Nem valószínű, mert ki tudták engedni a futóművét ami elég valószínűtlen kizárólag GPS-sel. (Taxizni már nem tudtak vele, a pálya végén a majomfogó állította meg és ott is tört össze kissé.)- az oroszok hozták le hamis GPS jelekkel,
A GPS nem csak pozíciót ad hanem magassági adatot is. Amikor csökken a magasság a drón automatikusan kirakhatja lábait leszállásra készülve. De ettől persze nem áll meg, arra kellett volna külön parancs, amit nem tudtak.Nem valószínű, mert ki tudták engedni a futóművét ami elég valószínűtlen kizárólag GPS-sel. (Taxizni már nem tudtak vele, a pálya végén a majomfogó állította meg és ott is tört össze kissé.)
De pont ez az, hogy elvileg a drón azt hitte, hogy a programozott utat követi normál magasságon, csak a GPS akitől (bekötött szeme lévén) megkérdezi a helyét, az csúnyán átveri.A GPS nem csak pozíciót ad hanem magassági adatot is. Amikor csökken a magasság a drón automatikusan kirakhatja lábait leszállásra készülve. De ettől persze nem áll meg, arra kellett volna külön parancs, amit nem tudtak.
Nem valószínű, mert ki tudták engedni a futóművét ami elég valószínűtlen kizárólag GPS-sel. (Taxizni már nem tudtak vele, a pálya végén a majomfogó állította meg és ott is tört össze kissé.)
Volt videó a leszállásról.Azt honnan lehet tudni, hogy a futóművet sikerült kiengedniük? A képeken gyanúsan nem mutogatták az alját, vagyis el volt takarva. Nekem ebből inkább az jött le, hogy a hasán landolhatott a gép, nem a kerekein.
Volt videó a leszállásról.
Ebben igazad van. Így sem lehetetlen az ügy, de első körben el kell vetni, egyszerűen nem tudunk eleget.De pont ez az, hogy elvileg a drón azt hitte, hogy a programozott utat követi normál magasságon, csak a GPS akitől (bekötött szeme lévén) megkérdezi a helyét, az csúnyán átveri.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..