas hanem TENY dudi. Olvashatsz rola te magad is.
Persze konyu lesoporni az asztalrol ezeket azzal hogy "uzemeltetes" de valahogy az indusok csak az orosz technikat nem tudjak uzemeltetni ami kozvelekedes szempontjabol pont sokkal egyszerubben uzemeltetheto mint a nyugati.
Hogy van ez ?
Negyven valahány gépről beszélsz!
Miért nincs baj a többi Szuhojjal?A fedélzeti számítógépnél állítólag a külföldi rendszerek integrációja a baj(azt,hogy ki integrálta őket az meg nem mondom).
Ki ne találd,hogy az indiaiak otthon gyártják a tankokat de rugókat az oroszoktól veszik..és itt is felmerül a kérdés,hogy miért csak az indiai T-90-ekkel van baj?A motornál meg a hűtéssel volt baj állítólag(nagy rész a kasmíri területnél állomásoznak a T-90-ek).Itt megint az a fura,hogy nincs olyan közel-keleti vagy afrikai állam aki panaszkodna a T-90-re pedig ott is van meleg dögivel!
Azt sem mondhatod,hogy máshol nem derülnek ki a problémák hisz már Afrikába sem lehet mindent eladni vagy a Közel-Keletre.
Az IL-ekkel nem műszaki bajok voltak hanem képességbeliek.
Az a fura,hogy Indiában baj van mindennel,valahogy minden elromlik máshol meg nem.Az sem szokványos,hogy a pocsék indiai tapasztalatok ellenére a fent említett eszközöket máshol veszik mint a cukrot(kivéve az IL-t).
Azt mondod nem az üzemeltetővel van a baj.Legyen!Azt mondod nem az Indiában készült részegységekkel van a baj.Legyen!De akkor azt is mond meg,hogy a világ többi országának eladott Szuhojokkal,T-90-ekkel stb... miért nincs baj.Vagy szerinted reális az a fent említett elmélet miszerint az oroszok Indiába direkt csak a selejtet küldik?