Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem valószínű, mert ki tudták engedni a futóművét ami elég valószínűtlen kizárólag GPS-sel. (Taxizni már nem tudtak vele, a pálya végén a majomfogó állította meg és ott is tört össze kissé.)- az oroszok hozták le hamis GPS jelekkel,
A GPS nem csak pozíciót ad hanem magassági adatot is. Amikor csökken a magasság a drón automatikusan kirakhatja lábait leszállásra készülve. De ettől persze nem áll meg, arra kellett volna külön parancs, amit nem tudtak.Nem valószínű, mert ki tudták engedni a futóművét ami elég valószínűtlen kizárólag GPS-sel. (Taxizni már nem tudtak vele, a pálya végén a majomfogó állította meg és ott is tört össze kissé.)
De pont ez az, hogy elvileg a drón azt hitte, hogy a programozott utat követi normál magasságon, csak a GPS akitől (bekötött szeme lévén) megkérdezi a helyét, az csúnyán átveri.A GPS nem csak pozíciót ad hanem magassági adatot is. Amikor csökken a magasság a drón automatikusan kirakhatja lábait leszállásra készülve. De ettől persze nem áll meg, arra kellett volna külön parancs, amit nem tudtak.
Nem valószínű, mert ki tudták engedni a futóművét ami elég valószínűtlen kizárólag GPS-sel. (Taxizni már nem tudtak vele, a pálya végén a majomfogó állította meg és ott is tört össze kissé.)
Volt videó a leszállásról.Azt honnan lehet tudni, hogy a futóművet sikerült kiengedniük? A képeken gyanúsan nem mutogatták az alját, vagyis el volt takarva. Nekem ebből inkább az jött le, hogy a hasán landolhatott a gép, nem a kerekein.
Volt videó a leszállásról.
Ebben igazad van. Így sem lehetetlen az ügy, de első körben el kell vetni, egyszerűen nem tudunk eleget.De pont ez az, hogy elvileg a drón azt hitte, hogy a programozott utat követi normál magasságon, csak a GPS akitől (bekötött szeme lévén) megkérdezi a helyét, az csúnyán átveri.